Автор: sporasub
Дата: 17-12-21 23:14
Здравейте,
Искам да ви разкажа за севризното обслужване на Динфос -> Канон --> Вю Поинт -->Румънският сервиз.
За всичките години до сега, не ми се беше налагало да ползвам гаранционен сервиз и така до преди 5-6 дни.
По закон гаранционното сервизно обслужване трява да се случи в рамките на до 30 дни.
Особен е горчивия вкус, който човек неминуемо изпитва, опре ли до гаранционно обслужване в БГ. Меко казано съм много разочарован от Динафос, пазарувал съм си доста неща от тях и ми харесвахте.
На 22ри Октомври 2021ва закупих тяло R6 на Канон от Динафос, като за целта върнах чудесно работещо фуллфрейм тяло. Платих почти 5К лева с отстъпката и доволен си тръгнах от магазина. 50тина дни по късно забелязах едни странни линии в дясната част на кадъра и някак много бързо разбрах, че проблема е в сензора, но бях спокоен предвид факта, че Динафаос са голяма фирма, продават скъпа техника и не биха оставили клиентите им да страдат или да ходят по мъките. Да ама не... В Неделя вечерта на 12ти Декември им написах един мейл и им пратих снимки да видят дефекта. На следващият ден до обяд нямах отговор и направо отидох при тях в магазина. Хората на касите малко се стъписаха, като им казах защо отивам и минута по късно се появи един човек - Мирослав Илиев, който много любезно ми обясни, че Динафос нямат сервиз и че в мейла до мен е дал лнк и инфо, къде да ида да си занеса чисто новота камера с дефект. Леко ми падна ченето, но бързах и отпраших към "Вю поинт" - официалният сервиза за фото и видео на Канон България.
Приеха ми камерата, дадоха ми протокол и аз зачаках...
В мейла на Мирослав Илиев се казваше, че много би се радвал на обратна връзка и да съм споделял за отношението към мен в сервиза.
Хората там бяха мили, отзивчиви и пестеливи на информация. Мирослав също казваше, че ако се случи ремонта да е повече от 5 дни да се свържа с него за да се опита да ми намери оборотно тяло... Казах си ей големи са пичове момчетата от Динафос, браво така трябва. Обнадеждих се че има отношение и желание за разрешаване на даден проблем на клиент, което в Бг не ни е силна страна.
Естествено изпълних молбата на Мирослав и веднага върнах обратна връзка.
В края на мейла написах и за най-голямото ми притеснение - ако се случи да повтарящи се дефекти и тръгне тялото по серивизи, как и от кого мога да искам да бъде подменено? - отговор не получих...
Изминаха няколко дни на едно гадно чакане на нещо да се случи. Нищо не се случи. Обадих се в сервиза и от там ми казаха, че проблема със сензора не може да се разреши в България и тялото ще пътува при специалистите в Румъния... Попитах какво му е ? Отгвор не получих, но съвет да изчакаме Румънците, които щели да кажат.
Натъжих се. Почти Коледа е и вероятно няма да видя и ползвам камерта си тази година. Щеше доста да ми трябва сега по празниците, но бях спокоен понеже очаквах да получа оборотно тяло.
Обадих се на Мирослав и му разказах какво се случва и че вероятно скоро няма да си получа тялото и че искам да ми каже откъде и как мога да получа обортното тяло за което говореше в мейла си до мен. Той обаче не ми каза как да стане това, а любезно почна да ми обяснява, че ще се обади на Канон България и ще ми се обади после и тн. От къде да взема обортно тяло не разбрах...
Казах му че се притеснявам за това, че някакви Румънци ще ми ровят чисто новата, но счупена камера, а той любезно ме увери че Румънците били много читави и че от сервза в Италия напоследък се дънели... Така, да знаете, ако ви се случи проблем с Канона, непременно да искате да ви изпратят техниката в Румъния, а не в Италия...
Няколко часа по късно Мирослав ми звънна и каза че говорил с Канон България, но не ми каза от къде да получа тялото, обортното тяло от което имах нужда, ами почна да ми обяснява да съм си бил регистрирал техниката в CPS Canon и да събирам точки за сребърна, златна или платинена карта и евентуално тогава можело нещо да се случи.В най-добрия случай - приоритетен сервиз и по бърз ремонт.
Но вече за обортно тяло и дума не се обелваше...
Отново зададох въпроса за евнтуалната подмяна на тялото и ми бе отговорено, че ако се повтори 1 дефект 3 пъти - Канон нямало как да откажат подмяна. Естествено аз попитах какво да правя, ако се появи друг дефект ? Накратко, отговора е събираш 3 капачки и ти дават бира, но когато ти ти изтече гаранцията...
Напомняше малко на оная случка от Параграф 22 дето все им увеличаваха полетите преди да се уволнят от армията...
Сайта на Канон е доста бъгав и циклещ - прекарах около час и нещо в опити да вкарам серйини номера, дати на закупуване и тн и тамън сколасах за Силвър кард и се оказа, че сега пък(не ясно колко време) трябва да се случва оторизация някаква, провекра на данните, че можело да искат разни докзателства за покупка и тн - имам ги...
Разочаровах от Динафос и Канон. Толкова, че вероятно ще избягвам Динафос за следващи покупки, а ако за нещастие проблемите с камерата продължат, ще бия хикс и на марката.
Обобщение - при изправно и работещо фул фрейм тяло, върното за да ползвам отстъпка от цеата на R6, и платени 5000 лева съм без 2 броя фотоапарата, без 5000 лева, но любезно пратен на майната си за около месец+...
Динафос не носи отговорност и не се опитва да реши проблема на клиентите си, а по скоро любезно се измъква от ситуацията.
...взехме ти парите и работещия апарат, сега ходи се разправяй с Вю Поинт и с Румънците, но непремнно да ни кажеш как е минало...
Личното ми мнение е че хич не ви пука и очаквах повече от вас срещу похарчени не малко пари сега, а и преди...
П.С. Помислили са и за Коледен подарък - Срока за сервиз почвал да тече от датата на която тялото било стигнало в Румъния. Аз дори не знам къде е тялото в момента...
Благодаря ви Динафос, Канон, Вю Поинт и на Мирослав Илиев за любезността и съдействието с линкове към сайтовете.
Имайте си едно на ум и дано никога не ви се налага да опирате до гаранциония сервиз.
Аз ще чакам Румънците да ми оправят камерата и ще ви пиша да знаете какво се е случило и как са Румънците...
Бъдете здрави и весели празници на всички!
Ф.Д.
|
|