Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Драгончик   
Дата:   22-12-21 08:40

Колегата не казва, дали не е взел фактурата на фирма. Ако е така, няма смисъл да се споменават КЗП и ЗЗП. Те засягат (почти) само физически лица.
Въобще, като се описват такива казуси, трябва да се споделя и документалната част, за да не празнословим.


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   22-12-21 09:12

Не си прав. Ако търговецът е поел гаранция е длъжен да я изпълни. Юридическите лица също ползват гаранция, но тя не е регламентирана от ЗЗП, а от споразумението с търговеца.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   22-12-21 11:53

Драгончик написа:

> Колегата не казва, дали не е взел
> фактурата на фирма. Ако е така,
> няма смисъл да се споменават КЗП и
> ЗЗП. Те засягат (почти) само
> физически лица.
> Въобще, като се описват такива
> казуси, трябва да се споделя и
> документалната част, за да не
> празнословим.
>

Здравей,

Камерата не е закупена на фирма.


Поздрави,



Публикацията е редактирана (22-12-21 11:54)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: G-star   
Дата:   25-12-21 13:26

Да споделя и моите впечатления от Динафос.
Преди няколко години реших да си купя таванна рейлинг система за осветление. Открих на сайта на Динафос някаква не маркова (китайска вероятно), която изглеждаше че може да ми свърши работа. Обадих се по телефона за повече информация и на въпроса колко време е гаранцията получих отговор:
- Няма гаранция.
- Е, как така няма гаранция? - попитах аз
- Еми като си купиш от Практикер лопата има ли гаранция?
Затворих телефона и си казах я пак да си поръчам от чужбина и да не се занимавам с ********.
През годините съм изхарчил много десетки хиляди за техника и 70% от тях не в БГ.
Не се научиха за толкова години как се прави бизнес тези търговци и колко много губят от това, че обслужването им е отвратително.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: GenaDP   
Дата:   25-12-21 14:11

И какви точно дефекти трябва да покрива гаранцията на релсовата с-ма според теб?

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: dekov   
Дата:   25-12-21 17:43

G-star ,
Като поръчахте системата от чужбина каква гаранция Ви осигуриха.
Чувал съм, че там правят чудеса.
Един форумец в една друга тема твърдеше:
"че в чужбина можели да отпечатат КВАДРАТНА снимка 10Х15см.без да я отрязват, и без да я разтягат",
ама така и не обясни какъв е резултатът.
P.S. И без бели полета.....



Публикацията е редактирана (25-12-21 18:41)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Jorro_Z   
Дата:   25-12-21 18:43





Публикацията е редактирана (26-12-21 00:51)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: G-star   
Дата:   25-12-21 19:20

Всякакви.
Не случайно на Manfrotto имат цели 60 месеца гаранция.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: GenaDP   
Дата:   25-12-21 20:08

Manfrotto имат цели 60 месеца гаранция
ОК, и какво покрива тази гаранция? Аз на една вилица мога да ти дам и 600 месеца гаранция. Въпросът е при какви случаи ще можеш да я ползваш? Ако металът омекне, или вилицата се превърне в лъжица? Какво точно очакваш да се случи с парче метал? Ако го изкривиш или счупиш - явно не е използвано по предназначение, и гаранцията не важи.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: ZENON   
Дата:   25-12-21 21:09

Честита Коледа на всички!
Бъдете здрави и на фокус!
[beer]

P.P.
Стана ясно, че Деков и Гената не ги еВе, дали купуват с гаранция или не.
Нека, ако е възможно, да не вменяват на останалите тази си практика.
Благодаря.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: GenaDP   
Дата:   25-12-21 22:43

Чудесно. За такива като теб мога да предложа всякакви стоки с гаранция (чинии, чаши, ножове, вилици, сапун, носни кърпички, тоалетна хартия, свински пържоли и каквото още се сетиш). Колко ще поръчаш като за начало?

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   25-12-21 23:51

За вилица, която е парче метал и струва 1 лев, не би ме интересувало има ли гаранция. За фотоапарат, който е сложна електроника и струва няколко хиляди лева, предпочитам с гаранция. А който иска, нека си купува носни кърпички с гаранция и електроника без, парите са си негови...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: GenaDP   
Дата:   26-12-21 00:02

Дам, прав си, релсовата с-ма е бъкана с електроника. Във всеки пантограф има поне по няколко процесора, да не говорим за самите релси...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   26-12-21 09:24

Търговската гаранция няма нищо общо със свойствата на стоката. Тя е маркетингов трик, който в последствие законодателят е превърнал в потребителско право.

Гаранцията от производителя е друго нещо, базирано на реалните свойства на стоката. За лъжицата е гарантирано, че може да бъде измита еди-колко си милиона пъти при еди-какъв си режим на съдомиалната машина.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: linken   
Дата:   26-12-21 12:59

Това е причината да снимам със Сони - защото когато се счупи за 5 дена ми го оправят в Стемарк.
Поздрави и дано ти го върнат по скоро !

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: CaptureTheMoment   
Дата:   26-12-21 20:48

linken (Yasen Georgiev) Точно това написах и аз по-рано в темата.[smilie24]



Публикацията е редактирана (26-12-21 23:04)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: GenaDP   
Дата:   26-12-21 21:35

Аз пък снимам с Канон и Олимпус, и досега да ползвам сервиз не ми се е налагало... Явно Сони са доста по-чупливи. [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   26-12-21 21:45

Аз веднъж ползвах официалния представител на Олимпус за ремонт на техника. Бях решил, че обектива ми 12-40 е развален. Изживяването всъщност беше съвсем ОК. Изпратих го на тях с куриер, те го пратиха в Португалия. Казаха ми, че ремонта на ПРО обектив е към 250 лева, но изобщо не коментираха, че го бях купил от някакъв анонимен човек от Англия и нито беше регистриран на сайта им, нито имах документи за него. След десетина дни се върна в плик със специална лепенка и печат от Португалия и кратко обяснение, че е инспектиран в официалния сервиз и е напълно изправен. После си купих още 2 ПРО обектива, нови от магазина и видях, че това, което съм смятал повреда, наистина си е в начина, по който работят [smile]
А за цялата операция с представителя и Португалия, не платих нищо, извън тези 2 или 3 лева, колкото струва да се изпрати пратка от един софийски адрес до друг. Вече след продажбата на Олимпус към ОМ Системс, дали работи толкова добре системата, нямам идея. Това беше през 2020 г.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: linken   
Дата:   27-12-21 11:54

@GenaDP чупливи са, но сервиза им е на ниво, което сигурно го няма и в Европа [smile][cool] Пращам камерата понеделник по еконта, в четвъртък е при мен [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: dagon   
Дата:   29-12-21 17:22

Колегата няма ли да ни информира за ремонта отремонтираха ли го Фотоапарата .

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: hansto   
Дата:   29-12-21 19:13

Като храним сервизите, добре че Фуджи ги правят здрави щото добри отзиви от Бушона май няма

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: vladod   
Дата:   29-12-21 21:05

Винаги съм се чудел и маел как толкова велика фирма като Канон-България не иска да намери читав сервиз [shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   29-12-21 21:36

Фототехниката не им е приоритет.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: DidiAndreeva   
Дата:   29-12-21 22:52

Автор: hansto

> Като храним сервизите, добре че
> Фуджи ги правят здрави щото добри
> отзиви от Бушона май няма


За Фуджи изпробван официалния сервиз на марката в Истанбул. Бързо, коректно и на добра цена отремонтирано тяло и обектив.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   09-01-22 11:32

dagon написа:

> Колегата няма ли да ни информира
> за ремонта отремонтираха ли го
> Фотоапарата .

Здрвей,

За много години на всички - ситуацията е нова година нов сензор, или поне така се надявам да е :D

На 29 или 30 Декември получих СМС че камерата е отремонтирана и да съм ходел да си я получа. Нямаше как да си получа камерта понеже бях в Шабла.
Отидох на 4ти Януари и си я взех от Вюпоинт. Пак имаше забавление:
Отивам да си взема камерата и питам какво се е случило, какво е отремонтирано сменена ли някаква част? Служителката в сервиза каза:

- А не е сменяно, само е отремонтиран...
- Е, добре де... Последно казахте, че чакали части...
- Ами не господине, не пише да е сменяно нещо, само отремонтирано.
- Добре, вие знаете ли последно какво точно се е случило, какъв е бил проблема на камерата и как точно е разрешен ?
- Ами господине може да е грешка от падащото меню тука и да са цъкнали колегите, отремонтиран вместо сменена част... - чакайте сега ще проверим.
Появи се още една служителка и почнаха да ровят в документите и казаха:
- А, ама тялото е било в Италия... - е тука вече ми стана хем смешно хем се ядосах.
- Е как в Италия, нали в Рунъния го пратихте... попитах аз. -
- Последно знаете ли къде е отремонтиран, какво му е отремонтирано и тн ?
Тук служителките с гугъл транслейт почнаха да превеждат ръкопис с химикал и последно заявиха, че сензора е сменен и е било в Румъния...

Засега всичко изглежда да работи нормално. Загрижеността на Динафос я няма никаква. Аз знам, че ме загубиха като клиент напълно и дори бих си купл нещо по-скъпо, но няма да им направя на тях оборот повече. Който иска да ги защтитава и брани и тн. Това е моето мнение.

Поздрави и успешна нова година на всички колеги. Много хубави кадри да направите и да не припарвате до сервизите !

Бъдете здрави!



Публикацията е редактирана (09-01-22 11:43)

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »