Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   17-12-21 23:14

Здравейте,

Искам да ви разкажа за севризното обслужване на Динфос -> Канон --> Вю Поинт -->Румънският сервиз.

За всичките години до сега, не ми се беше налагало да ползвам гаранционен сервиз и така до преди 5-6 дни.
По закон гаранционното сервизно обслужване трява да се случи в рамките на до 30 дни.
Особен е горчивия вкус, който човек неминуемо изпитва, опре ли до гаранционно обслужване в БГ. Меко казано съм много разочарован от Динафос, пазарувал съм си доста неща от тях и ми харесвахте.

На 22ри Октомври 2021ва закупих тяло R6 на Канон от Динафос, като за целта върнах чудесно работещо фуллфрейм тяло. Платих почти 5К лева с отстъпката и доволен си тръгнах от магазина. 50тина дни по късно забелязах едни странни линии в дясната част на кадъра и някак много бързо разбрах, че проблема е в сензора, но бях спокоен предвид факта, че Динафаос са голяма фирма, продават скъпа техника и не биха оставили клиентите им да страдат или да ходят по мъките. Да ама не... В Неделя вечерта на 12ти Декември им написах един мейл и им пратих снимки да видят дефекта. На следващият ден до обяд нямах отговор и направо отидох при тях в магазина. Хората на касите малко се стъписаха, като им казах защо отивам и минута по късно се появи един човек - Мирослав Илиев, който много любезно ми обясни, че Динафос нямат сервиз и че в мейла до мен е дал лнк и инфо, къде да ида да си занеса чисто новота камера с дефект. Леко ми падна ченето, но бързах и отпраших към "Вю поинт" - официалният сервиза за фото и видео на Канон България.
Приеха ми камерата, дадоха ми протокол и аз зачаках...

В мейла на Мирослав Илиев се казваше, че много би се радвал на обратна връзка и да съм споделял за отношението към мен в сервиза.
Хората там бяха мили, отзивчиви и пестеливи на информация. Мирослав също казваше, че ако се случи ремонта да е повече от 5 дни да се свържа с него за да се опита да ми намери оборотно тяло... Казах си ей големи са пичове момчетата от Динафос, браво така трябва. Обнадеждих се че има отношение и желание за разрешаване на даден проблем на клиент, което в Бг не ни е силна страна.
Естествено изпълних молбата на Мирослав и веднага върнах обратна връзка.
В края на мейла написах и за най-голямото ми притеснение - ако се случи да повтарящи се дефекти и тръгне тялото по серивизи, как и от кого мога да искам да бъде подменено? - отговор не получих...
Изминаха няколко дни на едно гадно чакане на нещо да се случи. Нищо не се случи. Обадих се в сервиза и от там ми казаха, че проблема със сензора не може да се разреши в България и тялото ще пътува при специалистите в Румъния... Попитах какво му е ? Отгвор не получих, но съвет да изчакаме Румънците, които щели да кажат.
Натъжих се. Почти Коледа е и вероятно няма да видя и ползвам камерта си тази година. Щеше доста да ми трябва сега по празниците, но бях спокоен понеже очаквах да получа оборотно тяло.
Обадих се на Мирослав и му разказах какво се случва и че вероятно скоро няма да си получа тялото и че искам да ми каже откъде и как мога да получа обортното тяло за което говореше в мейла си до мен. Той обаче не ми каза как да стане това, а любезно почна да ми обяснява, че ще се обади на Канон България и ще ми се обади после и тн. От къде да взема обортно тяло не разбрах...
Казах му че се притеснявам за това, че някакви Румънци ще ми ровят чисто новата, но счупена камера, а той любезно ме увери че Румънците били много читави и че от сервза в Италия напоследък се дънели... Така, да знаете, ако ви се случи проблем с Канона, непременно да искате да ви изпратят техниката в Румъния, а не в Италия...
Няколко часа по късно Мирослав ми звънна и каза че говорил с Канон България, но не ми каза от къде да получа тялото, обортното тяло от което имах нужда, ами почна да ми обяснява да съм си бил регистрирал техниката в CPS Canon и да събирам точки за сребърна, златна или платинена карта и евентуално тогава можело нещо да се случи.В най-добрия случай - приоритетен сервиз и по бърз ремонт.
Но вече за обортно тяло и дума не се обелваше...
Отново зададох въпроса за евнтуалната подмяна на тялото и ми бе отговорено, че ако се повтори 1 дефект 3 пъти - Канон нямало как да откажат подмяна. Естествено аз попитах какво да правя, ако се появи друг дефект ? Накратко, отговора е събираш 3 капачки и ти дават бира, но когато ти ти изтече гаранцията...
Напомняше малко на оная случка от Параграф 22 дето все им увеличаваха полетите преди да се уволнят от армията...
Сайта на Канон е доста бъгав и циклещ - прекарах около час и нещо в опити да вкарам серйини номера, дати на закупуване и тн и тамън сколасах за Силвър кард и се оказа, че сега пък(не ясно колко време) трябва да се случва оторизация някаква, провекра на данните, че можело да искат разни докзателства за покупка и тн - имам ги...
Разочаровах от Динафос и Канон. Толкова, че вероятно ще избягвам Динафос за следващи покупки, а ако за нещастие проблемите с камерата продължат, ще бия хикс и на марката.

Обобщение - при изправно и работещо фул фрейм тяло, върното за да ползвам отстъпка от цеата на R6, и платени 5000 лева съм без 2 броя фотоапарата, без 5000 лева, но любезно пратен на майната си за около месец+...
Динафос не носи отговорност и не се опитва да реши проблема на клиентите си, а по скоро любезно се измъква от ситуацията.

...взехме ти парите и работещия апарат, сега ходи се разправяй с Вю Поинт и с Румънците, но непремнно да ни кажеш как е минало...

Личното ми мнение е че хич не ви пука и очаквах повече от вас срещу похарчени не малко пари сега, а и преди...


П.С. Помислили са и за Коледен подарък - Срока за сервиз почвал да тече от датата на която тялото било стигнало в Румъния. Аз дори не знам къде е тялото в момента...

Благодаря ви Динафос, Канон, Вю Поинт и на Мирослав Илиев за любезността и съдействието с линкове към сайтовете.

Имайте си едно на ум и дано никога не ви се налага да опирате до гаранциония сервиз.
Аз ще чакам Румънците да ми оправят камерата и ще ви пиша да знаете какво се е случило и как са Румънците...

Бъдете здрави и весели празници на всички!

Ф.Д.
 Отговори на това съобщение 

 Теми Автор  Дата
 За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
sporasub 17-12-21 23:14 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
lamerko 17-12-21 23:28 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
sporasub 17-12-21 23:31 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
IShoot4Fun 17-12-21 23:32 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
lamerko 17-12-21 23:42 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
asahi 18-12-21 00:08 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
Yog 18-12-21 00:59 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
Джъмбо 18-12-21 08:49 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
sporasub 18-12-21 09:41 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
MishkaGalin 18-12-21 08:54 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
lamerko 18-12-21 09:15 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
pdimitrov 18-12-21 10:00 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
sporasub 18-12-21 10:12 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
IShoot4Fun 18-12-21 10:51 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
deerstalker 18-12-21 11:13 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
Yog 18-12-21 11:45 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
landstar 18-12-21 12:15 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
diana2017 18-12-21 16:56 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
IShoot4Fun 18-12-21 17:13 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
LorDDemoniC 18-12-21 13:05 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
emo99 18-12-21 13:36 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
Simbon4o 18-12-21 15:37 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
IShoot4Fun 18-12-21 16:50 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
emo99 18-12-21 17:13 
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт  ново
IShoot4Fun 18-12-21 17:19 
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »