Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: emo99   
Дата:   14-01-22 00:51

Честно казано мислех, че г-н Кабадаев( собственика на Динафос) се е обадил лично на sporasub, за да се извини. И да компенсира неудобството, което са причинили. Поне аз така бих направил. Бях решил да им направя оборот от 50К, но вече нямам желание.

asahi Много неща не са ти ясни! Не заблуждавай хората. Клиента получава протокол, в който е описано какво е сменено/ремонтирано и т.н. Аз съм получил такъв от сервиз във Франция. От наши сервизи също имам протоколи. 80-те години отдавна минаха, за да се правят циркаджийски номера.

Джъмбо- сетих се, че си работил в Динафос. Затова ги защитаваш, но в случая не им правиш услуга.

Към всички форумци- прочетете КЗП, за да не ви разиграват. И си търсете правата докрай

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   14-01-22 08:31

Разбира се, че трябваше да му се обади лично!
Според мен даже е малко. Трябваше агне за курбан да му заколи!

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Synthy   
Дата:   14-01-22 08:48

Мрън мрън мрън... Егати личната драма и сапунен сериал се е снимал. Единственият проблем, описан тук с Динафос е, че са изпратили автора на темата с фотоапарата направо в сервиза. Не е кой знае какво прегрешение.

Да ви ракажа и аз моят опит с тези хора, явно предаването е "искрено и лично", втори сезон.

Исках да си закупя някаква тъпотия, за 6лв. Нацъках си в сайта 3 бройки, да си имам резервни ръчки (за най-долнопробните китайски светкавици, най-евтините), и си пускам поръчката, плащам с карта и се радвам, че си намерих резервната част. Обажда се жената от магазина, и ме сюрпризира, че имат само една налична. Прави сторно на транзакцията още докато говорим по телефона, получавам си невероятната сума от 18лв. и се разбираме да ми пазят дръжката, докато си харесам нещо друго от сайта (доставката е по-скъпа от артикула). На следващият ден сутринта дамата ми звъни (тя на мен, не аз на нея, още докато си пиех кафето и се чудех какво да правя през деня) и ме зарадва, че са намерили останалите дръжки, които им се водят на склад и че могат да ми пратят каквото съм си поръчал. И след един ден си взех каквото ми трябваше от автомата на куриерите.
Преди години пък, г-н Кабадаев ми подари 2 сиви карти и една цветна скала за нещо, което бях направил преди месеци (може и година да беше минало). Даже бях забравил, но човека ми изпрати каквото ми беше обещал. Той не беше забравил!

И сега... аз как да се съмнявам в лошото отношение на тези хора, след като съм най-най-най-малкият им клиент, но въпреки това, имат лично отношение към мен като такъв и се стараят аз, клиента, да съм доволен. И аз съм, за разлика от синтезиса, които ми продадоха лента с изтекъл срок и след като им писах имейл, дори едно извинение не получих... Лентата си я изснимах, много добре знам, че нищо и няма, но въпросът е принципен. Купувам от магазин с идеята, че купувам нещо ново (и в срок, в случая).

Ето такива дреболии показват какви хора работят по магазините и какво е отношението им към клиентите.

Край на епизод 2083 от драмата на Синти. В следващият епизод очаквайте... [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   14-01-22 09:00

Синти, според мен, това което са направили за теб е тяхно задължение!!! Влезеш ли в магазин в сегашните трудни времена, трябва минимум с 2 подаръка да те изпратят, въпреки че "само разгледаш".
Ако случайно някой те погледне накриво или не те поздрави - заслужава минимум година затвор и три години - пробация!
Ай ше ги **** и търгашите...те от нас зависят.
Ето - емо99 вече се е отказал да изхарчи 50 бона в магазина им, а те на него разчитат! Да мрат от глад сега!1![smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Synthy   
Дата:   14-01-22 09:03

Ако знаех, щях да си искам подаръците. Пфу... язък [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   14-01-22 09:33

... На далечна планета Дарт Вейдър намира вехтата Beirette II, подарена на дядо му заради второто място на Галактическия конкурс за фотожурналистика. Лордът с ужас установява, че пантите на задния капак подозрително скърцат. Камерата е с доживотна гаранция. Пише тревожен имейл до Междугалактическия съвет. Вселенските мъдреци се почесват с всичките си пипала и решават да изпратят в 1941 година в Дрезден тричленна комисия в Woldemar Beier Freital Fabrik за да потърсят справедливо решение. След кратка престрелка с местната СС част тричленката е приета от директора на фабриката. Той не губи време, бърка в чекмеджето на бюрото си и вади малко шишенце със специално масло за панти. Неспособен да прочете емоциите в лицата на инопланетяните той преценява, че е необходима и допълнителна компенсация. Изпраща дебелата Грета до работилницата на Гюнтер Хаас, в която сръчни военнопленнички шият кожени калъфи за фотоапарати, да донесе от освежаващия кожата препарат. Там Грета среща Зигфрид, син на Гюнтер и млад член на национал-социалистическата партия. Зигфрид взима радикалното решение заради честта на Райха да изпрати на потребителя от бъдещето калъф от новата колекция, декориран със символите на новото време.

Режисьорът Джей Джей Абрамс сваля трофейното си ятаганче от стената и нарежда на секретарката си: Извикай това сценаристче да му отрежа главата!

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Imaginarium   
Дата:   14-01-22 10:04

Тази тема определено доказа първо - че 90% от съфорумците живеят още някъде в дълбокия соц и нямат нищо против гореописаното поведение. Второ, че 90% не разбират какво четат и си правят заключения и следователно съставят филми от тези заключения, като нито едно от горните две не отговаря на реалността описана от автора...
Авторе, имаш си обеца вече!
Съфорумци, живи и здрави, ама вземете си махнете капаците [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: linken   
Дата:   14-01-22 11:35

@Imaginarium и емо99 са абсолютно прави, но явно повече от Вас не са излизали от България и нямат ни малка представа как се работи с клиенти, в една нормална държава. Тук, за всяко нещо, всеки продавач си мисли, че той е на върха на хранителната верига и за него всеки клиент е никой.
Айде, със здраве [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   14-01-22 11:56

Нормалната държава има нормално население. То е изградило тези нормални отношения.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: mitpis   
Дата:   14-01-22 12:27

Едно не мога да проумея за фотоапаратите нещо специално ли е, защото когато ти се повреди уред закупен от Техномаркет и Технополис и от други магазини, контактуваш директно със сервиза, а не носиш повредения уред в магазина, не съм чул за различна практика от тази.



Публикацията е редактирана (14-01-22 12:29)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: ivjordan   
Дата:   14-01-22 13:09

Напротив, никога не контактуваш директно със сервиза, а носиш уреда в магазина, където ти го приемат и със свой транспорт го носят до сервиза. Няма значение Техно- кой е магазинът.
Даже си имат отделен вход за рекламации, някъде встрани от главния, където се оставят нещата.
Всъщност, ако постоиш петнайсетина минути пред произволен официален сервиз, ще видиш че непрекъснато пристигат бусчета от техноверигите, натоварени с техника за ремонт.
Това е правилното поведение и фото-магазините не следва да са изключение.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: espergaro   
Дата:   14-01-22 13:13

Три непоискани съвета към Динафос. Човек ти носи камера, която си му продал за немалко пари - приеми я, успокой клиента, че ще бъде ремонтирана и я занеси ти в сервиза, не го пращай да си я носи сам. Не са му я продали Вю пойнт, ти си му я продал. Не е ютия, тостер или микровълнова (говори за отношение).
Предложи на клиента едно 6д оборотно, докато му оправят неговата - малък жест е, но пак говори за отношение. Дори да не си длъжен. Не го пращай да се регистрира в еди кой си сайт и да чака от Канон. 6Д-то струва 800 лв., но клиентът ще остане доволен.
Като му я оправят, пък кажи му какво й е било, в кой сервиз в чужбина са я ремонтирали и какво са сменили, създава усещане за доверие между клиент и търговец, благодарение на което този човек утре пак ще дойде при теб и ще си купи обектив за 4-5 хиляди за тая безогледалка. Три наглед елементарни неща, неизискващи почти никакви усилия, които ще накарат клиентът да ти вярва и да се върне при теб отново. Надали има опашка от желаещи да си купуват Р6-и у нас.



Публикацията е редактирана (14-01-22 13:15)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Vladimir666   
Дата:   14-01-22 17:28

написа:

> Три непоискани съвета към Динафос.
> Човек ти носи камера, която си му
> продал за немалко пари - приеми я,
> успокой клиента, че ще бъде
> ремонтирана и я занеси ти в
> сервиза, не го пращай да си я носи
> сам. Не са му я продали Вю пойнт, ти
> си му я продал. Не е ютия, тостер
> или микровълнова (говори за
> отношение).
> Предложи на клиента едно 6д
> оборотно, докато му оправят
> неговата - малък жест е, но пак
> говори за отношение. Дори да не си
> длъжен. Не го пращай да се
> регистрира в еди кой си сайт и да
> чака от Канон. 6Д-то струва 800 лв., но
> клиентът ще остане доволен.
> Като му я оправят, пък кажи му
> какво й е било, в кой сервиз в
> чужбина са я ремонтирали и какво
> са сменили, създава усещане за
> доверие между клиент и търговец,
> благодарение на което този човек
> утре пак ще дойде при теб и ще си
> купи обектив за 4-5 хиляди за тая
> безогледалка. Три наглед
> елементарни неща, неизискващи
> почти никакви усилия, които ще
> накарат клиентът да ти вярва и да
> се върне при теб отново. Надали има
> опашка от желаещи да си купуват
> Р6-и у нас.
>

>
> Публикацията е редактирана (14-01-22
> 13:15)


Колко 6D-та от по 800 лв, трябва да купи един търговец, за да може да покрие нуждите на клиентите на които им се чупят машините? Ако става дума за 1-2 клиента, ок. [smile]

За Sony, Nikon, Panasonic, Olympus, Tamron,DJI, Sigma, Tokina също. :)



Публикацията е редактирана (14-01-22 17:31)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: espergaro   
Дата:   14-01-22 17:39

Предполагам, че тия Р6-ци не се чупят по 5-6 наведнъж, ама като тръгнеш да говориш за заместващо тяло, па сигурно е добре да знаеш дали ще можеш да го осигуриш. Но все пак вярвам, че сте интелигентен човек и ще разберете тезата в моето субективно мнение.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   14-01-22 18:09

Аве защо си съчинявате някви ЕЖК теории.
R5 и R6 нямаше наличности никъде по света до преди 6 месеца (една година след обявяването им). Световен chip shortage има във всички сфери, и няма никакви изгледи да свърши скоро. Дори просто нещо като батериите, зависят от чипчето вътре.
Специално за R5 хората се записваха и чакаха по половин година да им дойде тялото, тука се дават съвети dynaphos да поддържа няколко резервни, сакън някой да не се обиди.
За 2020-та в БГ бяха влезли сигурно около 10 тела, и едното (моето) също се оказа дефектно.
Ало оплаквачките...що не оплаквате мен, че бях двойно повече време без апарат и то струващ двойно повече, и то при положение, че това ми е професия и от нея зависи прехраната на семейството ми?


Dynaphos е една от най-коректните фото фирми в БГ. Сигурно дава хляб на 50 човека. На всеки фотофорум фест има 4 дена безплатно студио и Христо винаги сам разпъва техниката и е на място да помогне. Собственика на фирмата Ви разпъва лампите и виси по 12 часа, за да ви е удобно да си щтракате докато си цоцате биричка...А сега "разпни го", защото не постлал червения килим на всеки мрънкач с достъп до интернет и лично мнение.
Е*аси лицемерието[smilie23][smilie23][smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: mitpis   
Дата:   15-01-22 03:48

ivjordan
Дата: 14-01-22 13:09

Напротив, никога не контактуваш директно със сервиза...

Че къде има такъв вход в Технополис в МОЛ Сердика например, няма такова нещо, ако ти се развали пералня обаждаш се в сервиза на Бош например, идва ти в къщи и ти я оправят, не я мъкнеш в магазина. В гаранционната карта са дадени адреси на сервизите, никъде не пише, че връщаш стоката в магазина.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: OIM   
Дата:   15-01-22 07:19

В Закона за защита на потребителите пише че стоката се носи в магазина , не в сервиза


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: espergaro   
Дата:   15-01-22 09:00

написа:

> Аве защо си съчинявате някви ЕЖК
> теории.
> R5 и R6 нямаше наличности никъде по
> света до преди 6 месеца (една
> година след обявяването им).
> Световен chip shortage има във всички
> сфери, и няма никакви изгледи да
> свърши скоро. Дори просто нещо
> като батериите, зависят от чипчето
> вътре.
> Специално за R5 хората се записваха
> и чакаха по половин година да им
> дойде тялото, тука се дават съвети
> dynaphos да поддържа няколко резервни,
> сакън някой да не се обиди.
> За 2020-та в БГ бяха влезли сигурно
> около 10 тела, и едното (моето) също
> се оказа дефектно.
> Ало оплаквачките...що не оплаквате
> мен, че бях двойно повече време без
> апарат и то струващ двойно повече,
> и то при положение, че това ми е
> професия и от нея зависи
> прехраната на семейството ми?
>
>
> Dynaphos е една от най-коректните фото
> фирми в БГ. Сигурно дава хляб на 50
> човека. На всеки фотофорум фест
> има 4 дена безплатно студио и
> Христо винаги сам разпъва
> техниката и е на място да помогне.
> Собственика на фирмата Ви разпъва
> лампите и виси по 12 часа, за да ви е
> удобно да си щтракате докато си
> цоцате биричка...А сега "разпни го",
> защото не постлал червения килим
> на всеки мрънкач с достъп до
> интернет и лично мнение.
> Е*аси лицемерието[smilie23][smilie23][smilie23]

MixMike, ако това за лицемерието е към мен, аз поне не съм посочил никъде да се поддържат няколко резервни Р-ци, а да дадат едно оборотно 6Д на човек, похарчил 5000 лв., защото прави добро впечатление.
А това кой къв пич бил, колко хляб давал и как разпъвал лампи, има много общо с конкретния казус:)
Но разбира се, кой съм аз да давам непоискани съвети, все пак щом са на пазара толкова години, явно знаят по-добре от мен как се прави бизнес.



Публикацията е редактирана (15-01-22 09:09)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: penco   
Дата:   15-01-22 09:12

Глупости на търкалета. Много искам да го нямеря в закона, ама няма... https://www.lex.bg/laws/ldoc/2135513678

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: OIM   
Дата:   15-01-22 10:03

Това е едно от основните неща в Закона за защита на потребителите
Ако не можеш да го намериш -звъниш в комисията и ще ти го обяснят


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: mitpis   
Дата:   15-01-22 11:18

OIM изчетох закона никъде не пише подобно нещо, търговеца носи отговорност при рекламации, когато стоката не съответства, относно повреди не видях такова нещо.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: OIM   
Дата:   15-01-22 12:32

''Ако установите дефект в рамките на 2 години , имат еправо на рекламация Предявяването на рекламация става пред търговеца , като е важно да изискате тя да бъде задължително вписана в регистъра за рекламации с датата на която я подавате ''
'' Търговецът е длъжен да разгледа жалбата в рамките на 1 месец и да се произнесе по нея Ако я приеме за основателна той трябва или да ремонтира стоката безплатно за вас или да я замени с нова В случай че не успее да направи едно от двете в едномесечният срок , трябва да ви предложи отбив от цената или разваляне на сделката и връщане на парите ''
Това обясняват от КЗП на техния сайт в раздел - Как и кога може да върнете закупена стока ?


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   15-01-22 13:00

РЕКЛАМАЦИЯ


Последното, което ще напиша в тази тема...
Хора, моля Ви, дръжте се нормално!



Публикацията е редактирана (15-01-22 13:05)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Джъмбо   
Дата:   15-01-22 13:21

Текстът беше премахнат от Администратор на Фото Форум, защото съдържа СПАМ, не е по темата, е предпоставка за конфликти, има лош правопис или противоречи на правилата на сайта.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: landstar   
Дата:   15-01-22 15:12

В обобщение по темата - наблюденията ми са, че Динафос подобно на много в други браншове реинвестират спечеленото от евтини матракуции в гигантски напън да лапнат основната дистрибуция на фото- и видеотехника в България. Вероятно смятат, че посредством търговските си канали ще успеят да отнемат дистрибуцията на основните марки от малцината останали на фронта. Това обаче ще ги потопи. При сравнение с други, които имат опит, персонал от професионалисти и собствен сервиз /да не ги цитирам за реклама/ технически няма как да се получи, само ще си прахосат парите и ще си загубят клиентелата.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »