Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   09-01-22 11:41

Аз не смятам, че е пропуск на служителите във фирма-търговец, да не знаят дали сервиза на дадена техника е в Румъния или Италия. Сигурно продават 50 марки. На тяхно място сигурно и аз нямаше да знам. При условие, че не са фирмата, която прави ремонтите, тяхната работа е посредническа. А иначе, след толкова много писане, в крайна сметка даде повреден апарат и ти върнаха работещ. Нали в това е целия смисъл на гаранцията? А дали е ходил до Румъния или Италия, какво значение има?

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   09-01-22 11:47

написа:

> Аз не смятам, че е пропуск на
> служителите във фирма-търговец, да
> не знаят дали сервиза на дадена
> техника е в Румъния или Италия.
> Сигурно продават 50 марки. На тяхно
> място сигурно и аз нямаше да знам.
> При условие, че не са фирмата,
> която прави ремонтите, тяхната
> работа е посредническа. А иначе,
> след толкова много писане, в
> крайна сметка даде повреден
> апарат и ти върнаха работещ. Нали в
> това е целия смисъл на гаранцията?
> А дали е ходил до Румъния или
> Италия, какво значение има?

Колега, не фирмата търговец а официалният сервиз на Канон, който е приел тялото за обслужване не знае къде са го пратили и какво му е направено...

Поздрави и успешна нова година

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   09-01-22 13:57

Какво очаквате да ви кажат двете девойки в офиса? Нищо не ги задължава да търсят информация къде е ремонтиран фотоапарата и какво са му правили. Протоколът от ремонта не е за крайния клиент. Ако са ви казали/показали нещо то е само от добра воля. Ако имате свръхочаквания може да получите свръхразочарования.

P.S. Погледнах датите. Рекламацията е направена на 13.12.202. На 30.12.2021 е получено съобщение, че апаратът е готов за взимане от клиента. 17 календарни дни е доста по-добре от законните 30.



Публикацията е редактирана (09-01-22 14:02)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Джъмбо   
Дата:   09-01-22 14:51

типична бг тема... само емо99 е силно разочарован, че имаше щастлив край и кзп не можаха да се намесят... а отписването на една от големите фирми като място за бъдещи покупки... хммм има си поговорка "утрото е по-мъдро от вечерта" сиреч не казвай голяма дума

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   09-01-22 15:06

Чета темата и все още не мога да разбера, кое поражда това негодувание и заявление, че въпросния клиент щял зачеркне Dynaphos, какви били, не си разбирали от работата и прочие...(във всяко мнение!...чак започва да намирисва на поръчано очерняне)?!?

Счупил ти се апарата, приели са го, поправили са го и то за половината от законния срок, направили са всичко възможно, за да си го получиш преди празниците (макар че ти орева света, че на празниците ще си без любимия апарат), ама после касиерките не знаели какво било поправяно (не им е задължение, както каза Асахи), не знаят къде бил ходил (нормално объркване след като canon сервиза в Румъния е нов, а допреди 6 месеца всички канони ходеха само в Италия). Ама Мирослав споменал оборотна камера, пък после излъгал.
...и да не забравяме, че всичко това е свършено между 15-30 декември (празнични дни в които 90% от българите са си взели отпуска и не изтрезняват).

Btw - ако толкова си чакаше камерата - за 5-7лв щяха да ти я пратят и до Шабла и да си я получиш на 31-ви. Но някакси все повече започва да ми мирише, че темата има друга цел.

Честно да ти кажа - пожелавам си такова обслужване, ако ми се наложи, особено като знаем в каква кочина живеем и dynaphos е една от малкото коректни фирми.
Съответно на Dynaphos пожелавам по-малко такива клиенти като теб, които се държат сякаш магазина им е повредил апарата, и ако не им го смени с чисто нов на секундата, трябва едва ли не пропуснати ползи да ти платят...а дори не си професионалист[smilie18]


П.С. Аз имам теория, че точно на подобни недоволни многознайковци, на които все някой им е длъжен, все някой им пречел, все им нарушавал правата, все избират, оглеждат, съмняват се във всичко и във всеки (че се е събудил с единствената цел да ги прецака) и прочие... винаги сами се нахендрят и сами привличат проблемите, които им се случват.[smilie23]


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: IShoot4Fun   
Дата:   09-01-22 15:39

MixMike написа:

> Счупил ти се апарата, приели са го,
> поправили са го и то за половината
> от законния срок, направили са
> всичко възможно, за да си го
> получиш преди празниците (макар че
> ти орева света, че на празниците ще
> си без любимия апарат), ама после
> касиерките не знаели какво било
> поправяно (не им е задължение,
> както каза Асахи), не знаят къде
> бил ходил (нормално объркване след
> като canon сервиза в Румъния е нов, а
> допреди 6 месеца всички канони
> ходеха само в Италия). Ама Мирослав
> споменал оборотна камера, пък
> после излъгал.
> ...и да не забравяме, че всичко това
> е свършено между 15-30 декември
> (празнични дни в които 90% от
> българите са си взели отпуска и не
> изтрезняват).

MixMike, за почти всичко си прав, с изключение на това, че са му приели апарата. Точно обратното - не са му го приели, а по закон са били длъжни. Просто са използвали незнанието му, и са го пратили той да ходи във Вю поинт. Иначе трябва да съставят Протокол, освен това трябва да заведат дефектиралата техника в регистър за рекламациите. Ако успеят да пратят клиента директно към сервиза да се оправя, както е станало в случая (тъй като не си е знаел правата), тогава по-малко ангажименти за тях.

Иначе всичко останало е коректно изпълнено в законния срок.
Всичко е добре, когато свършва добре.[shtrak]



Публикацията е редактирана (09-01-22 15:43)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   09-01-22 15:47

Спестили са му един ден за приемане и един ден за връщане на апарата. Доколкото разбрах му беше важно да стане по-бързо. Изборът къде да го остави в крайна сметка е на клиента.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: victory13   
Дата:   09-01-22 23:04

"Избор" в конкретния случай няма...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   10-01-22 11:06

Щом законът стои зад теб и ти дава избор значи имаш избор.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: sporasub   
Дата:   10-01-22 19:33

Здравейте!

Благодаря на всички, които се включиха по темата.
Не желая да влизам в каквито и да е безсмислени спорове с когото и да е.

Изразявам лично мнение и по никакъв начин не желая да ангажирам никого с него, нито пък да го налагам по какъвто и да е начин за меродавно.

Описал съм, какво се случи, когато се наложи да ползвам гаранционен сервиз на стока закупена от Динафос.
Хубаво - лошо, това е.
Смятам, че имам право да кажа дали съм доволен или не от обслужването им, като техен клиент. Интересно ми бе да науча какво мислите всички вие. Да, камерата беше ремонтирана за 17дни и сега е в мен и до този момент работи нормално.

Навсякъде из дигиталното пространство е абсолютно едно и също [smilie5] Та хич не съм изненадан от начина по който разни хора се опитват да провокират. Изразиш недоволство – и ще те изядат с парцалите.


Повече от 8 години работя с хора от цял свят – САЩ, Канада, Мексико, Австралия, Китай, Япония, Арабските държави, Филипините, Индонезия, Европа. Англия – ежедневно! Живял съм и по някои от тези места. Всеки ден водя конференти разговори и мейлова комуникация с крайни клиенти. Проблеми се случват и трябва да бъдат разрешени своевременно. В моят случай, можеше да бъдат проблеми при изпълнението или пък гаранционни такива поради естеството на работата ми. Никога клиент не е бил третиран по различен начин, предвид стойността на това което си е купил.
Винаги се стремим да удовлетворяваме клиентите си и да не ги оставяме разочаровани.

Базирано на горното ще вметна, че е много важна първата реакция на търговеца към клиента, когато се случи проблем със закупената стока. Клиентите обикновено не са особено запознати с начина на действие на дадена фирма когато възникне проблем свързан с гаранционно обслужване. Поради тази причина са и склонни да се притесняват повече или да се недоверчиви. За това не се говори много, хората отбягват темата, като се надяват да не им се случи. Но когато това се случи, начина по който фирмата или търговеца реагира и действа до разрешаването на проблема е от съществено значение за това, дали клиентът ще остане доволен от вашето обслужване или не. Дали ще има доверие във вас като търговци или не и тн. Това зависи изцяло и единствено от вас, и от начина по който общувате с клиента си. Да, чупят се камерите, техника е, случва се.
Оставиш ли клиента да се чуди, не му ли отговориш ясно и особено ако изисква информация, избягваш ли въпросите, отклоняваш ли ги или не му отговаряш на тях своевременно, то клиента става мнителен, почва да се съмнява във всяка ваша дума и е съвсем нормално да започне да се усеща прецакан. После клиентите били криви, ревливи, съмнявали ли се били във всичко, не знам си какви били...
[smilie5] [smilie25] [smilie5]

Вю поинт взеха тялото, ремонтираха го и ми го върнаха. "Сухо", но точно обслужване. По време на ремонта не оставиха у мен впечатление, че не знаят какво правят освен, като си получавах камерата. Не говорят уклончиво и с недомлъвки. След като им казах, че не е редно да не знаят какво точно, къде и как се е случило, без да ме прехвърлят към някого, се заеха на момента да проверят и накрая казаха – да сменен е сензора в Румъния. Аз сега на тези хора им вярвам, дори да са ме слъгали. Може би не беше най-правилното да седя и да ги гледам как ровят в гуъл и превеждат ръкопис от кой знае Румънски или Италиански, ама се погрижиха за клиента - на момента. Това дали го разбирате колко е малко, ама колко значи ?
Не смятам обаче за редно или за някакъв вид свръх очаквания от моя страна да искам и да не мога да получа ясен отговор от служителите на официалният сервиз на Канон, какъв точно е бил проблемът на камерата, какво и къде е било ремонтирано. Сменен ли сензора или не е. На вас може да не ви пука, ваша си работа, но аз искам да знам. Ама нов бил сервиза, нормално било… Това е като да кажеш, ама тука е България и затова е така...
Професионализма се гради на различни нива и в случая се видя, че Вю Поинт искат и работят в тая посока и градят. И да не съм прав с такова впечатление останах. Но не мога да кажа същото за Динафос.
Знаете ли че гаранцията на камерата трябва да бъде удължена със срока за който не е била в мен? Нямам намерение да се разправям за това, ама е описано там в закона, да си знаете.

Благодарение на дефекта на камерата не успях да свърша нещо, което имах планирано по празниците. Да, имам пропуснати ползи, дори да не му се вярва на господин теоретика.

Причините да съм доволен от Динафос са - закупена от мен техника, добри цени, добро обслужване при покупка. Ето и как протече последната ми покупка там:
Отивам в магазина хората си вършат работата дигнаха едно оче към мен и продължиха да си работят. Казвам, че искам да закупя R6 – изведнъж всички се усмихват и стават разговорливи. Оставям 5 хилядарки, взимам кашона с камерата и съм доволен и щастлив клиент, и те изглеждаха доволни. И капка, съмнение или мнителност няма в мен към търговеца или към продукта който съм си купил. Вдъхнали са ми доверие, хората, не си купувам от тях за първи път.

Защо не съм доволен от Динафос:
1. Случва се проблем със закупена стока от Динфос на няма и два месеца от датата на покупка, което значи че са ми продали счупена камера. Така казва законът. В магазина ме гледат, гузно. Предимно мълчат. Няма и помен от предишния ентусиазъм, който проявяваха при покупката на същата камера. Не приемат камерата и ме препращат някъде си. Те нямат време да се разправят – аз имам нали [cool] щото било по бързо и по добре за мен…
Тук законът казва, че когато търговецът продаде стока с дефект дори да не е знаел за това, то трябвало да предложи няколко варианта за решение и че клиентът би трябвало да има право на избор – замяна, сервиз или връщане на парите. Избор при мен нямаше, нито ми бе предложен някакъв, но пък и аз не знаех че съм имал такъв. Това правило важи до 6тия месец от закупуването. Мисля, че имаше и някакви допълнителни условия, но тук вече трябва да се изкаже някой юрист.

2.Предлагат се някакви невъзможни неща, тук и аз не мога да разбера защо… вероятно понеже нямаше какво друго да се каже – ами като няма какво да кажеш или предложиш, не казвай и не предлагай нищо – просто е.

3. Демонстрира се фалшива загриженост с искане непременно на обратна връзка. След като давам исканата обратна връзка не получавам никаква реакция или отговор, нищо… А съм задал някой и друг въпрос, с обратната връзка, но оставам без отговор… И да не е била фалшива загрижеността им, аз до ден днешен усещане за друго нямам.

4. Освен първият им отговор по мейл. Където ми казват ето това е адресът на официалния сервиз и ето ви линк към сервиза, и че ако ремонта можело да отнеме повече от 5 дни да се свържа с тях и ще се опитали да ми намерят оборотно тяло, друга инициатива от страна на Динафос нямаше. Трябваше аз да звъня и да разпитвам и да разбирам в започнат от мен разговор по телефона, че оборотно тяло няма и да си регистрирам техниката някъде си. Помолих да ми пратят линк на мейла към сайта на канон, който работи доста зле и е бъгав. Вторият мейл от тях съдържа линк.

Ако все пак някой не е разбрал, недоволството ми не е за неполучено оборотно тяло. И няма да се съглася никога, че това е топ обслужване, достойно за пример. Пък че и някои хора си го пожелават дори... [smilie18] Ами щом това ви е критерият...[beer] и със здраве да си го ползвате.

Ама защо не съм си пратил камерата с куриер до Шабла си е чисто моя работа и на никого не влиза в работата защо. Какво значение има ? - важното е носове да се трият и теории да се развиват.[smilie18]

Никога не съм бил привърженик на КЗП и ЗПП и тн. Защото според мен това са някакви крайности. Обаче пък случаят по горе с гаранционното обслужване ме подтикна да се ограмотя и запозная с доста интересна правна информация произлизаща от този закон. В крайна сметка случката за мен е полезна и поучителна.


И за финал една малко по различна история за да може всеки, който иска да намери прилики или разлики и да реши за себе.

Преди време си купих кемпер за много повече пари от колкото тая R-6ца. Не беше нов, а втора ръка. Правейки тази покупка, бях напълно наясно, че може да се проявят скрити дефекти и си оставих странична сума за да мога да реагирам при проблем.
След няколко пътувания се случи проблем. Не съм тормозил търговеца – нямам гаранция и нямам какво да очаквам от него. Докато си чаках уговорената пътна помощ, той обаче разбрал от един познат и ми звъни. Каза ми да кажа на пътната помощ да ме остави в Пазарджик, понеже той имал доверен сервиз и няма да плащам превоз до София, та да ми спести някой лев. Аз обаче понеже не познавах много добре търговеца към тоя момент, не се доверих и си викам, къде сега ще го оставям кемпера в Пазарджик?- уговорил съм и пътната помощ до София и няма да е коректно и към шофьора. Освен това вече имах и препоръчан сервиз. Ремонта се проточи повече от месец, а и майсторите не бяха правилните. Аз обаче така или иначе нямах планирано пътуване и можех да чакам, без това да ми пречи по някакъв начин. Търговеца обаче ми звънеше всеки ден и питаше какво става? Защо се мотаят толкова тия майстори? Сигурен ли съм, че са читави и че знаят какво правят, и тн? След като сервиза, който ми бяха препоръчали не успя да отстрани проблема се доверих на търговеца на кемпери. И части ми намери, и читави майстори и за 7-10 дни бяхме пак на пътя. И до ден днешен ми се обажда регулярно и ме пита дали пътуваме с кемпера, и ако имам какъвто и да е проблем да му се обадя непременно. Човека от сервиза пък ми предложи да минавам на безплатни регулярни прегледи при тях до като направя едни 10к километра. Имаше един човек, дето се дигна след излет на Беглика, а живее в Пазарджик да мине през София в Неделя вечерта със семейството си, само и само да докара част и да ми отстранят проблема на следващият ден та колкото и да не ви се вярва има и такива хора. Че аз да не съм някой принц бре? Как така а?

Питам ви вас, дето ме заопределяхте, без ни най-малко да ме познавате, тези хора дето също като вас нито ме знаят, нито ме познават длъжни ли са да са толкова човечни и помогливи ? Аз нещо по специален ли съм от някой от другите им клиенти?
Това е отношение към клиента. Смея да кажа, че е и чист професионализъм. Професионалистите могат да поемат отговорност, дори да не са длъжни да го направят. Професионалистите имат готовност, желание и ще намерят начин да помогнат, и го правят. Не карат клиентът да им вади думите с ченгел от устата, докато те се измъкват с празни обещания и опит за показване на фалшива загриженост. Като нямате решение, бъдете прями и честни. Кажете си ясно и без недомлъвки какво е положението. Сервиз, чакане и тн. Всякакви алабализми, заобикалки за измъкване са много, ама много дразнещи в очите и ушите на клиента. Уважението към клиента не е просто надпис „ С Уважение“ в подписа на мейла ви, пратен от немай къде…

Човека с кемперите продължи да ме изненадва с отношението си. Не е голяма фирма, ама има „топки“ и въпреки, че не ми е дал гаранция, дори пое част от сумата за ремонта. Не казвам, че така трябва да се случва по принцип или това да е мерило за добро обслужване и всички така трябва
да постъпват, ама като клиент усетих, че не се лутам сам. Въпреки, че нямах законова гаранция, търговеца прояви грижа и отношение, към проблема ми така, че аз по никакъв начин е усетих лиспата на такава. Дори ми предложи кемпер с който да пътувам до като стегнат моя. Почти като с оборотното тяло на Динафос, ама не на ужким и без регистрации по бъгави сайтове. Само трябваше да се метна и да пътувам. Найс А?

Дали има някаква база за сравнение отношението на Динафос и човека с кемперите ?
Абсолютно никаква!
Който разбрал, разбрал… Който не е разбрал, може поне да спазва добрия тон и да запази заядливостта, определенията, епитетите и теориите си за кварталната кръчма.

Тук, нагоре из постовете имаше един човек дето му се присмивахте някои от вас, беше споменал думата морал… Радвам се че в Бг. все още има хора дето знаят какво е това.

Темата няма за цел да почерня, който и да е (понеже тук и конспирации тръгнаха да се развиват ) Темата има за цел да онагледи какво се случва в действителност в случай, че се наложи да си ползвате гаранцията на техника закупена от този магазин. Клиентът не касичка, а жив човек и смятам, че заслужава адекватен диалог и отношение в случай на подобен проблем. В противен случай просто ще се дъвче с неохота законовия срок от 30те дни и ще се избягва разговор и контакт с клиента, защото е по лесно, развивайте си и теории. После чакайте клиента да дойде пак, успех!


Това е последният ми пост по темата и се извинявам, че стана дълго.

Бъдете здрави!



Публикацията е редактирана (10-01-22 19:35)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: OIM   
Дата:   10-01-22 19:37

Много дълго бре ...


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: idivanov   
Дата:   10-01-22 20:00

Не е ли редно след ремонт да се издава протокол или фактура с опис на извършените операции?!?[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: ecobo   
Дата:   10-01-22 20:35

MixMike написа:

> Чета темата и все още не мога да
> разбера, кое поражда това
> негодувание и заявление, че
> въпросния клиент щял зачеркне
> Dynaphos, какви били, не си разбирали
> от работата и прочие...(във всяко
> мнение!...чак започва да намирисва
> на поръчано очерняне)?!?
>
> Счупил ти се апарата, приели са го,
> поправили са го и то за половината
> от законния срок, направили са
> всичко възможно, за да си го
> получиш преди празниците (макар че
> ти орева света, че на празниците ще
> си без любимия апарат), ама после
> касиерките не знаели какво било
> поправяно (не им е задължение,
> както каза Асахи), не знаят къде
> бил ходил (нормално объркване след
> като canon сервиза в Румъния е нов, а
> допреди 6 месеца всички канони
> ходеха само в Италия). Ама Мирослав
> споменал оборотна камера, пък
> после излъгал.
> ...и да не забравяме, че всичко това
> е свършено между 15-30 декември
> (празнични дни в които 90% от
> българите са си взели отпуска и не
> изтрезняват).
>
> Btw - ако толкова си чакаше камерата
> - за 5-7лв щяха да ти я пратят и до
> Шабла и да си я получиш на 31-ви. Но
> някакси все повече започва да ми
> мирише, че темата има друга цел.
>
> Честно да ти кажа - пожелавам
> си
такова обслужване, ако ми се
> наложи, особено като знаем в каква
> кочина живеем и dynaphos е една от
> малкото коректни фирми.
> Съответно на Dynaphos пожелавам
> по-малко такива клиенти като теб,
> които се държат сякаш магазина им
> е повредил апарата, и ако не им го
> смени с чисто нов на секундата,
> трябва едва ли не пропуснати ползи
> да ти платят...а дори не си
> професионалист[smilie18]
>
>
> П.С. Аз имам теория, че точно на
> подобни недоволни многознайковци,
> на които все някой им е длъжен, все
> някой им пречел, все им нарушавал
> правата, все избират, оглеждат,
> съмняват се във всичко и във всеки
> (че се е събудил с единствената цел
> да ги прецака) и прочие... винаги
> сами се нахендрят и сами привличат
> проблемите, които им се
> случват.[smilie23]
>


[smilie24] [smilie24] [smilie24] [smilie24] [smilie24]
[beer]
[cool]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: landstar   
Дата:   10-01-22 21:55

Тая тема явно е пусната от подставено лице на Динафос с рекламна цел. Много дълго се разтегна.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   11-01-22 08:39

Яснооооо, големи разяснения/обяснения, за да стане ясно на всички, че не водят диалог с някой си случаен, а с човек работещ с клиенти от чужбина и даже е живял "на запад"...където явно всичко е "цветя и рози"
От важната част на текста(реалното обслужване) се разбра единствено, че Dynaphos са си свършили работата перфектно/в срок...но видиш ли, са Ви гледали "с лошо око" и не са удовлетворили желанието Ви за диалог. УАУ какви мошеници!

За да не съм голословен - аз имам R5 (третото тяло купено в БГ - август 2020-та). Струваше 9600лв(двойно на R6) - пояснявам, защото има хора не наясно с цените, а Вие няколко пъти натъртихте, че става въпрос за баснословната сума от 5 бона.
Проблема беше с цялата платка - "дъното" на апарата. ДВЕ СЕДМИЦИ след покупката. Между другото...диагностицирах го сам, тъй като намерих други хора в нета, със същите симптоми и дори имаше съмнение, за дефектна партида.
Нито ми дойде на акъл да обвинявам търговеца, че е знаел за проблема, нито се усъмних в неговия професионализъм. Също ми предложиха оборотно тяло, което отказах, тъй като съм професионалист и винаги имам второ резервно (даже 2). Нямаше го още сервиза в Румъния и го пратиха в Италия. Може би затова се забави, и ремонта отне 29 дни. Показаха ми протокол на италиански (преснимах си го), преведох си го в къщи, и получих цялата информация която ми е нужна (потвърди се моята теория за гръмнала платка), без да се правя на интересен и важен пред касиерките и по форумите. Нито съм им писал мейли, нито съм им звънял. Обадиха ми се, отидох и си го взех.

BTW - няколко месеца по-късно ми се наложи да снимам събитие, а нямах подходящ обектив. Обадих си на вносителите, и без да съм никой специален, ги попитах имат ли въпросния обектив като оборотен, и биха ли ми го дали срещу някакъв наем за няколко часа в рамките на деня. Дали защото се чустваха гузни, дали защото съм принц, дали защото са човечни и "помогливи"?!?...но ми дадоха RF 28-70/f2 L струващ 7 "хилядарки" (както Вие се изразявате).
По-късно се случи и обратното...самите вносители (знаейки че имам RF50/1.2 струващ 5 хилядарки), ми го поискаха, за да си свършат някаква работа, понеже тяхната оборотна бройка по някаква причина не била на разположение. Та...за доверие ли ставаше въпрос? За приятелство? За взаимопомощ?
Дали биха ми услужили, съответно и аз на тях, ако при възникналия ремонт на R5 се бях правил на интересен в магазина/мейла?


И за финал също ще Ви кажа... "една малко по различна история за да може всеки, който иска да намери прилики или разлики и да реши за себе."

Двама братя евреи. Много близки. Живеят в съседство, постоянно си ходят на гости. Една сутрин, единият звъни на другия:
- Абе брат, нали знаеш в нас, къде си държа парите...случайно снощи докато бяхте в нас на гости...да не си се изкушил и да си взел...липсват едни 1000 шекела.
- Ма как бе, брат. Обиждаш ме, ние сме толкова близки...никога не бих посегнал.
- Абе така е, ама само ти ги знаеш. Няма кой друг да е!
- Сигурен ли си че липсват, я иди ги преброй пак.
Отива първия брат, брои ги...странно - този път излизат точно! Връща се на телефона.
Втория пита:
- Е какво стана, преброи ли ги!
- Преброих ги. Излязоха точно
- Видя ли, че никой не ги е пипал!
- Абе така е, ама си ми остана едно гадно чувство че си ме обрал![smilie10] [smilie21] [smilie5]



Публикацията е редактирана (11-01-22 08:44)

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: hansto   
Дата:   11-01-22 09:33

Имам някакви наблюдения над Вюпоинт. Те са сервиз на Канон отскоро и е някакси нормално и като нямат части+обучени опитни специалисти да препращат сложните към чужди. А като се добави, че те сервизират още 10 марки, та девойките, които предават стоката си нямат представа коя стока къде отива.
Важен е хепиенда.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   11-01-22 10:27

Хепиендът е важен, но тук си говорим за чувства.

Бизнес моделът на търговеца на стари кемпери е друг. Той знае, че стоката му не е като нова и ще дава по-често дефекти. Ако не предлага post sales support при следващия проблем собственикът на дефектирал кемпер ще си купи нов и повече няма да се върне в Пазарджик. Да не говорим как кемперджиите дружно си споделят всички технически предизвикателства.

При ресторантите е друго, при заведенията за бързо хранене е още по-друго, за фризьорите да не говорим.


Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Yog   
Дата:   11-01-22 12:47

MixMike ти постави човека в положение да се обяснява, че не е някакъв злонамерен агент, който иска да развали имиджа на Динафос. Защо изобщо ти се обяснява е друг въпрос. Аз не бих. Но може би не е лошо да погледнеш себе си, с неуместните намеци и опити за ирония.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: asahi   
Дата:   11-01-22 12:52

Той се погледна, даже ни го разказа, та да можем и ние да видим. Всеки изказа и защити тезата си.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: MixMike   
Дата:   11-01-22 13:03

Yog, както обикновено се случва в този форум, винаги съм лошия, когато реша да напиша нещо по която и да е тема. Затова и избягвам да го посещавам. Изразих мнение, че не виждам за какво е цялата олелия, освен че не са информирали "пострадалия", че могат те да му приемат стоката, и не е длъжен сам да я носи в сервиза. Мисля че мнението на 90% от хората в темата се припокрива с моето.
Но...незнайно защо, потърпевшия реши точно мен да удостои с този ферман, нямайки изобщо представа, че аз ЛИЧНО съм бил дори в по-лоша ситуация от неговата. Та...реших да му разясня.
Не желая конфликт с никого, и ако има начин може да провериш, че нямам мнение в този форум от поне 6 месеца.
Бъди сигурен, че съм съвсем наясно със себе си, и понеже не ме познаваш, няма как да знаеш, че съм човек, който стои зад думите и делата си, и никога не говоря празни приказки.


Yog написа: и опити за ирония.

Опити? Шегуваш ли се? Нека не се обиждаме![smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: zafira   
Дата:   12-01-22 08:46

Пропуснах 90% от коментарите, но категоричното ми мнение е, че в Динафос не са много в час относно отношенията клиент/търговец. Дебело искам да подчертая - с едно-две изключения.
Казано просто, намерили са хората ниша и се справят, както могат...
Относно рекламациите, видимо се изнервят, ако се появи проблем, особено при продукт за над 200-300 лева.
В един случай ме накараха да им доказвам, че целия им персонал не е наясно с функциите (неработещи) на закупено от тях устройство...
Като им доказах, че не работи нормално, ме попитаха "това проблем ли е, щото функцията не е от основните"...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: quazimodo   
Дата:   12-01-22 08:59

Явно маниерът на обслужване в Динафос се влияе от лични симпатии[smilie18] На мен преди време ми пробутаха бръмчаща светкавица със скъсан гаранционен стикер, упорито твърдейки след това, че е бил здрав...

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Джъмбо   
Дата:   12-01-22 14:20

да вдигнат ръка тези дето са прочели фермана... аз още на 2-я абзац вече страдах и бършех сълзи... това джейн остин ряпа да яде [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: Synthy   
Дата:   12-01-22 14:25

Аз го прочетох, и съжалявам, че го сторих. Можеше да прочета нещо по-съдържателно.

Отговори на това съобщение
 Re: За гаранционното сервизно обслужване на Динафос, Канон и Вю поинт
Автор: quazimodo   
Дата:   12-01-22 18:27


Двама братя евреи. Много близки. Живеят в съседство, постоянно си ходят на гости. Една сутрин, единият звъни на другия:
- Абе брат, нали знаеш в нас, къде си държа парите...случайно снощи докато бяхте в нас на гости...да не си се изкушил и да си взел...липсват едни 1000 шекела.
- Ма как бе, брат. Обиждаш ме, ние сме толкова близки...никога не бих посегнал.
- Абе така е, ама само ти ги знаеш. Няма кой друг да е!
- Сигурен ли си че липсват, я иди ги преброй пак.
Отива първия брат, брои ги...странно - този път излизат точно! Връща се на телефона.
Втория пита:
- Е какво стана, преброи ли ги!
- Преброих ги. Излязоха точно
- Видя ли, че никой не ги е пипал!
- Абе така е, ама си ми остана едно гадно чувство че си ме обрал![smilie10] [smilie21] [smilie5]

Явно и моята светкавица е била в ръцете на някой "услужлив" елемент[smilie5] Независимо, че още работи, чувството от вица не ме напуска дори след толкова време. Явно помня кат слон к-то отношение [smilie18]


https://photo-forum.net/static/site_pics/2022-01/1642004639_dsc_2364-1.jpg




https://photo-forum.net/static/site_pics/2022-01/1642004640_dsc_2365-1.jpg




Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »