Дизелов локомотив V22-360(бивша БДЖ серия 66) в редовна експлоатация на гара Пазарджик. Този тип локомотиви вече са в графата "исторически подвижен състав", а след спирането на завода "ОЦК" в Кърджали и спирането на сходната машина във вагонния завод в гр. Септември, този локомотив е последният действащ от тип V22 в България. Въпреки, че страничните престилки са рязани, за да влезе в габарита на софийското метро, локомотива си е все така красив.
Дизелов локомотив V22-360(бивша БДЖ серия 66) в редовна експлоатация на гара Пазарджик. Този тип локомотиви вече са в графата "исторически подвижен състав", а след спирането на завода "ОЦК" в Кърджали и спирането на сходната машина във вагонния завод в гр. Септември, този локомотив е последният действащ от тип V22 в България. Въпреки, че страничните престилки са рязани, за да влезе в габарита на софийското метро, локомотива си е все така красив.