Локомотив серия 666 на Сръбските железници тъне в забвение в едно от халетата на депо "Макиш". Локомотивите от този тип са само 4 на брой, закупени с кредит от СИВ(2 бр.) и със средства на ЖТП-Београд(2 бр.) за нуждите на правителствената железопътна служба - обслужване на влака "Плави воз" на юголидера Йосип Броз Тито. След падането на югорежима, правителствената ЖП служба се разформирова, а локомотивите започват да обслужват редовни влакове - пътнически, бързи и товарни. Все пак, от време на време, когато се правят атракционни пътувания, тези машини имаха щастието отново да возят "Плави воз". До деня, в който направили километри за ремонти и били зарязани... На милостта на съдбата...
Локомотив серия 666 на Сръбските железници тъне в забвение в едно от халетата на депо "Макиш". Локомотивите от този тип са само 4 на брой, закупени с кредит от СИВ(2 бр.) и със средства на ЖТП-Београд(2 бр.) за нуждите на правителствената железопътна служба - обслужване на влака "Плави воз" на юголидера Йосип Броз Тито. След падането на югорежима, правителствената ЖП служба се разформирова, а локомотивите започват да обслужват редовни влакове - пътнически, бързи и товарни. Все пак, от време на време, когато се правят атракционни пътувания, тези машини имаха щастието отново да возят "Плави воз". До деня, в който направили километри за ремонти и били зарязани... На милостта на съдбата...