На над 10 метра под улиците на София, някъде под бул. Мария Луиза тихо се спотайва едноименната метростанция, част от 2-ри метродиаметър. Тя е напълно готова и очаква момента, в който по пероните и ще крачат забързани пътници, а по релсите ще тракат мотриси. Между другото, влак върви отдолу и сега. Но не пътнически, а служебен и не електрически, а задвижван от двигател с вътрешно горене. Става дума за няколкото релсови самоходни специализирани машини, които разнасят материали, изкарват боклуци и теглят бетоносмесители, качени на ЖП платформи.
На над 10 метра под улиците на София, някъде под бул. Мария Луиза тихо се спотайва едноименната метростанция, част от 2-ри метродиаметър. Тя е напълно готова и очаква момента, в който по пероните и ще крачат забързани пътници, а по релсите ще тракат мотриси. Между другото, влак върви отдолу и сега. Но не пътнически, а служебен и не електрически, а задвижван от двигател с вътрешно горене. Става дума за няколкото релсови самоходни специализирани машини, които разнасят материали, изкарват боклуци и теглят бетоносмесители, качени на ЖП платформи.