Автор: matasel
Дата: 14-08-09 22:06
Е, за тази тема за Вардбурга специално се логнах. Не, че някога съм карал такъв звер - така че не познавам проблема, но ще се изкажа по принцип.
Значи от тук разбирам, че двутактовите двигатели нямали картер - БММ!
После разбираме, че имало съединител за свободен ход - това е терминът на български, мисля. Няма майтап - има такова нещо и аз съм чувал за него. Въпросът е обаче защо го има само на Вардбургата и на Трабандата, а де де? И можел да се блокира - е УбаО и КВО от туй.
После пък разбираме, че понеже била малка компресията, тая блокировка не действала много успешно като "двигателна" спирачка. Тук ще вметна, че и 40 да беше компресията(като на дизел) пак нямаше да действа. А да видим защо?
И още нещо - колко е добре за трите цилиндъра да се използва тази блокировка при спускане като (неефективна) спирачка?
|
|