Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 17:31

Танчо, твоят майстор само от русенски коли ли разбира или и със софийски се оправя? [smilie11] [smilie8] [smilie18] [smilie18] [ezik] [ezik] [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   14-08-09 17:37

Бони, като гледам какъв опит си навъртял по сервизите мисля, че като нищо можеш да направиш и един авто форум с ревюта на сервизи.
Аз пък с моя велосипед нямам никакви проблеми - използам услугите на един съфорумец - "матасел" май му беше никът и той прави всичко. Особено добре се справя с вредните емисии. Не знам как ги докарва, но никой прибор не може да ги хване. Само ако ям боб има малко метан, ама аз не ям, така че проблемът е решен 100%[smilie5]
[beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: exo99   
Дата:   14-08-09 17:47

[smile] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 17:57

Автор: Synthy
Дата: 14-08-09 16:43

джогата, какво те накара да си купиш НОВ автомобил, от магазина?

Синти, застраховката ме накара.

В Дания застраховката зависи от годините стаж зад волана, като се брои не колко години имаш книжка, а колко години притежаваш кола. И тъй като това ми е първата собствена кола, цената на застраховката за двигател 1.6 литра щеше да е между 3500 лева годишно (това само гражданска отговорност) до към 5000 годишно за Каско. Това е тарифата на практически всички застрахователи. При наличието на инцидент (нещо повече от одраскана боя), то за следващата година каското скача с още 250 до 500 лева. Трябва да караш 5-6 години без инциденти, за да падне сериозно цената.

Имам познати, които примерно дават 3000 лева годишно за застраховка на Рено Клио 1.2л. Блъснаха го леко (с тяхна вина) - смяна на предна броня - и за следващата година застраховката им стана 3500 лева. Чудничко [smilie18]

Обаче... Ако си вземеш автомобил до 4-годишна възраст от официален представител, цената на пълното каско е 1000-1100 лева годишно. Аз карам над 25000 километра годишно, така че плащам 1200 лева. И все пак това е 1/4 от цената, която бих плащал, ако си бях взел 5-годишна кола от същата марка. Дори и колата да надхвърли 5 години, застрахователните точки си остават - просто новата кола върви с промоция - застрахователни точки, равни на 13 години стаж без инциденти.

Така че в крайна сметка като съберем цената на лизинга и застраховката, за горе-долу еднакви пари мога да карам 3-годишна кола, или 6-годишна кола. Познай кое избрах [smilie18] [smilie18]

[beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Synthy   
Дата:   14-08-09 17:59

аа, ти си в дания, вече всичко ми се изясни. Пожелавам ти много безаварийни км. с количката ти [beer] [beer] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   14-08-09 18:04

Има определена закономерност в майсторството - както във всяка друга посока .


На 100 000 души население майсторите монтьори да речем са 50 човека !!!

Майсторите бояджии и те 50 .

Тенекеджиите също 50 .

Можеш и 5000 сервиза да откриеш - майсторите са същото количество .Няма от къде да дойдат повече.

Те са процент от населението !!!

Останалото е Сульо и Пульо де са им отрязани и навряни в дивият !!!

Та даже и като калфи нищо не е ставало от тях !!!

Да си майстор требе да ти иде ......
колко пъти казвам че нещата се правят от хора които могат - не от хора които искат !!!

Та така .....

И обикновенно майстора щото е майстор си бачка за него си !!!

Щото нема да трае некакъв галфон пръкнал се вчера да му дава ляб !!!Всъщност той да храни галфона !!!


И така ....

[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: NeDDRaG   
Дата:   14-08-09 18:11

Мда=== Един колега си кара колата уж при при.тели и познати в Софи.= Та последния път, когато я кара беше за сериозен дефект, смяна на биелни и основни лагери. По миоте лаишки познания, изтропат ли тези лагери, вала задължително се шлайфа. Ама те мерили го, добре бил. Взе си колата и след 200 км - "Абе нещо ми се е разтропало гърнето, ще ходя в Крафт да си го оправят, в гаранция е още." И от ккрафт казват - не е гърне. И какво мислите - пак биелни лагери. А всъщност майстрът му е май кумец на колегата...

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 18:19

Автор: tan4o
Дата: 14-08-09 17:28

Не, за там не знам нищо, сори!
Обаче знам за сервиза на Мото Пфое, че не бива да се ходи нито за ремонт, нито за части![smilie5]

Кожодери. 212лв за машинката на централното за багажника. Само машинката.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tan4o   
Дата:   14-08-09 18:29

И нашата машинка се беше прецакала, освен това сменихме динамо -всичко за 120, при нашия майстор![smile]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 18:30

май ще се ходи до Русито [smilie8] [smilie8] [smilie5] [smilie5] Танчо, ко сменя вашия велик майстор бе? [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: юнга   
Дата:   14-08-09 18:32

tan4o, нямаше машинка.
Исках секънд хенд, ама ниц.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 18:43

Бащата е вече страхотен експерт по поправката на Форд Ескорт. [smilie5]

Защо ли? - Защото има Форд Ескорт, и колата му дава много възможности за тренировка [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Amigo   
Дата:   14-08-09 18:50

ех, каква машинка си беше траби [smilie8] [smilie8] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 18:52

Хехе, едно време като студент имах Вартбург Де ЛУКС:)
Супер проста и надеждна машинка. Няма маслени помпи, картери, клапани, ангренажи ... Мечта. Сипваш масло и бензин и караш. Само му сложих едно безконтактно електронно, да не се занимавам да регулирам чукчета и наковални и заспа. Що километри съм навъртял с него, гаджета, романтика, морета... Никога не ме е оставял. Изобщоооо, супер кола[smilie24]
[smilie18] Само хубави спомени имам [smilie5]



Публикацията е редактирана (14-08-09 18:53)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Brida   
Дата:   14-08-09 19:07

Една автомобилна марка, един майстор, една гаранция! [smilie5]
Момчето работи само върху една марка автомобили и от вратата на гаража връща всякакви хора с други марки. [smilie24]
И въпреки това, докато не погледне автомобила, не дава диагнози. [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:13

Бони, аз имам спомени от един такъв Вартбург - бащата на един приятел от Разлог го караше, и сме го взимали назаем 3-4 пъти, ходихме с него из Пирин (до хижа Вихрен или хижа Гоце Делчев).

Колата наистина беше послушна и предвидима - на качване прегряваше по 2-3 пъти и трябваше да спираме да сипем вода, а на слизане спирачките прегряваха и не държаха, трябваше да спираме, за да ги охладим [smilie5] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:32

Ееее, Джогата, вие сте били с някоя бракма бе:)
Моята беше от по-новите, с електрически вентилатор за охлаждането и радиатора отпред, не е прегрявала никога. Старите бяха с вентилатор на ремък и радиатор зад двигателя:)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:37

О, не си спомням къде беше радиатора, не съм гледал, щото не я карах аз [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Sfilipov   
Дата:   14-08-09 19:38

Аз съм от Пловдив и колата (само ходовата част обаче ) си я ремонтирам в Царацово. Момчетата бачкат супер добре и не взимат скъпо. Но и си казват "Ние правим само ходова част. По двигателя не пипаме нищо"

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: HP   
Дата:   14-08-09 19:43

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:44

Джогата за слизането и прегряването на спирчките на Вартбурга, да те светна сега...
Тая кола има една ръчка "Свободен ход" - на немски беше нещо като фрайлауф или нещо подобно. Това чудо ако не си го изключил като пуснеш газта и колата изключва от скорост, като подадеш газ пак си включва. По надолнище трябва да го изключиш това, за да ползваш моторна спирачка и да не товариш спирачките.
Не сте си чели инструкцията за употреба, затова така е станало[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: boni   
Дата:   14-08-09 19:46

НР, така е прави си[smile] Обаче тука ставаше въпрос и за качеството:)

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: djogata   
Дата:   14-08-09 19:47

Бони, напротив, знаехме за тази ръчка и я ползвахме, не ни прави толкоз луди [smilie5]

Но с тези три цилиндърчета (предполагам здраво захабени) нямаше достатъчно компресия и пак не можеше да удържи 4 човека по 10-градусовото нанадолнище от хижа Вихрен до Банско, така че спирачките си се ползваха и прегряваха [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Малко размисли за компетентността в някои софийски автосервизи...
Автор: steeens   
Дата:   14-08-09 19:50

djogata ,нещо е бил не у ред тоя Вартбург.Нормалните нямат такива кахъри.И аз съм бил вартбургер и съм останал само с хубави спомени от тази кола.
Но за софийските сервизи и аз мога да кажа-[smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] .

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: imitev   
Дата:   14-08-09 19:58

Аз мога да кажа за ввсички сервизи същото...

Без изключения.

Един път ще ти направят колата, 5 пъти ще ти я претупат.

За това си правя колите сам.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.