Има 3 камиони които са смятат за най добри в USA : 1) Peterbilt 2)Kenworth 3)Freightliner. Mack е много назад в класацията.
Kenworth-a беше в сянка, а трябваше всичко да се види.Затворих бледата на 8 или 11 и метъра ми даде че не може да измери точно,а бях сложил диапозитив. Рискувах и завъртях на 25 секунди експонация. Отпред по маската и стъклото на спалния отсек си
личат ударите от насекоми.
Искам да добавя че двигателите които се поставят на тези камиони пак са 3. Най добър се смята Caterpilar,фирмата е основана от преселили се Холандци. Втория по класация мотор е Detroit, но има спорове кой е по добър. Подобен е спора Canon , Nikon и третият двигател който доказано е по слаб е Cummins. От няколко години Volvo много добре стои на пазара. Много български шофьори работещи в Щатите го предпочитат. Недостатъка е че двигателят на Volvo изкарва 600 хил. мили докато американските по 1 милион. Volvo в момента разработва нова технология съвместно с US Air Force с двигател поставен на Mack, позволяваща да се намали разхода на гориво до 35%.
Возил съм се на Piterbilt на 1 300 000 мили без основен ремонт.
Има 3 камиони които са смятат за най добри в USA : 1) Peterbilt 2)Kenworth 3)Freightliner. Mack е много назад в класацията.
Kenworth-a беше в сянка, а трябваше всичко да се види.Затворих бледата на 8 или 11 и метъра ми даде че не може да измери точно,а бях сложил диапозитив. Рискувах и завъртях на 25 секунди експонация. Отпред по маската и стъклото на спалния отсек си
личат ударите от насекоми.
Искам да добавя че двигателите които се поставят на тези камиони пак са 3. Най добър се смята Caterpilar,фирмата е основана от преселили се Холандци. Втория по класация мотор е Detroit, но има спорове кой е по добър. Подобен е спора Canon , Nikon и третият двигател който доказано е по слаб е Cummins. От няколко години Volvo много добре стои на пазара. Много български шофьори работещи в Щатите го предпочитат. Недостатъка е че двигателят на Volvo изкарва 600 хил. мили докато американските по 1 милион. Volvo в момента разработва нова технология съвместно с US Air Force с двигател поставен на Mack, позволяваща да се намали разхода на гориво до 35%.
Возил съм се на Piterbilt на 1 300 000 мили без основен ремонт.