Problem? click here.
For more information about using these materials and the Creative Commons license, see CC info page.
Author didn't enabled voting..
Когато се паркира тук и пазаруваш от тях не плащаш за паркиране. Предишният път като бях нямаше място и паркирах на другата улица от вдясно на платен паркинг. Понеже се мотах из магазина повече от час (разглеждах и аудио техника ) като си взех колата платих $30 за паркинга. Пиша всичко това понеже не познавам някой във форума когато се продава нещо да не спомене колко струва в B&H. Да не говориме че има и такса 8,25% при директно купуване, не mail order (+ някакви допълнителни оскъпявания и в крайна сметка е 8.5%), така че цените не винаги са такива каквито изглеждат (в Интернет). Понеже ще кажете ама ние само по Интернет пазаруваме, ще ви разкажа друга история . Поръчах Denon AVR 3805 receiver от Ню Джърси (платих $930+shiping , в София се продава за 2700лв + BG гаранция, обаче за Щатите е направен на 110v , та съм си взел и траф 220v > 110v). Доставиха ми го след 3 дена с UPS както го бях поръчал.
Дотук добре, обаче на другия ден ми докарват още един ,но изпратен от щата Ню Йорк, където бях в момента 930$ +shiping+ 8,25% ТАКСА. Естествено го върнах, за какво са ми два усилвателя, още повече че 2-ия беше по скъп. Повечето Интернет продавачи имат една клауза, обикновено написана със ситни букви и на гърба на фактурата - 10% restocking fee, което значи че като върна стоката трябва да платя 10% от стойността затова че я връщам. И почнаха едни безкрайни обяснения и разговори с Amercan Express ( беше платено с тяхна карта) убеждавайки ги че не е наша грешката. Те казаха че ще се направи разследване. Ние понеже сме българи естествено никаква аванта нямаше да им пуснеме още повече че вината не беше наша. Племенника се занимаваше с банката и с кредитната карта, загуби много време, а е скъпо платен Software специалист. Аз направих една проста сметка според това колко му плащат на час и колко време и нерви разпиля в обяснения. Разбрах че по добре беше да си платиме на момента като балъци и да не се разправяме , хем се ядосвахме че ни нареждат, хем за изгубеното си в разправии време щеше да се изкарат повече пари отколкото трябваше да се плати. Но какво да се прави Ние Българите така сме устроени, това ако беше в България щях да ги ритам по гъзовете. Така че като ме видите във форума да давам мнение по тези въпроси имайте ми уважение най малко заради Nickname-a. Това обаче е различна история и друг път ще ви я разкажа.
Когато се паркира тук и пазаруваш от тях не плащаш за паркиране. Предишният път като бях нямаше място и паркирах на другата улица от вдясно на платен паркинг. Понеже се мотах из магазина повече от час (разглеждах и аудио техника ) като си взех колата платих $30 за паркинга. Пиша всичко това понеже не познавам някой във форума когато се продава нещо да не спомене колко струва в B&H. Да не говориме че има и такса 8,25% при директно купуване, не mail order (+ някакви допълнителни оскъпявания и в крайна сметка е 8.5%), така че цените не винаги са такива каквито изглеждат (в Интернет). Понеже ще кажете ама ние само по Интернет пазаруваме, ще ви разкажа друга история . Поръчах Denon AVR 3805 receiver от Ню Джърси (платих $930+shiping , в София се продава за 2700лв + BG гаранция, обаче за Щатите е направен на 110v , та съм си взел и траф 220v > 110v). Доставиха ми го след 3 дена с UPS както го бях поръчал.
Дотук добре, обаче на другия ден ми докарват още един ,но изпратен от щата Ню Йорк, където бях в момента 930$ +shiping+ 8,25% ТАКСА. Естествено го върнах, за какво са ми два усилвателя, още повече че 2-ия беше по скъп. Повечето Интернет продавачи имат една клауза, обикновено написана със ситни букви и на гърба на фактурата - 10% restocking fee, което значи че като върна стоката трябва да платя 10% от стойността затова че я връщам. И почнаха едни безкрайни обяснения и разговори с Amercan Express ( беше платено с тяхна карта) убеждавайки ги че не е наша грешката. Те казаха че ще се направи разследване. Ние понеже сме българи естествено никаква аванта нямаше да им пуснеме още повече че вината не беше наша. Племенника се занимаваше с банката и с кредитната карта, загуби много време, а е скъпо платен Software специалист. Аз направих една проста сметка според това колко му плащат на час и колко време и нерви разпиля в обяснения. Разбрах че по добре беше да си платиме на момента като балъци и да не се разправяме , хем се ядосвахме че ни нареждат, хем за изгубеното си в разправии време щеше да се изкарат повече пари отколкото трябваше да се плати. Но какво да се прави Ние Българите така сме устроени, това ако беше в България щях да ги ритам по гъзовете. Така че като ме видите във форума да давам мнение по тези въпроси имайте ми уважение най малко заради Nickname-a. Това обаче е различна история и друг път ще ви я разкажа.
No edits suggested.
Do you see all degrees clearly? If not, calibrate your monitor.
