Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ararat   
Дата:   10-01-18 15:34

Въпроса за снимките беше към автора на темата, извинявам се.

Не искам да звуча менторски и искам да смекча тона, ако съм засегнал някой. Това е място за разговор, не за кавги. Хич не ми е зор на мен за някакъв сервиз, че заради това да се карам с хората. Просто обменяме опит и коментираме.

Дано нито на мен, нито на който и да е, да се случва това, което се е случило на вас. И двамата споделяме личен опит, но моя е от преди няколко месеца, а вашия от когато сервиза е пращал апаратите в Гърция, предполагам преди няколко години. Че гърците са мързели и не си дават зор, хеле пък като чуят за клиент от България, то е ясно като бял ден, няма какво да коментираме (за четящите тук гърци това, разбира се, не важи, хаха).

Вероятно има някаква промяна в начина на работа на сервиза, но на няколко пъти ми казаха че апаратите ги ремонтират тук, а които не могат ги пращат в Германия. Доколкото съм чел по форума, Канон пращат в Италия, а Олимпус в Чехия.


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ombre   
Дата:   10-01-18 15:38

Дано се оправи камерата гаранционно.Да споделя и аз една драма само ,че става въпрос за телефон.Самсунг А3/2016/,който не е зашитен и съответно е пазен от дъжд,както си бачкаше,една хубава сутрин ставам и гледам,диспеля се е разтекъл,като предния ден нищо му нямаше.Нося фо в технополист,виждат го проблема примета го,и след 2 седмици ми пращат смс,че това не подлежи на гаранция,тъй като телефона е бил мокрен,което абсолютно не е вярно.Казвам добре,пратети ми го разглобен да видя точно ръждата в телефона-не могло,но снимки могли да ми пратят.Бах ти тъпотията,но въпреки,че е гаранционе,с/у 180лв могат да ми подменят диспеля.Лъжат като дърти цигани.Сори за спама,но може на някой да му е от полза това инфо.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Pavlov   
Дата:   10-01-18 15:58

Извинен си за спама, ама друг път да не се повтаря [smilie3] .
От Технополис просто са пратили телефона във фирмения сервиз на марката, такава е процедурата. Оттам са дали становище, че не подлежи на гаранционно обслужване.
Да спoделя тогава и аз една случка. Нося в гореспоменатия сервиз на Самсунг (който обслужва и други марки) стационарен безжичен телефон. Повреда - "майката" не работи. Приемащата, като чу за какво става въпрос, заяви "То снощи имаше гръмотевична буря, от това е изгорял". Без да го е погледнaла или докоснала, без да е техник. Естествено, после "диагнозата" ѝ беше потвърдена, и ми отказаха ремонт.
Вече не смея в България да си купя скъпа техника ... [smilie2]



Публикацията е редактирана (10-01-18 17:51)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: axtom   
Дата:   10-01-18 16:25

Ararat

Няма за какво да се извинявате , нищо кой знае какво не е станало. Спор , като спор. Аз съм свидетел на поне 10 такива случая с Никон България. Афектиран съм само като се свтя , че си купих едно от първите 10 тела д7000 и 8 месеца се наказвах с тия да ме размотават , натам насам докато сам си намеря решението. Никой не заслужава такова поведение. Особенно в България където хората знаем с колко труд си изкарват парите, но дори и да не е така си има закони .

Ще Ви дам няколко примера от Франция.

Купувам 2014 на сина ми PS4 . Вземаме го на 22/12/14 и на 27/12/18 играта ,както си работи и изгасна. За реакцията на детето няма да говоря, но в главата ми веднага 1001 сценария , сервизи, разкатаване , кой виновен кой не и т.н. Впрочем било е по рано купуването защото бяхме след 7 дневен Срок за директна замяна или връщане. Отиваме в магазина посърнали и двамата, продавача ни праща в сервиза , който е в сградата на 5 ти етаж. Влизаме обясняваме, техника казва , сега да празници и имаме инструкции да не се отваря или ремонтира нищо , а да се прави директна замяна до 10/01/15. Дава ни ваучер, слизаме на 3 ти етаж, вземаме нова игра и готово. Магазина е www.fnac.fr. Ако някой иска да се запознае!

Втори случай във същият магазин . Купувам на децата екшън камера Сони х1000 или нещо подобно, снимаме , но не ни хареса ужастната дисторсия която има , иначе камерата напълно функционална . Връщам се и им казвам че искам замяна за ГоПро 4 Блек. Нито един въпрос, повтарям нито един въпрос.

Като си гледам акаунта там съм оставил 21790€ за 4 години . Дали те са доволни?Дали аз съм доволен според Вас?

Така се прави бизнес и по това ви личи колко си голям. Само доволен Клиент създава Клиент. Само доволен Клиент остава лоялен . Преди да сте ме нападнали, и да бях изхарчил 20€ пак щях да очаквам същото . За един 20€ са много за друг нищо, но днес имаш 20€ утре може да имаш 20 милиона.

Винаги съм се опитвал да съм на страната на правдата и винаги съм се опитвал да се защитавам от подобен род поведение. Искрено желая българите в голяма степен да го разберат и това за себе си . Иска ми се в този форум да търсим заедно решение как да си помогнем в подобни случаи. Вярвам , че има и някой които биха злоупотребили с това или ще се опитат да прехвърлят вина на търговеца за собствени грешки. Но в 90% от случаите съм убеден , че не е така...

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: the-rookie   
Дата:   10-01-18 19:03

Искам да отправя една препоръка! Не си съхранявайте техниката в (когато не я ползвате) в чанти,раници и др.Най-добрата борба с влагата е вентилацията!


Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ombre   
Дата:   10-01-18 19:35

И аз съм имал драми с сервиза на никон с едно 7000.Купих го бърсак ново,обаче фокуса мега колеблив/по късно разбрах,че било до бройка,ако уцелиш /.Каккто и да аджъсмнта не помогна и отидох в сервиза.Там стендове,таблици-викат готово.....:)Снимам як фронт фокус,връщам се ония пак стендове таблици,връщат ми го но аз още там в сервиза им показвам,че от фронт фокус,сега е стабилен бек такъв.Пича ми снима един чардж,от самолет се вижда,че има осезаем б/ф,а на нулата имаше аберация зелена и лилава.Техника ми вика- виждаш ли добре,аберациите са еднакви и от горната страна на нулата и от долната,това показвало,че апарата има безпогрешен фокус....[smilie10] [smilie10][smilie10] .Разбрах,че каузата е загубена,но докато спорим една жена с друг модел никон /90-ка/,ако не се лъжа им казва-оставих апарата за проблем с спусъка /по спомен май не усещала,кога заключва,а директно слизал до долу/,те и обясняваха,че бил наред,но имал проблем байонета.Жената не знаеше просто какво да каже на това обяснение.Всичко това беше преди няколко години,сега не зная как е и дали работят там същите хора,но аз определено бях тотално разочарован.Носил съм А700 сони в Стемарк,просото перфектно обслужване.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Pavlov   
Дата:   11-01-18 06:38

Автор: axtom
Дата: 10-01-18 16:25
"Така се прави бизнес и по това ви личи колко си голям."

Axtom-е, като разбираш толкова от бизнес - я кажи кой е твоят магазин? Да ти стана един доволен клиент! Само от теб ще пазарувам, каквото не ми кефне или го повредя, ще ти го връщам, и ще си искам парите! Да те видя докога ще ме издържиш.
Защото българинът си е тарикат на дребно по природа. Ако може да заобиколи закона, да мине между капките, да изкрънка нещо за чужда сметка - това му е меракът.
Работя в търговски фирми повече от 20 години, и съм се нагледал и наслушал на какви ли не нагли претенции от "уважаеми" клиенти. Върхът на всичко беше, като сменях хладилник на "уважаем клиент" от ромската махала на Белослав, защото на втория месец ... завъдил хлебарки!!! И това според него е дефект на уреда! Ама дойде в магазина, направи скандал, и му го заменихме. Няма да ти описвам каква мръсотия беше в къщата му ... Но фирмата го пое, за да избегне публични разправии.
Така че, ако нямаш стабилен опит в областта - недей да разправяш как се прави бизнес в България. Че става малко "Чело коте книжки, как се хващат мишки".

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Plamen11   
Дата:   11-01-18 13:02

Лошото и мнително отношение няма да подобри ситуацията.Напротив, ще отблъсне коректните потребители, които ще се насочат към друг търговец, доставчик, марка и т.н. или пък ще пазаруват от чужбина.Така борят им ще намалее за сметка на некоректните.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: totomoto77   
Дата:   11-01-18 13:05

Примера с рома е пълен нонсенс!

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Konstantinov   
Дата:   11-01-18 13:08

Не са почтени и от профайлд и от фотосинтезис ако от там е купен апарата,някаква патологична алчност и то за 190 лева , и тая жена и да даде тия 190 пак няма да и оправят апарата ако е бил наводнен.Аз ги съжалявам и от фотосинтезис и от порфайлд това е падение,в сайта продължават да стоят прахо и влаго устойчив и че може да се ползва при всякакви условия...което е лъжлива реклама,те са го написали не го е измислил никой,да си поемат гаранциите сега и да си отговарят за това което пишат.
Имат техника за стотици хиляди не могат една гаранция да си поемат достойно ,дори жената да го е киснала в солената вода,в гаранция е -оправи го и я предупреди кажи и това е реклама внимавайте.
Никой няма да си мокри апарата ,особено ако работи с него,най -вероятно не знаят каква е повредата и гадаят, иначе щяха първия път да го оправят, това е защитна реакция опитват се да вменят вина на клиента и така да скриват собствената си некомпетентност.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ararat   
Дата:   11-01-18 14:46

На сайта на Никон пише това:

Temperature: 0 to 40°C/32 to 104°F; humidity: 85% or less (no condensation)
никъде не пише "прахо и влаго устойчив".



Публикацията е редактирана (11-01-18 15:01)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: bobecaa   
Дата:   11-01-18 15:57

Точно така! Пишете на сервиза в Германия, даже по- добре направо на Маркел! Какви са тези самозванци "Профайлд" и си отказват ей така гаранции при неправилна употреба от потребителите им? Въртят си бизнеса както си знаят, а не се съобразяват с бизнес идеите на чичаците от ФотоФорум, пълни монополисти! Ако и Меркел не помогне направо пишете и до сервизите във Франция, Холандия, Италия, Испания, Япония и където се сетите!
С най- добри чувства :)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: axtom   
Дата:   11-01-18 16:35

Когато умреш, не знаеш,че си умрял
и не ти е тежко на теб, а на другите около теб
...същото е и като си тъп.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: bobecaa   
Дата:   11-01-18 16:47

Напълно те подкрепям :)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: sohk   
Дата:   11-01-18 16:58

Едно не мога да проумея. Какъв човек трябва да си, за да си мислиш, че световна марка като Nikon и частност нейния роден представител, ще се опитва да те излъже за 190 лева, че чак да ти поврежда той нещото и да те изкарва теб виновен. Това не е кварталния сервиз на бай Стамат. За да те налегнат подобни помисли, трябва ти да си го причинил това на друг, за да те е страх да не ти го причинят на теб.
При отказ на гаранция от Профайлд винаги дават снимка/снимки на повредата, на която се вижда и причината за отказа. Дайте да ги видим тия снимки защото тя влагата, за да предизвика окиси и корозия и е нужно време ... за 5 дни не се случват тия неща.
И аз съм имал влага във фотоапарата, и на мен са ми отнемали гаранцията за това и съм виждал къде е влагата ... знам, че не съм го потапял във вода, знам че има възможност за образуване на конденз - обяснението е логично.
Като човек работещ с клиенти съм се наслушал на какви ли не съчинени и изкривени истории от тях, който нямат нищо общо с истината или я изкривяват така, че да им е угодно на тях. За това съм против да се излива един тон помия и обвинения по някой без да се покаже един документ, снимка или протокол от сервиза, в случая. Да не говорим, че другата страна изобщо отсъства и няма възможност нито да представи фактите, нито да се защити, което прави всички твърдения тук клевети, а историята на ФотоФорум помни случай, в който потребители са се извинявали и са трили постове точно с такива клевети по адрес и на Профайлд и на други фирми и сервизи.
Бъдете разумни и не реагирайте първосигнално на всичко.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: MR_GO   
Дата:   11-01-18 17:03

В крайна сметка авторката на темата беше писала още в началото, че има развитие по проблема и, но искала да види мнения. Време е да каже какво е развитието.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: axtom   
Дата:   11-01-18 17:23

Мисля ,че някой от читателите и писателите не разбират много от бизнес , което не е порок ,но поне не би трябвало да даваш мнения ако не си в темата.

Като представител на Никон, Фолксваген и Ейпъл примерно ти имаш 2 вариатна за договаряне и те в повечето случаи в голяма степен зависят от това кой носи гаранцията. Ейпъл са решили проблема с 1 година гаранция за тяхна сметка една за сметка на продавача съгласно законите в Европа.

Да вземем Фолксваген и пример с локален дилър във град Горно Надолнище. В случай ,че гаранцията се носи от завода производител , всички направени разходи по отсраняването на бъдещи гаранционни дефекти се прехвърлят върху тях. За това пък цената на която дилъра получава автомобила преди препродажба е по висока. Ако гаранцията се носи от дилъра съответно доста по ниска.

Или друго яче казано за дилъра тези разходи се явяват чиста загуба и съответно съшите всячески се стараят да ги минимизират особенно в страни със законова уредба като българската.

Страх ме е да си помисля ако гаранциите бяха по 5 години както в Щатите!

Примери за некоректно отношение в Никон колкото искаш, въпросът е до кога. Ако до сега имаше институции, които да се задействат по тези казуси и да налагат наказания и при повторни санкциите да растат , не мисля ,че щяхме да си говорим за подобни казуси.

Никон и Профайлд в частност са само пример ,но не и изключение, просто форума тук е за фотография иначе.................

С риск да е повторя аз 6 пъти пращах една и съща камера във София и в Гърция. 6 пъти те откриваха проблем и отстраняваха нещо уж. Аз камерата реално не съм я ползвал повече от 7 дни преди да я пратя пак.

В Дюселдорф я оправиха веднъж и завинаги и проблемът не беше в отстранениет :уж" от Българо-Гръцкият Конгломерат

За Клиента е важно да се отстрани проблема. Клиента усеща кога се опитват да го лъжат, но в България всеки смята ,че е по умен от другия.

Изключвам случаите в които сервиза има право, а Клиента е повредил техниката поради лошо боравене с нея!

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: bobecaa   
Дата:   11-01-18 17:30

Според постовете ти става ясно, че ти на 100% изключваш сервиза да е в правото си, така ли?

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: axtom   
Дата:   11-01-18 17:37

На база опита ми при взаимодействие с тях и при описанието съм на 90% сигурен! Апарата е отварян два пъти, все при тях! При първия няма вода вътре , при втория има. Вие ми кажете каква е причината според Вас?

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: sohk   
Дата:   11-01-18 17:41

Вместо да гадаем, госпожата да приложи сервизните протоколи и снимка. Иначе правим разказ с елементи на разсъждение и неочакван край.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ararat   
Дата:   11-01-18 17:42

Изключвам случаите в които сервиза има право, а Клиента е повредил техниката поради лошо боравене с нея!

А ако този случай е точно такъв?

Самият автор е написал, че е снимано във влажно време, виж и снимките - от морския бряг с вълни и с дълга експонация, правени от статив, сложен много близо до водата и с широк обектив.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: bobecaa   
Дата:   11-01-18 17:47

Не мога да зная, както и Вие! Докато Профайлд и дамата с повреденото тяло си мълчат тук могат да се изпишат хиляди постове. Просто ми е интересно как хората си правят заключенията на базата на 4 реда написани от недоволен клиент. Нека госпожата да даде сериен номер и всеки ще може да провери историята в сервизният им сайт или да качи снимки, както беше писано в няколко поста. От тема за съвет поискан от автора, стана хейтърско сварталище и бизнес форум без да се знае нищо по въпроса.

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: axtom   
Дата:   11-01-18 18:08

Вижте Уважаеми, аз не подхождам с лошо нито към Вас нито към тях , Напротив, Уважение към мнението на всеки. Нищим си възможните варианти,но ако беше с вода при първото сервизиране ,не мисля ,че щеше да има нужда от втори опит по гаранция.


Знам ли?

Давайте да омаскарим и жената съшо. Ей така за баланс![smilie5] [smilie5] [smile] [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: Plamen11   
Дата:   11-01-18 18:23

Не разбирам от бизнес, но си мисля, че потребителите сме част от него, защото без нас той няма да съществува.Ако аз, като коректен потребител остана разочарован ще направя следните неща:

1.Повече няма да пазарувам от въпросния търговец и ще направя всичко възможно да нямам нищо общо с дадения представител и сервиз.

2.Предвид горното бих продължил да пазарувам от България, при положение, че имам друг избор.

3.Ако това не е така, ще пазарувам от чужбина, или пък втора употреба, с всички плюсове и минуси от това.

4.Бих обмислил и възможността да сменя марката с друга, за която знам, че има по-добро отношение на местно ниво.

Какво бихте направили вие, особено тези, които защитавате сервиза и търговеца, при условие, че сте коректен купувач?



Публикацията е редактирана (11-01-18 18:23)

Отговори на това съобщение
 Re: Проблем със сервиза на Никон!
Автор: ZENTEX   
Дата:   11-01-18 18:45

Това със снимките и дългите протоколи ,точки,подточки,подписи,печати,мнения на "вещи" лица си е бош лаф работа.Техника излиза на сцената,започва да говори с технически термини които и самия той не разбира,чул и прочел от тук и там,клиента гледа умно и разбиращо,клати глава в съгласие,слуша за някакви сложни настройки на космическия кораб в хипер пространството от пета звездна величина,мозъка му се пренатоварва от тъпотии,плаща си и си тръгва само и само да се отърве
от безсмисленото безумие сътворено от нечии болен мозък.Казвам го от личен опит и човек познаващ и виждал в действие доста хорица в сеирвизния бранш.Понякога чак ми е идвало да го хвана "майстора колега,да му отвинтя един за да го изкарам от матрицата" и да отида да му купя на клетия български клиент едно ново изделие и да му го подаря...............Като не можежеш да му вземеш парите на клиента,б.х та в "майстора",казват старите МАЙСТОРИ...........Миналото лято,идва клиент със доста запазен ДСЛР .Казва ми ,пич,можеш ли да го видиш това чудо,щото го носих в един моторизиран сервиз,там ми казаха че има пет изгорели неща,всяко едно струващо по 100 лева+ремонта отива направо да го хвърлиш в кофата.Човека си носеше и обемен снимков матриал и дълъг протокол че устройството е прогнило от влага отвсякъде и е неспасяем случай.Погледнах ги,казах му да ги хвърли в кенефа на село ако има,след което го питах какъв е проблема,човека каза че апарата е умрял,нищо не свети,и го остави за преглед.Дойде заветния миг да го погледна,сложих му една батерия,щракам на ОН,нищо,дисплея не светва.Точно преди да го сложа отново на ОФФ,натискам по навик шот бутона и камерата си щракна,натискам Меню,излиза си,натискам Ревю,има кадър,и то на фокус.Хващам японската отвертка,започвам да развивам винтове,ми тя камерата неразглобявана.Отварям вътре,всичко като ново,само където горния дисплей не свети,вадя го и него,гледам петно колкото главата но кибритена клечка,изчиствам го ,монтирам дисплея,всичко светва,обаждам се на човека да си го прибере,той идва,гледа недоумяващо,плаща си и по стар български обичай казва би маа му ,и си тръгва.Скоро пък друга пародия от друг моторизиран сервиз,праща ми една женица почти нов скъп апарат,питам я какъв е проблема?Ами мокрен е ,аз снимам в аква парк,не ми признаха гаранцията,изгнил бил отвътре.Почвам аз пак да разглобявам,баси и тази камера не е отваряна,тва по моторизираните зервизи големи факири бе,очи ринтген,виждат корозията през капаците.Отварям аз ,вътре аптека,само където контролера за управление на камерата фира,пече като котлон,дошло му времето.Викам на жената,абе тази камера си има дефект,занеси я да ти я оправят ,нали си е гаранционна?Да де ама аз им казах че снимам в аква парка,и спициалистити ми казаха че е мокрена и гаранцията не важи повече и да я хвърлям че е изгнила.Яко.Затва Ибей,казвам на корееца да ми го пише детска играчка 8,95 долара и право в офиса ни на острова.И да го прихванат на митницата,за по малко от минута им превеждам митническите разходи и си взимам играчката.Колкото изкара изкара,поне мога да си ги оправям,така си мисля де..........Накрая да не си помислите че само в БГто е така,така е по цяла Европа,по точно по целия нещастен Евро съюз,всичко иска много пара и по цял ден да го дава баровец и да си чати на телефончето............Горните случки са абсолютно действителни,пиша точно тях явно защото са ме впечатлили малко в повече,иначе подобни на тях край нямат.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »