Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: Mec   
Дата:   15-05-10 11:42

Аз живея в Белгия на 17км от първите големи френски магазини и на 20 от първите големи люксембургски и мога да ви кажа че и в трите страни тука е същото, ама абсолютно същото.
Големите магазини които имат желание да връщат пари са го обявили и го спъзват. Другите които нямат желание да връщат пари не го правят и толкова. Важното е да знаеш къде ти връщат парите без да задават никакви въпроси и даже и без да има повреда на стаката и да купуваш от там.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: imitev   
Дата:   15-05-10 12:01

Аз си купих от технополис радиатор делонги драгон 3.

Пукаше като загрява - върнах го и ми го смениха след 2 седмици с нов.

Затова се учудвам, че отношението им може да варира в такива граници...

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 12:09

Много полезна тема!
През последните 6 години не съм купувал нищо от БГ, а следващата седмица ще ми се наложи да го правя.
Съгласен съм с Мес: "Важното е да знаеш къде ти връщат парите без да задават никакви въпроси и даже и без да има повреда на стаката и да купуваш от там."
Разбрахме, че Технополис не е такъв магазин.[smilie23]
Кажете сега в кои магазини в БГ стоката се сменя лесно и с клиентите се държат като в белите страни (не само преди да платят, а и след това).[smilie24]



Публикацията е редактирана (15-05-10 12:16)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 12:25

Защо трябва да връщат пари?

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 12:49

sirkhann,
Ако не могат да поправят дефекта в "разумен" срок, би трябвало да ти го заменят със същия продукт или да ти върнат парите - по желание на клиента. Не виждам никаква драма във връщането на парите.
А ако магазина иска да си вдигне рейтинга, може просто да приеме стоката обратно без да "задават въпроси" - да ти я заменят, или да ти върнат парите.

В магазините в наше село, "на гъза на географията", съм сменял фотоапарат, защото не ми стоеше удобно в ръката. Връщал съм какви ли не неща (като съм си взимал парите обратно), защото например като цвят не си пасват на холовата гарнитура, или жена ми не ги харесва. Всичко това без каквито и да е разправии.

Ама в БГ много ни е страх да не се минем: как така ще ти върнат парите - нали вече са им в джоба. А и зависиш от милостта на продавача: тъкмо си му паднал, ще ти покаже кой води парада! Нали и с него така се държат, като отиде на лекар; или в КАТ - сега е той/тя на ход.[smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: andriana   
Дата:   15-05-10 12:58

Ама как така,бе хора !?!!? Аз не искам да си купя скъпа техника,буквално на първия ден да установя,че е с проблем и да я пращам в сервиз. Откъде накъде ще им поправям аз за моя сметка развалените боклуци. Защото реално погледнато пак е за моя сметка Аз давам примерно 1000 лева за нещо и го пращам в сервиз. Отървавам магазина от брака и почвам да се набутвам. Помислете реално!
И най-гадното в цялата ситуация е,че държавата ти го набутва със закона,който един вид казва"Да си гледал,преди да платиш"



Публикацията е редактирана (15-05-10 13:00)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: guciguci   
Дата:   15-05-10 13:11

Ами аз от МЕтро преди време бях купил един GSM. Пробвал см каквото съм пробвал,но по-късно през деня се оказа,че Блутутът не работи. Отидох и ми върнаха парите. Предложиха ми замяна или връщане на парите,но аз си взех парите. Така че МЕТРО е един от магазините ,в които са по-коректни към клиента. Но това е разбираемо-Метро е световна верига,която държи на имиджа си,какъвто и да е той,а Технополис е измислена фирма на един собственик,първоначално финансирана с мръсни пари. Тоест това е нещо като по-голям квартален магазин. Избягвайте ги просто тези магазини. Тяхното мото е "влязът ли пари в касата,назад не се връщат"
P.S. Същото е и при Техномаркет. Фирма К&К дори е регистрирана на жената на собственика. [smilie18]



Публикацията е редактирана (15-05-10 13:12)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: krist   
Дата:   15-05-10 13:18

а бе, апарата мое го пробваш в Технополис, ама ако си купиш бойлер или хладилник примерно, как ще го пробваш на място? нещо крива ми се вижда тая работа - купуваш буквално "котка в торба" или както беше там изразът...

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 13:19

Значи, засега МЕТРО водят в класацията.
А как се отнасят във Фотосинтезис и Фото павилион в такива ситуации?

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: guciguci   
Дата:   15-05-10 13:20

krist ,ами купуваш си бойлер,защото ти трябва,обаче се оказва развален и ти го пращат в сервиз за 1 месец,през който ти какво правиш,не знам....
ПРОСТО НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ ТЕХНОПОЛИС!!!



Публикацията е редактирана (15-05-10 13:21)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: chavdarpg   
Дата:   15-05-10 13:20

Има и друг вариант,за церене на такива некоректни търговци.Плащайте по-скъпите покупки с кредитна карта Виза,имаш си застраховка за такива случаи.Като не желаят да ти върнат парите,обаждаш се на Виза бг. и от там се оправят.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: Gosha   
Дата:   15-05-10 13:35

Купих от Метро преди година ламинатор, след 1 ден бачкане даде фира, на другият ден го занесох обратно и без да ме питат какво не му е наред ми го смениха с нов, такаче за Метро [beer] .

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 13:37

Ама как така,бе хора !?!!? Аз не искам да си купя скъпа техника,буквално на първия ден да установя,че е с проблем и да я пращам в сервиз. Откъде накъде ще им поправям аз за моя сметка развалените боклуци. Защото реално погледнато пак е за моя сметка Аз давам примерно 1000 лева за нещо и го пращам в сервиз. Отървавам магазина от брака и почвам да се набутвам. Помислете реално!
И най-гадното в цялата ситуация е,че държавата ти го набутва със закона,който един вид казва"Да си гледал,преди да платиш"
--------------------------

Така е направен законът. Това, че не го познаваш, е твой проблем! Когато си купувам нещо, било за 20, било за 2000 лв, си го отварям, оглеждам, пробвам и тогава си тръгвам.

Ако смяташ, че апаратът не е бил нов, когато си го купила - обръщаш се към КЗП, тъй като по закон употребяваните вещи трябва да бъдат означени като такива. Магазинът с нищо не е виновен, че изделието е произведено кофти от продавача. Могат да ти го отремонтират или заменят, защо трябва да ти връщат парите, нали уж човек е решил да си купи точно тази стока? Ако е била употребявана - ревеш в КЗП на нов глас, че са ти пробутали употребявана стока за нова и така.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 13:42

Във всички случаи трябва да се "разправяш" - мен това ме трови най-много! Особено в случаи като този на andriana.
От къде на къде клиентът трябва да плаща с време и разправии за нещо, което би трябвало да е единствено проблем на магазина?
Дори би трябвало през периода на гаранцията магазина да предоставя на клиента същия или подобен продукт за ползване, докато трае ремонта. Аз имах такъв проблем преди време с комп. монитор. Фирма СТЕМО-Пловдив ми държаха монитора за поправка цели 2 месеца, като отказаха да ми дадат друг монитор за това време. Ами ако си вадех хляба с този компютър?


Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 13:48

Ако беше чел закона- след 1м трябва да ти дадат нов или да ти върнат парите ;)

Ако си вадиш хляба с този монитор, ще избереш марка и доставчик, които предлагат резервен монитор. Ако имаш фирма или регистрация като свободна професия, можеш да се пробваш да ги съдиш за пропуснати ползи с минимален шанс.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 13:54

@sirkhann
"Магазинът с нищо не е виновен, че изделието е произведено кофти от продавача."
А клиентът с какво е виновен? Това изобщо не трябва да е проблем на клиента.

"Могат да ти го отремонтират или заменят, защо трябва да ти връщат парите, нали уж човек е решил да си купи точно тази стока?"
Ако не могат да го поправят в разумен срок и не могат да го заменят със същия (което би трябвало да направят светкавично), то разбира се трябва да ти върнат парите, за да си купиш същия продукт от друг магазин. Толкова е просто.
Разберете, бе хора: Клиентът отива да си прави кефа, като си купи нещо! Пазаруването е кеф. И никой, ама никой нчма право да ти го разваля, като ти задържа гаранционна стока за ремонт, или те вкарва в разправии.
Като е в гаранция и не работи, светкавично се заменя, или ти се връщат парите и ти се извиняват за неудобството. Това е!
Въпрос на култура и мироглед.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: guciguci   
Дата:   15-05-10 13:56

Аз пак повтарям,какво правиш този месец,в който изделието е в сервиз. Все пак ти си купуваш нещо,което ти трябва веднага в повечето случаи. Например печка,ютия,бойлер. Идеята е да я купищ и да си изгладиш дрехите вднага,а не след един месец,нали? Или междувременно да си купиш друга?

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 13:58

Бе и на мен би ми било приятно, ако ми се повреди нещо, да ме водят на кафе, ресторант, стриптийз бар, 10 нимфи да ми се извиняват и обясняват, обаче си има закон и си е описано кое как. Ей затова в тая скапана държава няма ред, щото всеки си мисли, че законите са написани така, както на него му се иска да е и той е над нещата [smilie23]

Като не ти харесва, отивай в щатите. Там сервизи няма, направо ти връщат парите, даже може и да не ти е развалена стоката. И всичко е по-евтино, пък плащат повече [smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 14:04

Автор: guciguci
Дата: 15-05-10 13:56

Аз пак повтарям,какво правиш този месец,в който изделието е в сервиз. Все пак ти си купуваш нещо,което ти трябва веднага в повечето случаи. Например печка,ютия,бойлер. Идеята е да я купищ и да си изгладиш дрехите вднага,а не след един месец,нали? Или междувременно да си купиш друга?

-----------------------------------------

Оплачи се на Цецка Цачева.

После тия от веригите магазини ще ходят да лобират изобщо да се отменят гаранциите.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 14:10

guciguc,
Ето това е големият абсурд. Излиза, че клиентът е задължен да поеме огромната част от неудобствата от това, че дадена стока е произведена некачествено. Пълно безумие.

Айде една история лекичко в страни от темата. На един познат му се развали скоростната кутия на 4-годишната кола. Колата е извън гаранция и както си му е реда, от фирмения сервиз му искат за заплати пълната цена на нова кутия. Човекът обаче излезе с аргумента, че една скоростна кутия нормално има живот доста повече от 4 гидини и че плащането на пълната цена е несправедливо. Каза им също, че ще се оплаче в тукашния еквивалент на Съюза на потребителите. За нула време цената на ремонта падна с 60%.


Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: agop4o   
Дата:   15-05-10 14:41

в техномаркет и технополис съм имал два пъти случай на връщане на стока.в техномаркет дивиди което не ми вършеше работа на третия ден ми го замениха с друго/не връщат пари/.даже не ме и питаха що го връщам.в технополис върнах видеокамера канон защото не ми харесваше как снима/отново не връщат пари/.предложиха ми да си избера друг модел.така че до три дена може да върнеш стоката но не и да си вземеш парите

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 14:41

sirkhann,
чак сега видях постинга ти за стриптийз бара и нимфите. Много екзотично.
Ами щом и на теб би ти харесало такова отношение - искай си го, кой те спира.Или си мислиш, че самия ти трябва да подпомагаш магазини като Технополис в поправянето на стоката, че и да страдаш заради това.

Струва ми се, че клиента има право на извинение за неудобството, че са му продали некачествена стока. Ако не вярваш в това, значи ти самият не би се извинил в такава ситуация, а и не заслужаваш да получиш извинение.
Пак казвам, въпрос на собствен мироглед и култура си е и е безсмислено да се спори за това.

Законите не се пишат от "простите" потребители, а по-скоро от бизнеса/политиците. Те са направени така, че тези с пари и власт да получат още повече (а не по-малко) пари и власт. Така че, в случая дадения закон в БГ не е написан така, както на мен ми харесва. (Което разбира се не ме спира да си търся правата и да си искам това което вярвам, че ми се полага.)


Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   15-05-10 14:43

В нашата страна е така, това може да се каже за почти всички магазини и търговски дружества.
Обещания, обещания, а когото дойде момента за изпълнение на поетия ангажимент, всичко става някак си мъгливо.
Този същия вариант се получи и днес, ама няма да пиша, че ще ми се сърдят

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 14:51

Автор: iordanko
Дата: 15-05-10 14:41

Законите не се пишат от "простите" потребители, а по-скоро от бизнеса/политиците. Те са направени така, че тези с пари и власт да получат още повече (а не по-малко) пари и власт. Така че, в случая дадения закон в БГ не е написан така, както на мен ми харесва. (Което разбира се не ме спира да си търся правата и да си искам това което вярвам, че ми се полага.)
------------------

Много е лошо да си кон с капаци, а още по-лошо е да не го осъзнаваш...

Има си цяла политика на ЕС относно правата на потребителите. Но не можеш да връщаш страната в каменната епоха, само щото на теб ти е гот да си връщаш в магазина нещо, дето не ти харесва. А ще ти е приятно ли да си купуваш неща, дето някой ги е ползвал като хайдутин, не му е харесало или го е преебал и го е върнал в магазина? Какво прави тогава продавачът- А) продава го отново, Б) завира си го някъде. Защо някой трябва да търпи загуби за нещо, за което не е виновен, само щото на лицето Йорданко му се иска, като му гръмне ютията, да я върне в магазина, и като не му снима като Хаселблад новият телефон, да си поиска обратно парите... [smilie23] [smilie23] [smilie23] [smilie23] Бай Ганьовщина.

И на мен не ми е приятно като ми се развали нещо, ама това е положението.

Иначе- защо да взимам написаното на авторката за чиста монета? Тя може да е някое поставено лице на Техномаркет, например, да ни мисли някакви неща, без да споделя каквито и да е подробности, и ние тука изведнъж да спрем да купуваме от Технополис, само щото някой не познава законите на държавата, в която живее. [smilie23] И айде юруш да правим антиреклама.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   15-05-10 15:42

sirkhann, сигурно не си на кеф, защото си на работа.

"дето някой ги е ползвал като хайдутин" - не става дума за това.

" или го е преебал" - не става дума за това.
"и като не му снима като Хаселблад новият телефон" [smilie18] - и за това не говорим.

"като му гръмне ютията, да я върне в магазина" - Да, когато е в гаранция. Какво странно виждаш в това?
Връщам я в магазина, попълвам съответния формуляр, в който обяснявам какъв е проблема. До два дни от магазина ми се обаждат да ми кажат дали ще могат да я поправят и колко ще отнеме. Ако са ми дали друга ютия за временно ползване всичко е ОК. Иначе ме питат дали мога да чакам да я поправят, или да ми дадат друга такава (или подобна). Ако искам, взимам нова ютия или просто чакам да поправят развалената. Ако не мога да чакам, връщат ми парите, за да си купя ютия от друг магазин. Така правят някъде.
Това "Бай Ганьовщина" ли е?

"Много е лошо да си кон с капаци, а още по-лошо е да не го осъзнаваш..." -
Хубаво е, че си взел да се замисляш над това.


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »