Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: Canon   
Дата:   15-05-10 15:57

Стига глупости за Метро.
Метро работи с фирми и не е по закона за потребителите.
Имах 2 седмици разправии за лаптоп ХП, който 2 часа след купуването му (след като направих неговата си инсталация) почна да грее като печка - 72 градуса на изхода на вентилатора и 40 на клавиатурата.
Чакаш като идиот по 2 часа на входа да благоволи да дойде някакъв "шеф" да го види, че е същата покупка.
Отсвирил съм ги [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: martinis   
Дата:   15-05-10 16:06

Мес [smilie24]
... някой попита как е във Фотопавилиона и Фотосинтезиса..? Отговор няма... затова и аз повтарям въпросът - Как действат в такива случай тези вагазини??? Или... невероятно, но факт - още никой нищо не е рекламирал там?!? [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: thomas   
Дата:   15-05-10 16:09

@sirkhann
Изобщо не си прав. По белия свят е прието връщане и без никакви обяснения за определен срок от време, обикновено един месец, да не говорим ако имаш причини да си недоволен от покупката. И това в общия случай не е за сметка на търговеца, а на производителя. Който пък от своя страна е заложил този риск при ценообразуването. Една върната стока НИКОГА не трябва да се продава на следващ клиент, дори и да е в изрядно състояние. Нормалната практика е тя да бъде върната на производителя за проверка, след което да бъде продадена вече не като нова, а като refurbished. Разбира се, тези закони са писани за местата, в които потребителите са съвестни хора и са малко трудно приложими в България, пък дори и спрямо българи обикновено дават лоши резултати. Чувал съм за доста българчета в Америка, които използват този факт, за да си "купуват" всеки месец нов лаптоп. Като наближат 30-те дни, го връщат с думите "ми не ми хареса" и преминават към следващия. Ето това е грозно и цели преебаване. Да получиш нова и скъпа вещ, която след няколко дена е за сервиз поради фабричен дефект, и да ти откажат смяна с нова, за каквато си платил, също е преебаване, само че на клиента.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: 3DFEN   
Дата:   15-05-10 16:12

Купих от Метро един кухненски уред по поръчка - бяха ми го поръчали приятели , както ходя там да им го купя. Околло 90 лв струваше.

Грабвам кашона плащам и излизам. Нали е поръчка - нося запечатан кашон.

Като стигнах до службата си викам -бре , какво съм купил я да видя кво има в кашона. Да прочета упътването де.
Разпечатвам, вадя инструкцията и като пипам по на долу нещо почва да хруска на счупено стъкло!?!
-Баси, прецаках се. Изгорях с 90 кинта.
Следобяд към 17.00 излизам от службата и бегом в метро с кашон и фактура. На входа викам - рекламация.
-Какво е на уреда? Обяснявам.
-Ми що не гледате след касата. Ами викам за поръчка да не ровя и ......
-Добре Парите ли искате да ви върнем или ще вземете друг уред?
Викам - друг. Написаха ми сторно разписка, прибраха уреда. Взех си друг, предадох разписката на касата и си тръгнах.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: pefoto01   
Дата:   15-05-10 16:12

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: 3DFEN   
Дата:   15-05-10 16:15

може да е Епилатор[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: guciguci   
Дата:   15-05-10 16:19

Ами за Фотопавилиона,аз върнах една чанта след два-три дни,защото не ме устройваше. Момчето в пловдивския магазин ми каза,че не връщали пари,да си избера друга чанта. Но след като звъннах в магазина в София,веднага си прибрах парите. Тъй че не вярвайте сляпо на продавачите,те искат да избегнат разправията със сторниране и връщане на пари.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: andriana   
Дата:   15-05-10 16:23

Колеги,сега влизам,така че затова не съм отговаряла. Както казх в началото не искам да конкретизирам за моя случай. По-надолу казах също,че не искам да оправдавате нито мен,нито магазина. Просто предупредих ,че по закон НЯМАТЕ право да върнете стоката,дори да се развали още в следкасова зона.
Затова не обяснявам за моя случай. Да,аз не претендирам,че съм компетентна технически,но щом съм стигнала до желанието да върна стока,която съм купила предишния ден,значи имам причина.

P.S. Продължавам да призовавам да НЕ КУПУВАТЕ от ТЕхнополис,защото те трябва да променят политиката си на пазар и да се превърнат в европейска врига магазини. Нали помните табелите по пазарите "Закупена стока не се връща"



Публикацията е редактирана (15-05-10 16:24)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: lans   
Дата:   15-05-10 16:33

Имах подобен случай с Фотопавилиона. Върнах след два конвертора, който бях поръчал онлайн, защото не ставаше за моя обектив. Управителя каза да го изпратя обратно и ще ми върнат парите. Независимо от някакъв продавач, който мрънкаше, ми върнаха сумата.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: aldygreen   
Дата:   15-05-10 18:06

Това Технополис Пловдив ли е?
[smilie11]
[smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: Suggs   
Дата:   15-05-10 18:11

Andrian-че, все още не си написала какъв точно е закупения апарат, какъв е дефекта, и защо не искаш да ти го сменят с друг?
Имам познат, който си купи от Технополис DSLR. След два дена се оплака, че апаратът му не работи както е очаквал. И веднага му го смениха с друг, въпреки че не беше установено със сигурност, че има дефект.
И моите уважения към всички съфорумници, които са били глезени в чуждестранни магазини, но sirkhann е прав. Ние сме си Байганьовци. Ако в България всеки може да си върне стоката когато си поиска, след като я ползвал и евентуално повредил, то всички ще почнат да го правят. И няма да останат магазини - всички ще фалират.



Публикацията е редактирана (15-05-10 18:31)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: konstantinov   
Дата:   15-05-10 18:27

Според мен това е тема за черен списък на фирмите в дир бг,но като се крие продукта -темата е безсмислена,лично аз три пъти тъпо и упорито сменях телевизор панасоник в техномаркет-третия път отидох с мои слушалки и прослушвах всички телевизори докато открия годен-да не бръмчи след изключване-било дефектна партида.Купих и олимпус 410-батерията свърши на първата пробна снимка .В къши открих малко полупрозрачно петно на матрицата при бленда над 16-китаеца си е издухал носа в матрицата като е сглобявал-не снимам над 8 и затова не го връщах ,а не си заслужава разправията.В тия магазини внасят евтини стоки и качеството е отвратително ,но ако напишете все пак какво да не купуваме ще има някакъв смисъл.Аз лично никога не бих си купил фотоапарат или телевизор панасоник от веригите.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: sirkhann   
Дата:   15-05-10 19:53

andriana - нямаш ли някой гласовит приятел, който да влезе в магазина с все дефектиралата стока и да направи лют скандал в най-натовареното време... Знаеш ли колко бързо ще ти намерят ново изделие ;)

Само едно ще кажа - аз съм почти възпитан и мил човек. Преди няколко години съм си направил труда да прочета ЗЗД и ЗЗПП и един път не е било някой магазин да ми е правел въртели. И в повечето случай, преди да се наложи да цитираш членове от закони и да заплашваш с КЗП, едно мило отношение отваря много заключени врати. Ако не помогне, със спокоен, равен тон правиш лек рецитал на кои точно членове от закона ти нарушават правата и става като в Хари Потър малко ;) Ако искаш, излей си мъката на ЛС, ако мога, ще ти дам акъл.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: Мартин.Илиев   
Дата:   15-05-10 20:48

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: ivannn   
Дата:   15-05-10 21:14

написа:

...
> Кажете сега в кои магазини в БГ стоката се сменя лесно и с
> клиентите се държат като в белите страни (не само преди да
> платят, а и след това).[smilie24]
>

Baumax. Не задават въпроси. Връщал съм срещу пари в брой неизползвана стока след 2 месеца.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: SmilM   
Дата:   15-05-10 22:09

Изобщо не се надявайте в тази криза някой да върне пари, а и слагат в отдел рекламации винаги хора с желязни нерви, които да омайват.
Затова по-добре да се купи от фотобазара, поне няма да се дадат толкова пари, а и техниката ще е изпробвана. [smile]
Не се сменя в Технополис и мен са ми правили проблем за техника.


Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: v_nikolov   
Дата:   15-05-10 22:57

Хм.., работя в сравнително голяма верига магазини за техника (не е от горе цитираните) или казано по друг начин, съм бил и от двете страни на бариерата. От всичко прочетено до тук мога със сигурност да потвърдя това което каза sirkhann[smilie24]

" ..И в повечето случай, преди да се наложи да цитираш членове от закони и да заплашваш с КЗП, едно мило отношение отваря много заключени врати..."

Трябва да ви кажа (като човек който взема точно тези решения) че този подход, колко и невероятно да звучи, върши работа
в полза на купувача!



Публикацията е редактирана (16-05-10 00:40)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: CHUKOV   
Дата:   15-05-10 23:43

написа:

> Ами хората нали са ти предложили да го отремонтират?

Човече, аз купувам за 5 бона апарат
Какво значи да ми го ремонтират
Като го ремонтират ще ми свалят ли от цената,заради това, че апаратът вече е отварян и човъркан?

Той автоматично губи от стойността си.
Я опитай тук в базара да продадеш апарат, ама кажи, че е отварян и ремонтиран. Нищо че работи

Мислиш ли, че можеш да му вземеш същите пари?
Аз не мисля

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: aldygreen   
Дата:   16-05-10 00:13

Четири страници не много полезни коментари и така и не стана ясно какво точно се е случило и в кой магазин, в кой град.
sirkhann добре те насочва към ефективни подходи.
От началото на тази година имам 4 или 5 успешно завършени гаранционни събития или просто подмяна на стока, щото не ми харесва напълно. Отнася се до сделки с магазини от три големи вериги, едната от които е "Технополис".
В тези случаи паниката, незнанието на собствените права и бързото скандализиране на ситуацията не върши добра работа.
[beer] [beer] [shtrak]



Публикацията е редактирана (16-05-10 00:16)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: pefoto01   
Дата:   16-05-10 01:20

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: amplified   
Дата:   16-05-10 02:43

Преди 3 години си купих mp3 плеър iriver от техномаркет - 1 година ми служи безотказно докато в един момент не почна да се спира самичък. Занесох го в К&К.


На първата седмица ми казаха да звънна следващата седмица.

На втората седмица ми казаха, че има проблем с лентовия кабел и е пратен в София, защото те не се занимавали с такава сложна техника.

На третата седмица ми казаха, че в София чакали дисплей за плеъра ми.

На 29-тия ден отидох до ТМ-Бургас и им казах, че ако на следващият (30-ти) ден не ми бъде отремонтиран плеъра по закон имам право да ми го сменят с нов. Не било така и ме пратиха при управителя. Поговорихме си и му казах каква е ситуацията.

В 10 часа сутринта на следващият ден ми се звъни от сервиза и ми казват - "Готов е"!

Отидох - проверих дали работи и настоях да ми бъде обяснена повредата. След 15 минути един техник дойде и ми обясни, че болтчето на капака на батерията се било разхлабило - той го стегнал и всичко се оправило. Когато попитах за лентовия кабел и сагата с пращането в София и пращането на части от къде ли не ми казаха, че нямало такова нещо.


А не отваряли толкова сложна техника.

Така, че искайте да говорите с по-висшестоящи от приемчик и магазинер.




Публикацията е редактирана (16-05-10 02:45)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: aldygreen   
Дата:   16-05-10 02:53

amplified Трябвало е да изчакаш търпеливо да мине тридесетият ден и да поискаш смяна с нов. И понеже най-вероятно от същия модел вече нямат, щяха да ти предложат следващия.
[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: iordanko   
Дата:   16-05-10 05:06

Много хубаво, че се чуват и положителни истории.

@v_nikolov
Ясно е, че с дипломатично отношение е по-вроятно човек да постигне целта си.

На мен друго ми е интересно. Вече няколко човека писаха, че от служителя в магазина чуват една история, а като се обадят на "шефа" нещата придобиват съвсем друг вид.
Според теб, като човек от другата страна на барикадата, как мислиш: Не трябва ли при спазване на "фирмената политика", резултатът от рекламацията заради даден проблем да е един и същ независимо от това в кой град е магазина, кой точно е служителя и колко любезен е клиента?
Т.е. до каква степен политиката на магазините (в случая на твоя магазин) е оставена на багоразположението служителите?
[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: guciguci   
Дата:   16-05-10 08:52

amplified ,същото нещо ми се случи и на мен със същия сервиз преди около 3 години. Става дума за едно DVD плейърче от тези с екран за кола. Само че тогава закона беше 30 работни дни и аз чаках към 45 със съботите и неделите и когато и тогава не беше готово и си поисках парите,на следващия ден ми се обадиха,че е готово.
Какъв е извода. В магазините не са коректни и лъжат клиентите,а ние трябва да имаме търпимост и да сме коректни... Защо?

P.S. Да не говорим,че аз си го бях купил с идеатя да го ползвам точно лятото по почивките. А те точно тогава ми го държаха максималния период.



Публикацията е редактирана (16-05-10 08:53)

Отговори на това съобщение
 Re: Тема ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ за покупки от ТЕХНОПОЛИС
Автор: asahi   
Дата:   16-05-10 09:03

Служителят има буферна функция между недоволния клиент и шефа. Това е функция, вменена му от шефа. Ако може проблемът да се замаже на по-ниско ниво, с по-малко разходи и загуба на авторитет може да се жертва малко от имиджа на служителя. Зад него винаги има добър шеф.

Този номер е от древността.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4  5  6  7     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »