Автор: mmjm
Дата: 23-01-17 20:42
„И най-важното - не работи сам, ами освен анестезиолога има един куп сестри край себе си.“
Така де, наемете асистенти или не предлагайте нещо, за което нямате ресурс.
„Прехвърлянето на файлове от телефона е вид компютърджийска работа“ А прехвърлянето на файлове от флашка, какво е?
Навремето, защо не искахте да идваме с проявени филми, никой не отказваше да извади филма от камерата без да се възмущава, че не сме свършили толкова „елементарно“ нещо. Защо не приемете, че има хора, които не разбират това, което смятате за нещо елементарно? Възможно е нещо, което за мен е елементарно, да е непосилно за вас. В това няма нищо лошо и срамно.
Предлагайте услуги, които сте в състояние да извършите, съответно създайте и ценоразписи за тях, не очаквайте клиентът да свърши това, което вие сте предложили като услуга, не е редно.
По темата: при това огромно разнообразие от телефони и др подобни устройства, част от които не се и произвеждат вече, винаги има вероятност от проблем с драйверите. Мисля, че няма универсално решение на този проблем, ако изискате клиентите да подготвят файловете си на флашка, вече услугата няма да е разпечатване от телефон. Не знам, какъв съвет да ви дам, но не упреквайте клиента, той не е виновен.
|
|