Автор: andriana
Дата: 02-06-10 18:00
Учудващо за мен получих отговор от Комисията за защита на потребителите доста бързо. Първо ми се обади доста учтивата инспекторка,която се занимава с моя случай и ми обясни,че ИЗНЕНАДА,по закон рекламацията ми е НЕОСНОВАТЕЛНА,тъй като продавачът ми бил предложил да прати стоката в сервиз или да я замени с нова,а аз съм откзазла. Само ,че явно продавачът не е обяснил,че ми предложи да ми я замени с друг модел,защото от този нямаха втори наличен. Ама това не е толкова важно,нали?
Второ,закупувайки си точно този апарат,аз имах панове да ходя на почивка,където да го използвам,а те ми предлагат да го пратят в сервиз,където по закон могат да го задържат един месец. през ова време аз трябва или да не се снимам на почивката или да си купя още един апарат.
Като обясних всичко това на инспекторката,тя ми предложи в такъв случай да продължа жалбата си в Помирителна комисия.
Така че аз продължавам и не се отказвам
НЕ СЕ ОТКАЗВАЙТЕ И ВИЕ ДА СЕ БОРИТЕ ЗА ПРАВАТА СИ !!
Очаквайте развитието...
|
|