В тази кратка фотографска история целта ми беше да заснема атмосферата и визуалния стил на Film Noir жанра, оставяйки сюжета на въображението на зрителите. Имах честта и удоволствието да работя с един изключителен екип, всички от които бяха истински посветени на идеята и дадоха най-доброто от себе си. Прекрасната Ерика Михайлова напълно се трансформира в Noir-класическа жена-фем фатал, а талантливият Пантелей "Лео" Марински се превърна в класически мъжкар от 1950-те. Тяхното превъплащение беше силно подчертано от гримьорските умения на талантливата Стефания Гогова. Накрая, но не на последно място, този проект нямаше да бъде възможен без асистирането на моя приятел Филип "Фифо" Николов. Това беше най-забавната и приятна фотосесия, която някога съм правил, и ще оставя снимките да говорят сами за себе си.
За фотографските ентусиасти: Тази серия беше заснета със средноформатната камера Mamiya RB67, филм Ilford HP5+, пушнат до 1600 ASA в Atomal 49 проявител и три светкавици Godox за осветяване на сцените.
В тази кратка фотографска история целта ми беше да заснема атмосферата и визуалния стил на Film Noir жанра, оставяйки сюжета на въображението на зрителите. Имах честта и удоволствието да работя с един изключителен екип, всички от които бяха истински посветени на идеята и дадоха най-доброто от себе си. Прекрасната Ерика Михайлова напълно се трансформира в Noir-класическа жена-фем фатал, а талантливият Пантелей "Лео" Марински се превърна в класически мъжкар от 1950-те. Тяхното превъплащение беше силно подчертано от гримьорските умения на талантливата Стефания Гогова. Накрая, но не на последно място, този проект нямаше да бъде възможен без асистирането на моя приятел Филип "Фифо" Николов. Това беше най-забавната и приятна фотосесия, която някога съм правил, и ще оставя снимките да говорят сами за себе си.
За фотографските ентусиасти: Тази серия беше заснета със средноформатната камера Mamiya RB67, филм Ilford HP5+, пушнат до 1600 ASA в Atomal 49 проявител и три светкавици Godox за осветяване на сцените.