Ръчно изработен модел от хартия на автобус "Чавдар" 11м4 -подвижна радиостанция с надпис БЪЛГАРСКО РАДИО /по-късно БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО РАДИО/. Оригиналът /бяха два еднакви с малки разлики в джантите на гумите и надстройката-единият беше с повече стъкла/е произведен през 1982 г. и дълги години служеше на отдел "Извънстудиен звукозапис" на Радиото за преки предавания и записи на манифестации и паради, тържествени заря-проверки, "Златния Орфей", "Златния Кос" и мн. други събития и концерти. Автобусът е със самоносеща конструкция, произвеждан по лиценз на фирма "Карл-Кесборер"-ФРГ /Setra/ с двигател Раба-Ман. Превозните средства от този тип разполагат с 49+1 седящи места /за пътническите версии/, голямо багажно отделение/. Специализираните версии се произвеждаха за мобилни стоматологични кабинети, подвижни радио и телевизионни станции, павилиони и мн. други. Авторът на снимката беше свидетел на радио-състезание излъчвано по програма "Христо Ботев" от тогавашния японски хотел в София /"Маринела"/с този ПРС
Ръчно изработен модел от хартия на автобус "Чавдар" 11м4 -подвижна радиостанция с надпис БЪЛГАРСКО РАДИО /по-късно БЪЛГАРСКО НАЦИОНАЛНО РАДИО/. Оригиналът /бяха два еднакви с малки разлики в джантите на гумите и надстройката-единият беше с повече стъкла/е произведен през 1982 г. и дълги години служеше на отдел "Извънстудиен звукозапис" на Радиото за преки предавания и записи на манифестации и паради, тържествени заря-проверки, "Златния Орфей", "Златния Кос" и мн. други събития и концерти. Автобусът е със самоносеща конструкция, произвеждан по лиценз на фирма "Карл-Кесборер"-ФРГ /Setra/ с двигател Раба-Ман. Превозните средства от този тип разполагат с 49+1 седящи места /за пътническите версии/, голямо багажно отделение/. Специализираните версии се произвеждаха за мобилни стоматологични кабинети, подвижни радио и телевизионни станции, павилиони и мн. други. Авторът на снимката беше свидетел на радио-състезание излъчвано по програма "Христо Ботев" от тогавашния японски хотел в София /"Маринела"/с този ПРС