Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 Re:
Автор: om63   
Дата:   15-08-09 13:40

NeDDRaG написа:

Как бе юнга, ЗАЗ -Заплаха за Автомобилите на Запад.


Мен ме кефи Завод Автомобильньiх Зверей [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   15-08-09 13:52

ЗАЗ - Завод Автомобильньх Зверей !!!

[smilie19]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: matasel   
Дата:   16-08-09 21:53

Ами, Бони не знам дали специално твоят Вардбург е имал картер, ама знаеш ли, че четиритактовият двигател принципно може да работи и без картер, докато двутактовият не може[smile].
А това за маслото е вторичен въпрос. И четиртактовият може да работи с масло в бензина, а двутактовия с масло в картера, само че при този вариант няма кой да маже коляновия вал на четиритактовия, а при двутактовия маслото няма да се задържи за дълго в катрета.
Интересно нещо са тва двигателите с ВГ. А колко цикъла пък им издържат затворите - за клапаните иде реч де - да не говорим, че скорострелността е 50-100 кадъра в секунда, а серията - а тя серията е практически неограничена.
А някои се хвалят, че затворът им издържал 500 000 кадъра.
Е га направи 200-300 милиона да дойдат да се похвалят тогава.[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Insight   
Дата:   20-08-09 23:10

Странна дискусия (за картерите имам впредвид).

Вартбурга определено ИМА картер, това, че не е пълен с масло, е друг въпрос. Не знам дали за двутактовите е коректен термина, но мисля че се нарича СУХ КАРТЕР.

Само за пример ще дам - болидите във Формула 1 също са със СУХ КАРТЕР, въпреки, че са четиритактови. Просто имат 2 (две) маслени помпи - едната подсигурява налягане, което смазва двигателя, след което маслото отива в картера, а втората има грижата да изпомпа маслото от картера и да го върне в масления резервоар, след което цикъла се повтаря.. естествено.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: tofo   
Дата:   21-08-09 09:30

Бони, между другото компетентният сервиз където си карам возилото и от години нямам, ама никакви грижи е сигурно на метри от вас. В центъра на Волуяк.[smile]


Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: JesusChristsuperstar   
Дата:   21-08-09 09:38

Хаха, сега се сещам как в Мото Експерт при преглед на ходова част на Опел Астра казват, че всичко е ОК, при условие, че и двете предни биалети, които свързват стабилизиращата щанга с носачите, просто ЛИПСВАТ... Няма ги въобще[smilie18] Дето се вика - не се вижда да са разбити, защото просто ги няма:)

Аз съм имал астра внос от Австрия и тя нямаше и не съм и слагал, май някои модели не изискват подобни биалети.

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: Todd   
Дата:   21-08-09 10:20

Майната им на биалетките - по нашите пътища просто се набутваш с тях .

Има метални биалети - made in BG [smilie19] които не се късат но при екстремни ситуации се троши стабилизиращата щанга !!!

[smilie5]


Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.