Автор: matasel
Дата: 16-08-09 21:53
Ами, Бони не знам дали специално твоят Вардбург е имал картер, ама знаеш ли, че четиритактовият двигател принципно може да работи и без картер, докато двутактовият не може.
А това за маслото е вторичен въпрос. И четиртактовият може да работи с масло в бензина, а двутактовия с масло в картера, само че при този вариант няма кой да маже коляновия вал на четиритактовия, а при двутактовия маслото няма да се задържи за дълго в катрета.
Интересно нещо са тва двигателите с ВГ. А колко цикъла пък им издържат затворите - за клапаните иде реч де - да не говорим, че скорострелността е 50-100 кадъра в секунда, а серията - а тя серията е практически неограничена.
А някои се хвалят, че затворът им издържал 500 000 кадъра.
Е га направи 200-300 милиона да дойдат да се похвалят тогава.
|
|