Автор: НАСОО
Дата: 02-03-09 19:22
датчика на хол ти показва ГМТ и като се скапе, т.е. при преминаването на зъбното колело срещу него почне да забавя и т.н. генерираните импулси ти отива аванса и оттам колата спира да върви, но при него нема нищо таково, а само за минута му забива и гасне, после сичко ОК..или бъркам
imitev то с обикновена газова, при движение на газ ламбдата не върши нищо. Емулатора е просто един генератор на променливи ел импулси, който да симулира на ЕКУто че ламбдата работи като му пуска променливи импулси в рамките на 0,8 0,9V за да не ти святка енжин контрола и да трупа грешки. Ламбата показва гориво въздушната смес като има Zкрива на напрежението от 0 до 1, което съответства на ГВС от 0 до 15. За бензин ГВС оптимално е около 14,2 непомна точно, за газ 17. Тия инжекциони дето ги слагат всъщност само изчисляват времето на впръскване и количеството на горивото, само. Аванса го гонят с промяна времето на впръскване което пак е приблизително и няма нищо общо с фабричното ЕКУ което си го бута като чуе детонации и работи на ръба на икономията и аварията. Големия проблем е че въпреки че ти връзват ламбдата тя показва само до 14 нагоре им показва все стойност 1V и незнаят къде се намират. Затова на българските и по евтините газаджията ти бута големи стойности на количеството впръскана газ, особено във високи обороти за да няма детонации и да идеш после да го биеш. Това обаче е--ва м-ка на икономията и като настъпваш остави че не върви но гори като за последно. По скъпите гледат какви са стойностите на ламбдата на бензин и залагат малко по богати стойности на газ, чрез стехиометрично преизчисляване на количеството газ, през количеството бензин, което трябва да е впръскано за такива показания на ламбдата. Супер, но КПДто на бензиновия ДВГ което и така не е високо отива в гъзъ. Друга раута е че съкращаваме наполовина емисиите на СО2 от предприятията, налагаме яки глоби, скапваме промишлеността, правим нови депа, забраняваме безмислени изгаряния, слагаме евро 3 и т.н. изисквания за емисии от колите а ганьо като я фърли на газ и въглеводородите изтичат направо от ауспуха в чист вид. Парниковия капацитет на СН4 е точно 4 пъти по висок от на СО2. И става както викат при нас "къде отиваш ти, може би". Нещо много хаотично го ударих, но хората в последно време са тотални инвалиди по отношение на мисловни способности
|
|