Автор: Didovishte
Дата: 22-01-13 10:30
Здравейте
искам да споделя с вас опита си с vivacom и всеки сам да си преценява.
И така една нормална вечер интернера и телевизията просто си спряха. Това само по себе си не е болка за умиране техника е, разваля се. Обаждам им се аз и човекът отсреща каза "мда слуича във входа на блокът ви не отговаря, ще опитам да го рестартирам от тук... мне не се оправи, ще изпратим човек на място" до тук добре, прибирам се в къщи на следващата вечер и о чудо - продължавам да нямам интернет, обаждам се отново, подобна случка. На следващата вечер обаче отново нямах при което вече силно ми прикипя. На въпросът ми какво е направено до момента за да се отстрани проблемът ми, след кратка проверка ми беше казано че имам записан час за утре да дойде техник до адреса и моето присъствие не е нужно понеже проблема е във входа на блока и че се опитвали да отстранят проблема в разумни срокове. Та за тях да го отстранят на третия ден на адрес в София е разумен срок. Забавното е че на следващата сутрин ми се обади техник да попита още ли нямам, казах му че не съм в къщи и няма как да му кажа дали в момента е ОК но като съм тръгвал за работа не е имало. и той ми каза тогава да съм си запишел нов час, казвам му аз ОК, днес след 6 ще съм в къщи, да ама не, те работели само до 5?!?! подръка на интернет само до 5 следобед. Не е нужно да казвам че тази изненада ми дойде в повече, излиза чена телефоните им само си изплакваш болката, и някой слънчев ден(ама найстина ден щото вечерта са си в къщи) те ще дойдат. Обадих им се отново и попитах аз тия дни без интернет ще ги плащам ли - разбира се че да, така било според договора ми. Верно това е някъде около 1.5лв ама въпоса е принципен. Как да е, няма да драматизирам излишно ето писъмцето което получих от тях по повод на оплакването ми - преценете си сами.
Уважаеми г-н Ганчев,
Във връзка с Вашето оплакване, искаме да Ви уведомим, че съгласно Общите условия на БТК АД (БТК) с Потребителя за предоставяне на Услугата VIVACOM FibeNet, VIVACOM се задължава да отстранява, в рамките на съществуващите технически и производствени възможности, в работно време всякакви неизправности, възникнали при предоставяне на Услугата, за да се поддържа Услуга с необходимото качество, в срок до 10 (десет) работни дни от осигуряването от Потребителя на достъп на специалист от VIVACOM за установяване на неизправността.
В случай, че повредата продължи над 10 работни дни, от страна на VIVACOM се извършва корекция на месечния абонамент.
Бихме искали да потвърдим, че всички заявени проблеми с Вашата VIVACOM Net услуга са отстранени в срок.
Благодарим Ви, че използвахте онлайн канала на VIVACOM!
10 работни дни за мен са си близо 12 дни общо което си е почти 1/3 месец. Но това е, договорът е такъв, но когато го подписваш знаеш само каква скорост очакваш и колко програми за какви пари, за подръжка никой не пита.
И пак ще го кажа, става въпрос за адрес в София Младост. За затрупано от сняг село в родопите може да е нормално 3 дни да им отнеме. Но в София да дойде човек до блокът ми и да смени един 20см кабел ми идва в повече
|
|