Автор: Тед
Дата: 15-01-13 09:40
Според мен Булсаткомът е виновен. Влязъл е в комбина с рекламодателите и рестриктна аудиторията на турския контингент.
Добре е, че броите рекламите. Освен дразнещия звук, съдържанието на тези реклами е много често пошло, отблъскващо и обиждащо интелигентността на зрителя.
Като започнем от дамски превръзки /не знам дамите как се чувстват като ги гледат, мъжете - се едно чорап им са поставили под носа/, уринирането - най-важното нещо на БГ общество - пикайте с или без червена боровинка, уринал или каквото и да е - иначе не пикаете като хората.
За мъжете - простамол, простенал и не знам си какво, което ви алармира. Травмата за младите мъже без проблем е очевиден, дори да е здрав, той вече се чувства с набъбнала простата.
Хапчета всякакви, за нос, за гъбички за кво ли не...аптека....
Опаковката и рекламата на нещо си е вече 2/3 от цената на самия шит...
Все си мислех /преди години/, че всички реклами са един дол дренки.... да, ама не...вижте италиански реклами и германски /- UK, France - не съм гледал/. То ти е кеф да гледаш на Audi, Volvo... продукти поднесени с финес за зрителя и потребителя - послание, апел, без чалга и хапове...
Верно, онези са 10Х по население, има пазар, някой ги плаща тези красоти...ама БГ реклами са грозни и пошли и ако има устройство, което да ги рестриктва...няма да има ТВ, за който да не се закачи такава джаджа.
|
|