Автор: batonga
Дата: 05-10-12 12:47
Карах такъв Форестър тази пролет София-Варна и обратно 2ма човека в купето, не съм го издувал над 140, под 11 не можа да падне на бензин пущинията. За мен това не е приемлив разход на 2.0 матор, било то и боксер. За Легасито - преди няколко години си купих 2ген 2.5 (предния модел на показания) и изчетох сума ти неща за тая кола по нашенските и интернационалните форуми на Субару. То е горе долу същата кола на външен вид, 3ген е като фейслифт, та 2.5 мотора при 2ген беше проблемен - при леко загряване издухва гарнитурата и рискът да тоталнеш боксера е голям, цената на последващия ремонт също. Надявам се при 3ген Легаси 2.5 версията вече да е оправена тая драма, макар че мотора е същия принципно. Което ми е странно по принцип, защото японска кола НЕ ЗАГРЯВА, освен ако няма някакъв проблем. Избягвай Легаси с въздушно окачване - пак пари на вятъра. Пък те най-готините с макс екстри обикновено са точно 2.5 и с възглавници. Не издържах и го продадох 3 месеца по-късно, въпреки че не стигнах до въпросните проблеми. Просто нямах нервите да чакам нещо да стане. За мен колата трябва да е надеждна и да не я мисля. Не беше моята кола явно, а и в крайна сметка, това което ме отказа окончателно от Субару бяха кошмарните майстори в София (мисля че е ясно на субараджиите за кой сервиз говоря) , фанатизма на почитателите на марката, който е неоправдан - Субару с НИЩО не превъзхожда останалите японски марки и това че е AWD, не означава че са офроуд машини (ама обикновено го научават по трудния начин), и накрая - един пич, който на Карадере се опитваше да изкара затъналото си Легаси от пясъците, вместо да я даде на заден и да излезне на твърда земя, която беше на 2м зад него, се опитваше напред да я завърти - като го попитах защо - отговорът беше че "Не съм ли знаел че на Легаситата им се скапвала задната при високо натоварване". Ебаси мамата. Теглих чертата, реших че не ми трябва капризна кола дето ще ми върви само напред със скъпи части, малоумни майстори, комплексирани фенове и висок разход. Взех си Акордеонче въпреки че не е AWD и не съжалявам - за 4г. само консумативи и 2 шарнира. Аа и още един трик, който да тестваш ако искаш да си намразиш Субаруто - ако вземеш автоматик, има един известен бъг при тях - ако искаш да качиш бордюр - като допреш гумите, колкото и да даваш газ, великата офроуд машина Субару няма да се качи. Трябва лекинко със засилка. И те така.. Абе намразих ги нещо, еднствената японска марка, която не ми се нрави поради капризните си (и традиционно грозни) модели. Под капризни коли имам предвид като за японски стандарт... Като чета как питаш за разход и поддръжка... със сигурност не са коли с евтина поддръжка, дори нищо да не се счупи, само обслужването и разхода са си 2 достойни пера. Хубавата новина е че държат цени (фанатици, какво да ги правиш) и ако не ти хареса, можеш да я продадеш без загуба.
|
|