Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 
 Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   03-05-12 22:01

По принцип знам, че когато климатика на колата е обикновен, а не климатроник, е добре да се изключи малко преди да се изгаси колата и не е добре да се пали на включен климатик.
Обаче оня ден жена ми караше опелчето си на климатик и го е изгасила така, след което аз го запалих веднага и светна лампата на алтернатора. В първия момент помислих, че е спрял да зарежда, но при подаване на газ лампата светеше по-силно и накрая като изфорсирах взе, че изгасна, като се оказа че е изгоряла. Премерих с мултицета и се оказа, че напрежението при по-високи обороти стига до 16V - явно е избил диодния блок. Смених го, заедно с релето. 100лв за удоволствието. След това поразпитах и ми казаха, че при опелите се случва често - явно при завъртане на климатик (особено ако е работил скоро и в системата има налягане) се товари и избива блока и релето на алтернатора...Нещо не са го доизмислили като хората явно.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: C41   
Дата:   03-05-12 22:06

Те от Опел, не бяха ли измислили ръждата? [smilie5] [cool]


Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   03-05-12 22:10

Абе след 97-ма нямат проблеми с ръждата, за сметка на това пък след 97-ма Мерцедес започват да имат проблеми с ръждата особено на очиларката и Ц-класата.... Какво да се прави.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Jim__Beam   
Дата:   03-05-12 22:11


.. Бони - царят на автопроблемите ... [smilie5] [smilie5] [smilie5]


Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   03-05-12 22:12

Е това са дребни неща, но споделям - може на някой да му е полезно:)

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: cameraman   
Дата:   03-05-12 22:15

Аз на тойотката- Awensis 2000г изобщо не и обръщам внимание на климатика през лятото.... Просто, като запаля двигателя, трябва да го прецъкам копчето, за да включи... Иначе не светва диодчето, въпреки, че копченцето е навътре.......

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: stefan63   
Дата:   03-05-12 22:20

този проблем най-вероятно е софтуерен. Тод най-добре ще каже.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: asahi   
Дата:   03-05-12 22:39

Мога да ти драсна една схемичка с части за 5 лева, която да ти реши проблема занапред.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: docenta   
Дата:   03-05-12 22:55

Бони, да ти снимам моята астра Г как е ръждясала... още са сравнително нови и затова не са ръждясали, пък и повечето са от Италия (моята е от Австрия).

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   03-05-12 23:11


Астра Г не ръждясва много, сравнена с Астра Ф и Голф 3.

Моята е германска и е от първите 1998. На 14 години е.

Има ръжда отзад леко по веждите.

Носещите елементи са в перфектно състояние.

Въобще колата си е здрава.

Новите коли всички имат бозяно антикорозионно покритие.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Grandpa   
Дата:   03-05-12 23:12

Колко е стар тоя опел? Тия магии се правеха в зората на климатиците. Отдавна колите вече (трябва да) са умни и да си гасят/пускат каквото им трябва.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: PolarBear   
Дата:   03-05-12 23:51

За другите модели не знам, но при Вектра от онова поколение, алтернаторът е слабо място. Диодния блок и релето заминават след 300 км каране на климатик и фарове едновременно...

А за ръждата: имам една Вектра модел '98 за бекъп, която за 11 години не ми е правила сериозен номер, и няма все още грам ръжда, освен малко на една от колонките, в резултат на удар (така я всех, когато беше на 3 години и пак си е така). Опел не е престижна марка, дума да няма, но аз съм безкрайно доволен от тази кола.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: MarinY   
Дата:   04-05-12 00:05

Мисля, че проблемът не е там където си мислиш. Когато бях в България, на мен сущо ми казаха да гася климатика преди спиране на двигателя. Тук (Хястън) където без климатик си сдал багажа за десет минути, тази джаджа е непрекъснато включена. Никой не я пипа и дори ми се чудеха защо я изключвам.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   04-05-12 00:10


Светнете ме - какво общо има климатика с алтернатора освен общия ремък и съединителя с електрическо управление?!?

Не е полезно да включваш климатика когато колата е в обороти - тогава натоварването върху съединителчето е голямо и се скапва по-бързо. Пускаш на празен ход и включваш.

Но да го спираш преди да изключваш двигателя - не виждам логика..

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: MarinY   
Дата:   04-05-12 00:16

Логиката е по-скоро в заскрежаването. Предполага се, че когато спреш климатика, вентилатора продължава да върти и "продухва". А натоварването на ремъка и двигателя идва от компресора, който хич не е леко въртящ се.
На практика правилото от България не работи.

П.П. Или не важи, когато е много топло и конденза се изпарява, а не замръзва.

П.П.П. Сетих се още нещо. Ако колата ти е с малък двигател, натоварването от климатика може и да е забележимо, но за двигатели над 2 литра е пренебрежимо малко.



Публикацията е редактирана (04-05-12 00:21)

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   04-05-12 00:33


По-горе коментират изгорели алтернатори във връзка с климатика.

Това ми е въпроса - какво общо има изправителя на алтернатора с климатика?!?!

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: asahi   
Дата:   04-05-12 00:35

Климатикът се изключва преди спиране за да не кондензира влага върху студения топлообменник, което е препоставка за мухъл и лоша миризма.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: victory13   
Дата:   04-05-12 01:27

жима [smilie18]
бони, некоректно ти е заглавието, не е виновен климатика... старата, вече 24 годишна, 11 от които у мен, кола е палена и гасена с включен климатик безброй пъти, и няма ядове[cool]
а пък единствената ми кола с предно дето съм имал, хлопел корса, е и единствената със сменяван диоден блок [smilie18] ... а, нямаше климатик [smilie18] [smilie18]
това не е ли по причина на магнет марели, ако не се лъжа [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Cristinel   
Дата:   04-05-12 03:26

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: TODD   
Дата:   04-05-12 06:06

Нали не забравяте че тоя алтенатор в края на краищата е произведен я от Бош , я от Валео я от Динамо Сливен ...

Ко общо има с Опел ???

Нали Опел кога са го поръчали тоя алтенатор са им казали че тая кола ще пали и на климатик ?????

Оти плювате по Опел или не знам коя марка кола ???

Колко ток дърпа електромагнитният съединител на компресора ???? Нищо и половина !!!




[smilie7]


Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   04-05-12 07:08

Опела е Тигра 1998-ма година. Грам ръжда няма по него. Мерцедес 124-ка 1995-та също няма. Обаче гледам очиларки 1996-та яко ръждясали, както и Ц класите дори след 2002-та поръждясват.
Иначе алтернатора е "Делко" . Знам, че им е слабо място тоя блок и реле, но наистина издумка точно при палене на климатик, а после ми казаха същото.
Каква е връзката и как си го обяснявам - системата е под нялягане, тъй като климатика е работил . Палиш на климатик, съответно компресора е закачен за ремъка и товари цялата система, стартера се тормози и дърпа повече ток от акумулатора, в момента на запалването акумулатора съответно е слабото звено, което товари алтернатора и диодния блок избива.
Защитата трябва да е елементарна - да забавя малко включването на компресора, но явно не са го доизмислили.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: harvester_vn   
Дата:   04-05-12 07:17

Бони, струва ми се, че прекалено много се вживяваш в тия ламарини [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   04-05-12 07:23

Чак да се вживявам не, но винаги са ми били хоби:)
От 20 години имам книжка и съм сменил 15 коли от най-различни марки. Учих се на Москвич 408И на баща ми, а първата кола, която си купих беше Вартбург де ЛУКС[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   04-05-12 07:38

boni - просто му е дошло времето на диодния блок.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   04-05-12 08:07

Кола 98 година си е кола от миналия век, де факто.

Аз по 8 месеца в годината гася и паля 2 коли с включен климатик, по сто пъти на ден, и няма никакви проблеми...

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: ценослав   
Дата:   04-05-12 08:15

90-те години май бяха последните в които колите от Дойчланд и всичките им компоненти се правеха от Германци. После в производството им се включиха и други нации и "уйде коня у рЯкъта".
Ма съвсем лично наблюдение на любител шофьор с 35 зими като такъв.
[smilie21] [smilie21] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Cristinel   
Дата:   04-05-12 08:18

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: митко   
Дата:   05-05-12 00:24

boni написа:

> Каква е връзката и как си го
> обяснявам - системата е под
> нялягане, тъй като климатика е
> работил . Палиш на климатик,
> съответно компресора е закачен за
> ремъка и товари цялата система,
> стартера се тормози и дърпа повече
> ток от акумулатора, в момента на
> запалването акумулатора
> съответно е слабото звено, което
> товари алтернатора и диодния блок
> избива.
> Защитата трябва да е елементарна -
> да забавя малко включването на
> компресора, но явно не са го
> доизмислили.

Логиката ти е коренно грешна. Първо, налягането в системата се изравнява за 1-2 минути след изгасване, съответно компресора не се товари. Второ, при оборотите при палене са около 50-100 в минута, при което алтернатора изобщо не може да вдигне напрежение да отпуши диодите, за ток въобще не говорим. Не си попаднал на майстор (100лв.!), на мен като ми изгърмя алтернатора си го купих втора ръка барабар с релето и диодите за 50лв. и го смених за 10мин. После децата сложиха акумулатора на обратно и използвах старата "плочка" (диоди с реле)


Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: ivjordan   
Дата:   05-05-12 00:46

Моят таралясник, като го изгасиш с включен климатик, при следващото палене климатикът е изключен. Същото се отнася за отоплението на задното стъкло и още някакви електрически функции. Гасят се автоматично при загасяне на двигателя (при вадене на ключа по-вероятно). И фаровете не бачкат при изключен двигател.
Вероятно има някакъв резон да се гасят разните консуматори преди гасене на колата, ама знае ли човек.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 01:52

Не се казва "резон" а "ризън" - причина.

[smile]

Чудя се какви коли карате... моята най- старата е 2005, и при палене климатика, варовете и вентилатора са изключени за секунда-две, дори да са включени. Когато двигателя запали, тогава всичко се пуска. Поне такива наблюдения имам.

Не е възможно да има кола с проблем като описания от Бони, защото фирмата производител би съществувала много кратко. Но в европа може и да може - нали са на дотации...

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: chipsy   
Дата:   05-05-12 02:00

Що, на американските милиард и нещо дотации малко ли им бяха? [smilie5] [smilie5] [smilie5]

Ама теб те знаем, ти си специален, само с телефони дето не може да се справяш [smilie5] [smilie5] [smilie5] [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 02:14

Поне ги правят така че да не пипаш и да не се тревожиш за нищо.

Няма жив човек който да мисли сега ще изключа вдигателя, но префи това да спра климатика и чистачките. Такъв сценарий просто никога не е съществувал.

А с телефон се уредих бе - имам Ноут сега.
Родих се направо!

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: ivjordan   
Дата:   05-05-12 02:15

Е, как "какви коли караме?" - 12-15 и повече годишни. Тука не е като в Америка-та, да ги сменяме като носни кърпи. Цял живот с една (за справка, темата за Ладите).

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   05-05-12 02:30


Когато американската бангия от ниския клас изкара 15 години сигурно тъкмо ще са цъфнали налъмите...

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 02:40

Американски бангии на по 400 хиляди мили пробег, при усилена експлоатация, съм виждал доста. И с нужната поддръжка са достатъчно надеждни че да возят клиенти, и дори застрахователите го признават.

После ги продават на хора за по 200 долара, и хората още няколко години ги търкалят.
Най- издръжливите коли които съм виждал!

Когато някоя европейска кола издържи толкова мили пробег, в 55 градуса жега, не се гаси с дни, само сменя водача; когато издържи милиони отваряния и затваряния на врати, милиарди тръгвания и спирания, и товарене с по 5-6 човека от по 100 кила плюс 5 куфара пак по толко, и после 120 на магистралата, ела ми се обади.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   05-05-12 03:05


Димооовв - Мерцедес такси виждал ли си? А лондонско такси Остин виждал ли си?

Да не мислиш че изкарват по-малко километри?

За тия 400 000 мили колко пъти сменят автомата?

Едни познати бакшиши с Астра Г направиха 500 000 км за 5 години на МЕТАНец. 400 000 км с оригиналното окачване в БГ трапове. Имаше малко ремонти по клапаните, по-скоро поради некадърност на майсторите че не ги регулираха овреме...

Колите от европата в бг идват на по 300 000 км и тук им въртим още по 150 000 км преди да започнем с капиталните ремонти.

Не бъди кон с капаци...

Братото си беше купил форд контур. На 250000 мили гореше масло по 2 галона за 5000 мили.

На нисана нов от магазина му сменят 3 път скоростна кутия а няма 150 000 мили.

Когато хондата ти изкара 400 000 мили тогава върти копчето на волумето... Тези хонди не ги карат такси - сам се сети защо...

Един дол дренки са всичките - и европейските и американските... Поне американските са евтини [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Славов   
Дата:   05-05-12 03:18

И аз като Димов, никакви проблеми с климатика, те жените не мислят за такива неща, и моята пуска всичко когато и скимне.... машинката си знае работата....[smile]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 03:33

Лондонски оригинални таксита имаше десетина тук, но изкараха по 2-3 години и ги няма вече. От онези, викахме им грозното пате, дето по принцип ги боядисват черни. Марката им беше нещо като LTI, не помня.

Оригинални лондонски!

Нищо не става от тях.
Нямат багажник - могат да качат максимум 4 дипломатически куфарчета. Затова редовно куфарите се бутаха в отделението за пътници.
Не могат да качат повече от двама човека, защото са малки. Имат допълнителна сгъваема седалка, но никой не иска.
Само 4 цилиндъра са. И едва кретат, честно!
Тези с нормалните коли правят 3 курса докато лондонските таксита едва смогват един курс да избичат.

Абсолютен дмях!

За сравнение преди да се махна от такситата карах такси един джип, дадоха ми го на 500 мили, нов. За нула време му навъртях 280 000 мили.
Оттогава има вече 6 и повече години, и тоя джип (марка Jeep, пояснявам за тези за които всяко SUV е джип), все още по якога го засичам по улиците. Номера му е 510. Още си е същия, върви, не е бракуван...

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Cristinel   
Дата:   05-05-12 04:20

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 04:39

Знам, но френския е ОТВРАТИТЕЛЕН, та затова.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Cristinel   
Дата:   05-05-12 04:41

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 06:58

Diandimov, а на тебе що ти горяха крушките нон стоп бе, нали са ти много убави колите, а що ти беше по-ниска колата от едната страна[smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 07:04

"Автор: diandimov
Дата: 01-03-12 19:01
Освен това и двата куплонга се разхлабиха от тези смени, крепят се на магия.
За напрежението - купувам мерилка и меря на куплонга на крушката, или?" [smilie5] [smilie5] [smilie5]

https://photo-forum.net/forum/read.php?f=48&i=1887066&t=1887066&offset=all&&phorum_uriauth=



Публикацията е редактирана (05-05-12 07:05)

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 07:25

Ще те изчакам да се успокоиш и ще отговоря.

[smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 07:30

Значи, това за колата че по- ниска с 3 милиметра от едната страна беше майтап.

То е вярно, сигурно и още Е вярно, но няма значение тъй като това е допустимо. Обяснявам за хората без усещане за хумор: майтап беше.
Живи - здрави.

[smile]

Крушките горяха щото бяха от най- евтините ибейски.
Сега си взех едни HID и не горят.

Нещо съм имал да правя, затова съм пуснал тези теми.
Аз по принцип като мисля нещо странично, пиша тук.

[thankyou]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 08:19

Тююю, нова кола да караш, а за едни крушки да се циганиш, та с ибей да се занимаваш, вместо да си купиш от магазина![smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 08:28

Правех си опити.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 08:38

Абе щатските коли са най-убави

Автор: diandimov
Дата: 17-07-11 12:06

Разбира се че производителите са направили всичко възможно за оптимален разход на горивото.

Макар че съм 99 процента сигурен, че шатските коли НАРОЧНО се правят така че да горят много.

Когато горят много, това са пари за петролните компании, а те от своя страна са достатъчно влиятелни за да наложат колите произвеждани в САЩ да горят много.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 08:43

И още го мисля.

Ще говорим като избършеш пода, че гледам припикваш от кеф.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 08:46

Гледай, гледай. [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 09:00

Пий един чай от жълт кантарион да не си увредиш сърцето.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 09:02

Вече пих два чая от жълт кантарион и един от лайка, превантивно, да не взема пък да си увредя сърцето.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 09:03

Точно това ти казах де.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: saxon   
Дата:   05-05-12 09:08

Да де, изпълнявам, щом го казват от САЩ, трябва да е истина!

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Djogata   
Дата:   05-05-12 09:29

Димооов, толкова писаници и плюене против европейските коли, а то хората ти говорят за Опел - американска пръчка [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: boni   
Дата:   05-05-12 09:34

Оп,момчета, добруто.
Да, то си е Шевролет.Вътре си пише навсякъде GM.
Има го и с марката Шевролет

https://photo-forum.net/static/forum/2012-05/lggn5616.JPG
http://www.visual--media.com/web/wp-content/uploads/2011/11/portfolio-chevrolet-tigra-ad2.jpg

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 09:35

Да де.

То и форд, и алфа, и не знам си кой все са, или са били, американски пръчки...

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Djogata   
Дата:   05-05-12 09:40

Ми като са американски пръчки, що говориш за европейски коли - или вече толкова свикна да псуваш европейците във всяка тема, че вече го правиш автоматично, дори и да няма нищо общо с европейците [cool]

Очакваме скоро тема "Какъв лаптоп да си взема, HP или Dell", където Димов отговорно ще заяви: "европейска му работа" [smilie18]



П.П. Димов, що не спиш ве [smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 09:47

Аз вече не спя.

Това е европейска му работа.

А ТИ, пее**ас, защо не се обади като си идвал във Вегас?

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Djogata   
Дата:   05-05-12 09:48

Ми щото не си ми интересен бе, човек, толкова ли е трудно да се сетиш [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: diandimov   
Дата:   05-05-12 09:50

Сетих се, разбира се.

Но си мислех че ти самия се притесняваш дали ще си ми интересен.

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: Djogata   
Дата:   05-05-12 09:55

Еми, сигурно няма да съм ти интересен. Виж колко си приличаме по това само. Е, аз съм смотан европеец, а то печен американец, но какво да се прави, не може всички да сме галеници на съдбата [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: asahi   
Дата:   05-05-12 10:05

Кои са по-печени американци - мехиканосите или островните латинос?

Отговори на това съобщение
 Re: Полезна авто тема - проблем, породен от климатика
Автор: imitev   
Дата:   05-05-12 10:23

Българските американци са най-печени [cool]

Отговори на това съобщение
 

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.