Автор: Djogata
Дата: 12-03-12 05:38
Според моят скромен опит, с колкото по-малък самолет се возиш, толкова по-готина е турбуленцията, защото малките самолетчета се "носят" леко по въздушните течения, докато големите животни са по-тромави. Не говоря за силата на люшкането, при по-малки самолети се усеща по-силно, но за сметка на това е някакси по-естествено, като лодка плъзгаща се върху вълните и поне за мен е по-приемливо.
Примерно наскоро пътувах с Еърбъс А380, еми тоя шопар като влезе във турбулентно течение, докато се усети, че трябва да се разклати, минават няколко секунди - докато крилата се огънат 2-3 метра, и чак тогава корпуса се заклаща тежко-тежко
А най-якото е, че при турбуленция и резки маневри, целият фюзелаж се деформира поради размера и тежестта си. При по-рязко натоварване багажните отделения на долната палуба се отместват с 5-10 сантиметра спрямо напречните прегради, смятайте за какви деформации става въпрос
|
|