Автор: emo99
Дата: 07-03-12 23:19
Трябваше да проверят едно пълномощно дали е истинско . Мина една седмица и аз отидох да видя какво става , защото телефоните им звънят , но никой не ги вдига . Преди това звънях и в централата им , но и там същата работа. Бях убеден , че нарочно протакат работата , за да работят с парите ни докато могат . Касиерката ми каза , че е звъняла в кметството , но никой не вдигал телефона . Поисках да ми даде номера и звъннах пред нея . Операторът ясно каза , че номера е грешен или непълен . Мен ме изби на смях , че мацката се опитва да ме прави на глупак . Попитах я как може да звъни цяла седмица на номер , който е грешен , но тя каза само , че съжалява . Мислех , че само в провинцията клоновете на ДСК са проблемни , но се оказа , че и в София е така . Явно такава е политиката на банката .Вие може да нямате проблеми с банката , но аз повече с тази банка няма да работя !
|
|