Автор: atin
Дата: 10-01-11 00:55
Случаят е банален. Плащане на текуща месечна сметка в офис на мобилния оператор. Касиерката вместо 67.02 лв. колкото е сметката, ми взима 67.01 лв. т.е. с една стотинка по-малко. На базата на това останало „задължение” от една стотинка ми е начислена неустойка в размер на 118.16 лв., което си е сто и осемнадесет хиляди процента. Естествено, приех нещата на шега, не можех да се сърдя на служителката за неволната грешка. Написах си типовата жалба и реших че всичко е ОК. Обаче нещата загрубяха. Първо ми беше деактивирана картата, а после и договора ми предсрочно прекратен. Тогава написах втора пространна жалба до висшия мениджмънт, където обяснявам хронологично откъде идва „задължението” и прилагам всички документи и касов бон. Те, вместо да ми поднесат извиненията си, започнаха с шантажи-разправа със съд, предложение да ми опростят (колко великодушно) неустойката, НО ако подпиша нов двугодишен договор. И всичко това с официални писма, подписани лично от Директор „Обслужване на клиенти”. По принцип се мисля за широко скроен и диалогичен човек, но взе да ми писва. Искам да ги накажа за наглостта. В този смисъл може ли някой да ми даде компетентен съвет как да постъпя. (фазата с жалби до разните Комисии я минах; да съм заплатял първо неустойката?!).
Хрумна ми да заведа дело но не искам да изглеждам като оня глуповат чичко на коня дето погнал мелниците. Дали имам някакъв шанс срещу ордата им адвокати им и няма ли в крайна сметка да се окаже пак „бития бит, ....”. Знам че ще ми изкарат много търговски и юридически хватки, но казуса ми се вижда пределно ясен. Моята вина се свежда единствено до това че не съм сравнил цифрата на сметката, видна само на монитора на мацката и тази на касовия бон.
Моля не пишете неща в емоционалната плоскост, ние си ги знаем че всички са един дол, няма какво да ги коментираме. Надявам се на прагматичен съвет от някой наясно с материята. Благодаря в аванс и дано не съм ви отегчил!
|
|