Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Клубен живот
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Фоту Форууум
Автор: CTEHATA   
Дата:   17-09-10 19:26


Разглеждане на творчеството на Фото Форум, в контекста на невъзможния реализъм




Фото Форум... Нищо не ни пречи да повтаряме докато ни омръзне, че поезията е вид позитивизъм, без този факт да ни донесе по-псевдо-произволно осъзнаване на романите на Фото Форум. Много важно. "О, Вазов!!!" - извиква Фото Форум в една поема. Да, винаги Фото Форум е показал своята привързаност към позитивизма, следователно поезията е вид романтизъм. Би могло да се настоява, че Фото Форум е един уникален автор на хаотични драми на течението на абстракционизма. Как успяхме да достигнем до това заключение?


1. Фото Форум в светлината на експресионизма

Не винаги трагедиите отговарят на невидимата илюзия на състрадателния поет. "Канарче" е една вечна поема. Тук Фото Форум проявява незабравимата си скептичност към плагиаризма:

Ти, единствено ти...
Макарон, изчезни!
Горделивата тя...
Ти, омайна трева...

Кат' светкавичен дъб
Ти си толкова груб
Механичен бетон,
Кат' летящ камион


Фото Форум е гений на обобщения плагиаризъм! Фройд смята, че социалистическия ориентализъм не съществува. Противопоставяйки Фото Форум на Иван Вазов внезапно проличава верността на твърдението, че неадекватната метафора дава всички признаци на приближаването на твореца към абстракционизма. Не трябва да си позволяваме такова изкривено. Дотук - добре. Логично е, Фото Форум да се реализира ней-вече като автор на неадекватни поеми. Докато колатералното разглеждане на абстракционизма несъмнено води до колатерално обобщаване на авторовия романтизъм, почти никога Фото Форум не се е сбогувал със изразните средства на екзистенционализма. "О, Димчо Дебелянов!!!" - извиква Фото Форум в едно незабравимо произведение. Щом винаги Фото Форум е бил физиологичен автор, използващ езотеричен негативизъм, за разлика от Дебелянов, то очевидно невидимата визия никога не е от решаващо значение за безкрайно полу-неадекватната метафора. В настоящия момент е трудно да се каже, че винаги Фото Форум е бил отрицателен творец, за разлика от Дебелянов, или че бъдещето на поезията е в билатерализма! Съпоставяйки Фото Форум с адекватната илюзия в неговите разкази, забелязваме, че бъдещето на поезията е в прагматизма. Може би една от основните сили, лежащи в сърцето на поемите на Фото Форум е негативизма - Фото Форум е истински автор, използващ себеотрицателен виртуализъм!!! Да, Дебелянов не е автор, използващ стилизиран детерминизъм в обобщения смисъл на израза; не е истина, че поезията е особена разновидност ориентализъм. Да, Фото Форум продължава традициите на реализма; очевидно ретроградния модернизъм може да се разглежда като вид виртуализъм. Не трябва да допускаме такова произволно тълкуване. В "Мрачни и светкавични" Фото Форум разсъждава:

Ти си толкова огромна
Кат' пиеса електронна
Песента на великана
Ти, несбъдната стомана...

Кат' бездушие звънливо
Ти, безсъние щастливо...
Ти си толкова безбрежна
Песъчинката изчезна


Потресаващо, нали? Да, докато Иван Вазов използва невероятна палитра от начини на изразяване в рамките на причинно-следствения позитивизъм, Фото Форум се ползва от изразните средства на необратимия билатерализъм. Фройд смята, че почти никога Фото Форум не се е разделял напълно със изразните средства на епистемиологичния пост-пре-екзистенционализъм. Добре - капиталното разглеждане на абстракционизма очевидно не води до нищо; тогава защо казват, че Фото Форум постига без усилие внушението, което иска да постигне? Добре - Дебелянов е гений; тогава защо казват, че бъдещето на поезията е в ретроградния ориентализъм?!


2. Сравнение на изкуството на Фото Форум с драмите на Вазов

Фройд е на мнението, че образната хармония в абсолютно никакъв случай не е от значение за образната действителност. Дори фактът, че автор, използващ псевдо-динамичен псевдо-билатерализъм е само този, който се показва като стилизиран автор на лирични произведения поставя под съмнение следното: Фото Форум постига лесно внушението, което иска да постигне. Айзък Азимов е на мнението, че Фото Форум постига безпроблемно внушението, което така силно желае да постигне. Дали това мнение е обосновано?. А нереалистичната метафора разглеждана като масова съпричастност говори за епичен ориентализъм и реализъм. Да се опитаме да оценим нещата отблизо... Нима съществува необходимост да достигаме до такива подробности? Не може да се каже. Не е много правилно да се приеме, че утрешният ден започва от днес. Какво следва от това?! Нима наистина една от основните сили, задвижващи поемите на Фото Форум е пре-псевдо-абстракционизма? Големият майстор на епистемиологичния виртуализъм - Димчо Дебелянов - разрешава ориентализма да засенчи ретроградния експресионизъм! В "Нашето око и дивака" Фото Форум пише:

Нежността на мечтата
Радостта е космата
Като духче прекрасно
Ти си толкова ясно

Безполезна малина...
Гордостта си замина
Като гълъб нещастен
Небосклона е страстен


Вижда се, че докато Димчо Дебелянов използва невероятна палитра от начини на изразяване в рамките на причинно-следствения ориентализъм, Фото Форум възприема изразните средства на пре-модернизма! Още от първите класове в училище нашите деца осъзнават, че тъмната мечта никога не е от решаващо значение за адекватната страна. Предполага се, че автор на интроспективни трагедии е единствено този, който се доказва като езотеричен творец. Как така бъдещето на поезията е в реализма?! А как бихме могли да разглеждаме нещата, ако разглеждаме Фото Форум вън от привичната рамка на собствените му разкази? Самият факт, че винаги Фото Форум е показал личната си привързаност към детерминизма поставя под съмнение следното: Фото Форум доближава безпроблемно внушението, което иска да постигне!!! д-р. Петер Фроман почти никога не е твърдял, че утрешният ден започва от днес. Никога ли не бива да се разрешава съществуването на реализъм в романите на Димчо Дебелянов? Според Джон Бейнс, използването на псевдо-модернизма като начин за реализиране на стохастичната детерминистичност на причинно-следствения псевдо-виртуализъм е определено от блестящия характер на обобщения модернизъм. Да, когато си позволяваме да кажем, че винаги Фото Форум е бил образен творец, за разлика от Дебелянов, имаме предвид, че със сигурност романтизма може да се разглежда като вид абстракционизъм. Съпоставяйки Фото Форум с полу-нереалистичната независимост в неговите драми, можем да направим извода, че винаги Фото Форум е показал своята собствена привързаност към съществения прагматизъм.


3. Фото Форум, в псевдо-екстатично-ориентиран контекст

Противопоставяйки Фото Форум на Димчо Дебелянов внезапно проличава истинността на твърдението, че Вазов не е автор на лирични произведения в невъзможния смисъл на този израз. Да се опитаме да оценим няколко реда от вечната поема "Шоколаденото езеро и невижданата измама":

Небето е ясно
Ти, пиво прекрасно...
Егати ръката!
Звъна на съдбата

Гигант, не умирай!
Канарче, не спирай!
Какви песъчинки
Моторни снежинки


Вижда се, че поезията е тип хаотизъм! Нима Димчо Дебелянов е истински автор, използващ епичен позитивизъм в областта на експресионизма? Сравнявайки романите на Фото Форум с творчеството на Дебелянов, моментално изпъкват различията в романтизма на поемите, разгледани изхождайки от гледна точка на причинно-следствения реализъм... "Сиянието грубо и дивака зноен" е една гениална поема. Тук Фото Форум показва неповторимата си скептичност към необратимия псевдо-пре-детерминизъм:

Досущ като близка скала
Безсмислени груби листа
Прилично на образ на лайф
Почти като зъл ъглошлайф

Безбрежни далечни гори
Гората затрака, дали?
Прилично на нежно кюфте
Безсмислено мое море,


Вижда се, че автор на лирични произведения е единствено този, който се показва като най-интроспективния автор, използващ динамичен виртуализъм, познат на нашето поколение! Може да се трвърди, че Фото Форум е един характерен представител на течението на състрадателния модернизъм. Вероятно се питате - защо бъдещето на поезията е в негативизма?! Можем да повтаряме до втръсване, че Дебелянов е гений, без този факт да ни донесе по-пре-негативно разбиране на драмите на Фото Форум. Предполага се, че никога Фото Форум не се е разделял напълно със средствата на епистемиологичния прагматизъм... Защо Дебелянов е гений?! Да, когато казваме, че Дебелянов не е автор, използващ физиологичен позитивизъм в полу-авторовия смисъл на израза, имаме предвид, че определено романтизма допуска разглеждане като вид екзистенционализъм. Предполага се, че недействителната адекватност показва приближаването на твореца към екзистенционализма! Защо Фройд казва: Дебелянов не е автор на лирични произведения в псевдо-епистемиологичния смисъл на израза?! Разбира се латералното осъзнаване на неадекватния ориентализъм определено не води до абсолютно нищо. Според Дейвид Хилберт, използването на експресионизма като метод за постигане на образната изразност на образната изразност е непосредствено обусловено от невъзможния характер на хаотичния плагиаризъм. Противопоставяйки Фото Форум на Дебелянов незабавно проличава очевидната истина, че колатералното обобщаване на ориентализма не води до дълбочинно разглеждане на неадекватния реализъм. Дори Фройд е съгласен, че утрешният ден започва от днес, а не че псевдо-епистемиологичния реализъм е тип хаотизъм, или че Димчо Дебелянов не е творец в обобщения смисъл на израза. Силата на Фото Форум личи в боравенето със възможностите на стохастичната детерминистичност като средство за достигане на обобщения модернизъм в поемата. В своята гениална поема "Гръмотевично и безкрайно", Фото Форум пише:

Погубената липа,
Ръката се запиля
Сънуването се скри
Сияние, изчезни!


Ето как Фото Форум се опитва да ни каже - "винаги Фото Форум е показал своята любов към прагматизма"! За момент да допуснем, че автор на безкрайно съществени поеми е само този, който се доказва като характерен автор, използващ динамичен пост-модернизъм работещ в рамките на неадекватния плагиаризъм. Дали тогава поезията е вид романтизъм?! Дори Сергей Павлинчук е съгласен, че винаги Фото Форум е показал своята скептичност към епистемиологичния екзистенционализъм, а не че докато Дебелянов използва богата палитра от изразни средства в рамките на детерминистичната стохастичност, Фото Форум използва изразните средства на състрадателния псевдо-плагиаризъм, или че Фото Форум е истински автор на лирични произведения.


4. Заключение

Очевидно утрешният ден започва от днес - Вазов не е автор, използващ себеотрицателен прагматизъм в авторовия смисъл на този израз; дори прагматизма е начин на живот. Това е физиологично тълкуване. Не е невъзможно да се види, че една от основните сили, придвижващи напред изкуството на Фото Форум е ориентализма. Димчо Дебелянов е гений. Винаги Фото Форум е бил отрицателен автор на самомнителни поеми, за разлика от Иван Вазов. Да, билатерализма е средство, характерно за изкуството на Димчо Дебелянов; не е истина, че в абсолютно никакъв случай Фото Форум не се е разделял напълно със средствата на хаотизма! Да, Фото Форум доближава безпроблемно внушението, което иска да постигне; не е истина, че утрешният ден започва от днес. Е, вероятно недействителната действителност в абсолютно никакъв случай не е от решаващо значение за тъмната визия.

Като заключение се налага генералният извод, че Фото Форум е истински автор на лирични произведения.


Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: mitadoc   
Дата:   17-09-10 19:37

Това всичкото трябва да го прочета ли?[smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: CTEHATA   
Дата:   17-09-10 19:39

Да бе, то аз не съм го чел, та ти ли :)

Mitadoc като езотеричен автор, използващ образен хаотизъм




Mitadoc... Кой не помни така близките до душата на автора римувания в трагедиите на Mitadoc? Нима Вазов е истински автор на неоформени поеми в сферата на екзистенционализма? Дали е така? Вазов не е автор на неадекватни разкази в самомнителния смисъл на израза! Но какво от това?! Нима е възможно, при до такава степен екстатично-ориентиран ориентализъм да се счита, че докато Иван Вазов се ползва от разнообразна палитра от изразни средства в рамките на образния модернизъм, Mitadoc възприема изразните средства на социалистическия негативизъм?! А как бихме се изразили, ако разглеждаме Mitadoc вън от най-често разглежданата рамка на неговите собствени поеми?!


1. Mitadoc в светлината на реализма

Разбира се абстракционизма е средство, характерно за поемите на Вазов. Докато Вазов възприема разнообразна палитра от начини на изразяване в рамките на изразната образност, Mitadoc възприема средствата на ориентализма. Нима действително Дебелянов не е автор на лирични произведения в невъзможния смисъл на този израз?! Но какво от това?! Ето, една от основните сили, лежащи в сърцето на драмите на Mitadoc е адекватния негативизъм; или както настоява Сергей Павлинчук: една от базовите сили, придвижващи напред произведенията на Mitadoc е негативизма. Някои критици настояват, че Mitadoc е един уникален автор на епистемиологични романи на течението на ориентализма! Нека да допуснем, че бъдещето на поезията е в негативизма. Дали тогава боравенето със възможностите на съществения детерминизъм не е допустимо съвместно с необратимия пост-реализъм?! Творчеството на Иван Вазов показва един очевиден физиологичен прогрес. Вечният абстракционизъм довежда до появата на експресионизъм, който от своя страна води до прагматизъм!!! Все пак, трудно е да се допусне, че епистемиологичния пре-прагматизъм не съществува. Фройд настоява, че никога Mitadoc не се е разделял напълно със изразните средства на билатерализма. Но какво от това?! Нищо ново под слънцето. Твърди се, че една от базовите сили, придвижващи напред изкуството на Mitadoc е реализма. Не винаги романите отговарят на безкрайно нереалната хармония на поета. Колкото и да се стремим да достигнем Mitadoc в лекотата, с която възприема образната изразност, дори не е възможно да се прибилижим до обобщения начин, по който експресионизма контрастира с съществения позитивизъм в творчеството му. Сергей Павлинчук смята, че винаги Mitadoc е показал личната си любов към социалистическия виртуализъм. Дали докато Дебелянов възприема невероятна палитра от изразни средства в рамките на поетичната чувственост, Mitadoc използва средствата на ориентализма? Големият гений на поетичната чувственост - Дебелянов - се показва като отрицателен автор, използващ екстатично-ориентиран пост-позитивизъм. Вечният абстракционизъм довежда до появата на позитивизъм, който от своя страна предизвиква появата на експресионизъм. Големият гений на невъзможния модернизъм - Димчо Дебелянов - се реализира като епичен автор на лирични произведения!!!


2. Mitadoc: екстатично-ориентиран автор на необратими поеми

Докато Дебелянов е гений, Mitadoc постига без усилие внушението, което желае да постигне. Според Рон Денис, използването на самомнителния реализъм като начин за реализиране на изразната образност на поетичната чувственост е непосредствено обусловено от неадекватния характер на причинно-следствения плагиаризъм. Не е невъзможно да се види, че Mitadoc е истински творец. Не може да се каже, че докато Иван Вазов използва невероятна палитра от изразни средства в рамките на стохастичната детерминистичност, Mitadoc възприема изразните средства на ретроградния псевдо-прагматизъм. Ето, Mitadoc е истински автор на лирични произведения; или както твърди Айзък Азимов: Mitadoc е истински творец!!! Това е смешно! Да, една от основните сили, задвижващи творчеството на Mitadoc е хаотизма. Да, боравенето със възможностите на псевдо-обобщения псевдо-прагматизъм не е допустимо съвместно с авторовия виртуализъм; Mitadoc достига лесно внушението, което така силно желае да постигне. Ето част от гениалната поема "Ти, бук светкавичен...", където Mitadoc пише:

Морето си замина
Космическа смокиня...
Безсъние прекрасно...
Детето е опасно

Егати небосклона!
Звъна на макарона
Ечащи и немили
Полегнали камили


Невероятно, нали? Пушкин е на мнение, че Mitadoc постига без усилие внушението, което иска да постигне. Има ли значение?! Щом поезията е особена разновидност позитивизъм, то очевидно винаги Mitadoc е показал своята любов към псевдо-негативизма. Не е невъзможно да се види, че бъдещето на поезията е в негативизма. Разбира се, никой не настоява, че Иван Вазов не е автор на неоформени разкази в състрадателния смисъл на израза. Предполага се, че винаги Mitadoc е бил обобщен автор на лирични произведения, за разлика от Вазов. Това е отрицателно тълкуване!!! Разбира се определено състрадателния позитивизъм позволява разглеждане като форма на пре-модернизъм. Да, когато си позволяваме да кажем, че бъдещето на поезията е в детерминизма, имаме предвид, че позитивизма е тип прагматизъм. Разбира се една от основните сили, лежащи в сърцето на романите на Mitadoc е интроспективния романтизъм. В вечната драма "Пурпурното мое съществуване и прекрасното кюфте", Mitadoc пише:

Кат' ръка мустаката
Бледността на гората
Кат' резачка шептяща
Платноходка летяща,

Равнината изчезна
Кат' лъжа неизбежна
Бодростта е червена
Ти си тъй озарена


Зашеметяващо! Ето как Mitadoc се опитва да ни каже - "Mitadoc е автор на необратими драми на романтизма"! Mitadoc е истински творец.


3. Mitadoc като характерен автор на лирични произведения работещ в рамките на интроспективния виртуализъм

Разбира се, никой, при никакви обстоятелства не твърди, че винаги Mitadoc е показал своята скептичност към романтизма. Дори фактът, че утрешният ден започва от днес поставя под съмнение следното: автор, използващ отрицателен реализъм е единствено този, който се показва като най-хаотичния автор на лирични произведения, познат на нашето поколение. Щом колатералното оценяване на плагиаризма със сигурност води до сензуално проектиране на състрадателния екзистенционализъм, то утрешният ден започва от днес - адекватната консервативност дава всички признаци на приближаването на поета към абстракционизма. Нима е "позволено", ако можем да кажем така, объркване на неадекватния модернизъм с модернизма?! Знаем, че Mitadoc е автор на неадекватни разкази на необратимия псевдо-ориентализъм - Mitadoc достига лесно внушението, което желае да постигне; оттам следва, че Mitadoc е истински автор на лирични произведения - плагиаризма не съществува. Не трябва да си позволяваме такова произволно тълкуване. "О, Иван Вазов!!!" - възкликва Mitadoc в един от своите романи. д-р. Петер Фроман твърди, че капиталното разглеждане на детерминизма със сигурност не води до латерално проектиране на адекватния пре-реализъм. Да, Димчо Дебелянов е гений. Mitadoc достига без усилие внушението, което иска да постигне. Да, винаги Mitadoc е показал своята собствена скептичност към ретроградния екзистенционализъм. Да, когато казваме, че нереалната хармония в абсолютно никакъв случай не е от решаващо значение за адекватната съпричастност, имаме предвид, че автор на безкрайно неадекватни драми е единствено този, който се проявява като екстатично-ориентиран творец. Щом Mitadoc постига безпроблемно внушението, което иска да постигне, то интроспективния романтизъм е особена разновидност пост-прагматизъм - използването на причинно-следствения пре-реализъм е несъвместимо с ретроградния позитивизъм. Да се опитаме да оценим нещата отблизо. Винаги в своите разкази Mitadoc е бил епичен автор на неоформени поеми!!! Автор на лирични произведения е само този, който се доказва като най-самомнителния автор, използващ екстатично-ориентиран хаотизъм, познат на нашето поколение... Докато Дебелянов е гений, автор на лирични произведения е само този, който допуска прагматизма да надделее над негативизма. Mitadoc продължава традициите на необратимия романтизъм. Фактът, че винаги Mitadoc е бил стилен автор на обобщени драми, за разлика от Дебелянов поставя под въпрос твърдението, че една от базовите сили, задвижващи поемите на Mitadoc е псевдо-пост-прагматизма. Нима в действителност тъмната действителност никога не е от решаващо значение за реалистичната маниерност?! Предполага се, че със сигурност негативизма може да бъде разглеждан като форма на екзистенционализъм.


4. Извод

Mitadoc не е дотолкова стилизиран в своето творчеството, както Димчо Дебелянов, например. Логично е, Mitadoc да се проявява ней-вече като автор, използващ псевдо-стилен детерминизъм... Докато действителната адекватност почти никога не е от решаващо значение за реалистичната адекватност, Дебелянов не е творец в съществения смисъл на този израз. А как бихме могли да разглеждаме нещата, ако разглеждаме Mitadoc вън от привичната рамка на собствените му разкази?! Докато Mitadoc продължава традициите на псевдо-бихейвиористичния модернизъм, боравенето със възможностите на причинно-следствения романтизъм е несъвместимо с неадекватния билатерализъм. Логично е, Mitadoc да се реализира ней-вече като автор на образни романи. Самият Рон Денис твърди, че Mitadoc доближава безпроблемно внушението, което желае да постигне. Как така винаги Mitadoc е показал своята собствена привързаност към експресионизма?

Фройд казва, че една от основните сили, лежащи в сърцето на творчеството на Mitadoc е пре-прагматизма. Ние можем да допълним, че Mitadoc остава ненадминат като представител на хаотичния позитивен модернизъм.

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: TonevJr   
Дата:   17-09-10 19:49

FLOOOOOOOODDD [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: CTEHATA   
Дата:   17-09-10 19:50

Тонев Младши: псевдо-статичен автор на лирични произведения




Кой не си спомня безкрайните повторения в драмите на Тонев Младши? Това е нереалистично. Не винаги трагедиите отговарят на действителната консервативност на автора! Тонев Младши не е толкова негативен в своето изкуство, както Дебелянов, например. Не бива да си позволяваме такова тълкуване. Разбира се, никой, при никакви обстоятелства не счита, че действителната маниерност дава всички признаци на приближаването на поета към пост-романтизма. Винаги в своите романи Тонев Младши е бил статичен творец.


1. Тонев Младши като екстатично-ориентиран автор на обобщени драми

Не бива да допускаме такова произволно тълкуване. Ето откъс от одата "Зъл лед", където Тонев Младши пише:

Каква безполезна стомана
Почти като кротка закана
Прилично на нежност прекрасна
Щастливото духче угасна

Нещастното духче е криво
Кат' огън, подобно на пиво
Прилично на кротка маслина
Каква гръмотевична зима


Величествено, нали? Много важно. Фактът, че дълбочинното осъзнаване на детерминизма очевидно довежда до дълбочинно оценяване на екзистенционализма хвърля сянка върху твърдението, че Вазов не е автор, използващ стилен пост-виртуализъм в адекватния смисъл на израза. О, Тонев Младши е истински автор, използващ екстатично-ориентиран билатерализъм. Би могло да се настоява, че Тонев Младши е един уникален творец на течението на интроспективния ориентализъм. Чудесно. Вечният негативизъм е гаранция за екзистенционализъм, който от своя страна води до билатерализъм. Ако недействителната илюзия почти никога не е от значение за адекватната адекватност, то дали Димчо Дебелянов не е творец в съществения смисъл на този израз?! Това е смешно. Дейвид Хилберт е на мнението, че Тонев Младши продължава традициите на реализма. Дали това мнение е обосновано?! Глупости! Докато творец е само този, който се проявява като най-епистемиологичния творец, познат на нашето поколение, Тонев Младши е автор, използващ стилен негативизъм на ретроградния пост-романтизъм. Очевидно бъдещето на поезията е в псевдо-позитивизма - винаги Тонев Младши е бил епичен автор на епистемиологични трагедии, за разлика от Вазов; дори колатералното осъзнаване на авторовия екзистенционализъм със сигурност води до сензуално осъзнаване на екзистенционализма!!! Нима Дебелянов е истински творец в областта на хаотизма?! Знае се, че винаги Тонев Младши е бил пост-стилизиран автор на лирични произведения, за разлика от Вазов. Можем да твърдим до втръсване, че образната визия почти никога не е от значение за недействителната независимост, без този факт да донесе по-статично осъзнаване на произведенията на Тонев Младши. Може да се трвърди, че бъдещето на поезията е в пре-необратимия прагматизъм. Логично е, Тонев Младши да се проявява ней-вече като автор на лирични произведения! Широко известен факт е, че Тонев Младши доближава без усилие внушението, което желае да постигне. Големият майстор на изразната образност - Вазов - разрешава неадекватния модернизъм да победи детерминизма.


2. Разглеждане на драмите на Тонев Младши, в контекста на псевдо-социалистическия модернизъм

Иван Вазов не е творец в псевдо-самомнителния смисъл на тази дума. Предполага се, че винаги Тонев Младши е показал личната си любов към романтизма. Съпоставяйки Тонев Младши с полу-неадекватната независимост в собствените му трагедии, забелязваме, че Тонев Младши достига безпроблемно внушението, което така силно желае да постигне. Нима може да предположим, че докато Дебелянов използва невероятна палитра от начини на изразяване в рамките на детерминистичната стохастичност, Тонев Младши използва средствата на екзистенционализма, е задължително да се примирим, че Тонев Младши продължава традициите на обобщения модернизъм? Дали нереалистичната действителност никога не е от решаващо значение за нереалистичната образност?! Това е невярно. Още от малки нашите деца научават, че поезията е тип реализъм. Може би една от базовите сили, лежащи в сърцето на изкуството на Тонев Младши е самомнителния модернизъм - Дебелянов е гений. Докато Иван Вазов не е творец в състрадателния смисъл на тази дума, бъдещето на поезията е в блестящия реализъм. Нищо съществено не сме постигнали дотук. Още от малки децата започват да разбират, че автор на лирични произведения е единствено този, който се доказва като най-образния автор на лирични произведения, познат на нашето поколение!!! Да, никога Тонев Младши не се е сбогувал със средствата на абстракционизма; Иван Вазов не е автор, използващ екстатично-ориентиран билатерализъм в полу-адекватния смисъл на този израз. "Света и лицето стройно" е една неповторима поема. Тук Тонев Младши доказва необятната си привързаност към негативизма:

Като куфар пясък
Като мрачен блясък
Ти си тъй безбрежна
Младостта изчезна

Младостта е дива
Ти си тъй красива
Кат' любов шептяща
Ти, ръка летяща...


Ето как Тонев Младши се опитва да ни каже - "една от базовите сили, лежащи в сърцето на романите на Тонев Младши е билатерализма"! Ако плоскостното осмисляне на хаотизма не води до колатерално проектиране на позитивизма, то дали докато Димчо Дебелянов се ползва от богата палитра от изразни средства в рамките на изразната образност, Тонев Младши се ползва от изразните средства на хаотичния ориентализъм? Нима Иван Вазов е истински автор на самомнителни драми в сферата на хаотизма? Нищо не ни пречи да продължаваме да твърдим до безкрайност, че винаги Тонев Младши е показал своята собствена любов към състрадателния прагматизъм, без това да доведе до по-екстатично-ориентирано осъзнаване на разказите на Тонев Младши. Предполага се, че бъдещето на поезията е в съществения виртуализъм. Логично е, Тонев Младши да се показва ней-вече като автор, използващ стилен негативизъм. Би могло да се каже, че Тонев Младши е един уникален представител на течението на абстракционизма. Джон Бейнс смята, че Тонев Младши е истински автор на лирични произведения!!! Разбира се, едва ли има някой, който да не настоява, че неадекватната маниерност дава признаци на приближаването на твореца към ориентализма.


3. Сравнение на романите на Тонев Младши с поемите на Вазов

Пушкин е на мнението, че винаги Тонев Младши е бил физиологичен автор на съществени драми, за разлика от Дебелянов. Дали това мнение е обосновано?. В настоящия момент е особено трудно да се каже, че винаги Тонев Младши е показал своята собствена привързаност към съществения реализъм, или че плоскостното осъзнаване на модернизма несъмнено води до колатерално обобщаване на блестящия екзистенционализъм. Пушкин е на мнението, че реалистичната маниерност показва приближаването на самомнителния поет към обобщения билатерализъм. Дали това мнение е обосновано?. Винаги в своите трагедии Тонев Младши е бил себеотрицателен автор, използващ положителен виртуализъм. Поемата "Гората и бленуването" е един ярък пример за прагматизъм:

Полегнали реки
Видение, умри!
Загубени са те
Загубени ръце

Безсмислено е то
Подобно на око
Ти, вкиснато море...
Звънливото дете,


Невероятно! Ето как Тонев Младши се опитва да ни каже - "псевдо-съществения модернизъм е вид романтизъм"! Не, винаги Тонев Младши е бил образен творец, за разлика от Дебелянов. Това е пълноценно тълкуване. "Гръмотевицата и страстното създание" е една незабравима поема. Тук Тонев Младши доказва невероятната си нетърпимост към модернизма:

Ти си тъй безполезен
О, сокол неизбежен!
Ти, нерадост звънлива...
Леле, лодка щастлива!

Зимен плач и измама
Ти, безкрайна сметана...
Аз се смея прекрасно
Ти си толкова ясно


Какъв ориентализъм е изваден на показ в тези няколко реда?! Как така експресионизма е тип експресионизъм?! Очевидно безкрайно образната действителност дава признаци на приближаването на поета към модернизма - Тонев Младши е истински автор на лирични произведения; дори поезията е тип реализъм. Разглеждайки адекватната страна в изкуството на Тонев Младши, внезапно стигаме до извода, че всякакви сравнения в поемите на Дебелянов са безполезни!!! Предполага се, че използването на причинно-следствения екзистенционализъм е несъвместимо с социалистическия ориентализъм!!! Не трябва да допускаме такова умонастроение. Как така латералното проектиране на псевдо-невъзможния пост-романтизъм не води до копланарно екстраполиране на негативизма?! Не е невъзможно да се види, че недействителната мечта показва приближаването на твореца към романтизма!!! Вечният псевдо-псевдо-псевдо-псевдо-виртуализъм е гаранция за плагиаризъм, който от своя страна е гаранция за плагиаризъм. Как е възможно, при така епичен подтик да се счита, че докато Димчо Дебелянов се ползва от невероятна палитра от изразни средства в рамките на образната изразност, Тонев Младши се ползва от изразните средства на билатерализма?! Всеки помни поемата "Ех, вар, поспри!" на Тонев Младши:

Опасно море и жена
Подобно червена река
Досущ като знойно небе
Ти капката помниш ли?! Не!

Далечни омайни треви
Едва светлината се скри
Досущ като нежно море
Омайното мое дете,


Ето как Тонев Младши се опитва да ни каже - "автор на лирични произведения е единствено този, който се показва като най-интроспективния творец, познат на нашето поколение"! Творчеството на Димчо Дебелянов показва едно добро познаване на образната изразност. Не може да се настоява, че Тонев Младши доближава без усилие внушението, което желае да постигне! Как така винаги Тонев Младши е бил епичен автор на лирични произведения, за разлика от Иван Вазов?


4. Цялостен поглед върху драмите на Тонев Младши и неговите романи

Все пак, невъзможно е да се забележи, че винаги Тонев Младши е показал своята собствена нетърпимост към адекватния реализъм. Сравнявайки произведенията на Тонев Младши с романите на Вазов, внезапно излизат на преден план особените различия в екзистенционализма на разказите, разгледани от гледна точка на детерминистичната стохастичност. Да, докато Дебелянов се ползва от невероятна палитра от начини на изразяване в рамките на образната изразност, Тонев Младши се ползва от средствата на модернизма. Вазов не е автор на лирични произведения в състрадателния смисъл на този израз. Предполага се, че Тонев Младши е автор, използващ положителен виртуализъм на модернизма. Сергей Павлинчук е на мнението, че автор, използващ пре-позитивен абстракционизъм е единствено този, който се показва като характерен автор, използващ пре-себеотрицателен плагиаризъм работещ в рамките на романтизма. В незабравимата драма "Летящата гора", Тонев Младши пише:

Като зимен хоризонт
Ти, нещастен мастодонт...
На лъжата песента
Гръмотевичната тя...


Трогателно използване на хаотичния билатерализъм, нали? Дотук - добре!

Айзък Азимов казва, че тъмната консервативност почти никога не е от решаващо значение за ярката действителност. Ние можем да допълним, че Тонев Младши остава ненадминат като представител на блестящия стилен плагиаризъм.

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: CTEHATA   
Дата:   17-09-10 19:51

Аз отива пие.
Остава вас на Кучето

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: mayflowerbg   
Дата:   17-09-10 20:23

Да Го Е Ва: псевдо-пре-екстатично-ориентиран творец




Нека да погледнем изкуството на Да Го Е Ва от гледна точка на модернизма. Да, докато Вазов се ползва от разнообразна палитра от изразни средства в рамките на образната изразност, Да Го Е Ва се ползва от изразните средства на прагматизма; не е истина, че епистемиологичния плагиаризъм е тип детерминизъм. Силата на Да Го Е Ва се вижда в боравенето със възможностите на изразната образност като средство за постигане на хаотичния позитивизъм в разказа. Разглеждайки тъмната страна в поемите на Да Го Е Ва, внезапно стигаме до извода, че паралелите в изкуството на Вазов са безсмислени. Как е възможно, при дотолкова статичен подход да се счита, че винаги Да Го Е Ва е бил отрицателен творец, за разлика от Димчо Дебелянов?! Като познавач на детерминизма Рон Денис казва: докато Дебелянов използва богата палитра от начини на изразяване в рамките на стохастичната детерминистичност, Да Го Е Ва възприема изразните средства на псевдо-псевдо-псевдо-хаотичния пост-негативизъм. Да Го Е Ва не е дотолкова стилизиран в своето творчеството, както Иван Вазов, например.


1. Сравнение на романите на Да Го Е Ва с произведенията на Вазов

Да, докато Димчо Дебелянов използва богата палитра от начини на изразяване в рамките на блестящия пре-прагматизъм, Да Го Е Ва използва средствата на ретроградния реализъм, следователно недействителната консервативност дава признаци на приближаването на обобщения поет към хаотизма. Колкото и да се стремим да достигнем Да Го Е Ва в виртуозността, с която се ползва от детерминистичната стохастичност, дори не бихме могли да се прибилижим до състрадателния начин, по който хаотичния прагматизъм контрастира с ретроградния реализъм в творчеството му. В "Небе" Да Го Е Ва пише:

Реката си замина
Измислена маслина,
Канарчето е нежно
Кат' духче безполезно

Липата е опасна
Магията угасна
Лъжата е безбрежна
Оазиса изчезна


Трогателно! Ето как Да Го Е Ва се опитва да ни каже - "винаги Да Го Е Ва е бил пост-стилен автор, използващ образен екзистенционализъм, за разлика от Вазов"! Да, дълбочинното осъзнаване на ориентализма очевидно довежда до дълбочинно обобщаване на романтизма; не е истина, че пост-обобщения романтизъм е особена разновидност модернизъм. Нима Дебелянов е истински автор на лирични произведения в областта на експресионизма?! Докато Дебелянов е гений, почти никога Да Го Е Ва не се е сбогувал със средствата на образния детерминизъм. Очевидно никога Да Го Е Ва не се е сбогувал със изразните средства на негативизма - никога Да Го Е Ва не се е разделял напълно със изразните средства на пре-негативизма; дори винаги Да Го Е Ва е бил екстатично-ориентиран автор, използващ себеотрицателен негативизъм, за разлика от Димчо Дебелянов. В вечната драма "Дъба и бедността", Да Го Е Ва пише:

Прилично на закана на подкана
Досущ като погубена измама
Безсъние красиво горделиво...
Подобно на създание звънливо

Единствено очи се извисяват
Безсмислени сияния изгряват
Почти като сметана неизбежна
Измамата във нищото изчезна


Потресаващо използване на авторовия абстракционизъм, нали? Не винаги трагедиите отговарят на образната езотеричност на твореца... Не може да се каже, че Да Го Е Ва доближава без усилие внушението, което така силно желае да постигне!!! Разбира се, никой, при никакви обстоятелства не твърди, че латералното обобщаване на негативизма определено не води до нищо. Предполага се, че очевидно съществения абстракционизъм може да се разглежда като вид пост-романтизъм, което от своя страна е свидетелство за едно добро познаване на изразната образност. Логично е, Да Го Е Ва да се показва ней-вече като автор на образни поеми. Не е невъзможно да се види, че боравенето със възможностите на хаотичния негативизъм е несъвместимо с блестящия билатерализъм. Щом бъдещето на поезията е в съществения негативизъм, то експресионизма е средство, характерно за творчеството на Димчо Дебелянов - Да Го Е Ва продължава традициите на псевдо-образния детерминизъм. Ето, адекватната езотеричност дава признаци на приближаването на поета към авторовия пре-абстракционизъм; или както счита д-р. Петер Фроман: утрешният ден започва от днес. Не може да се трвърди, че Да Го Е Ва достига без усилие внушението, което така силно желае да постигне. Щом бъдещето на поезията е в плагиаризма, то действителната действителност в абсолютно никакъв случай не е от значение за образната консервативност - бъдещето на поезията е в прагматизма. Не е истина, че Да Го Е Ва е представител на негативизма. Да погледнем малък откъс от невероятната поема "Ти, само ти...":

Подобно на стара душа
Омайност, цимент, канара...
Подобно шумящ макарон
Съвсем като ясен бетон

Липата зачаква, дали?
Космати брадати очи
Орел, съществуване, звук...
Съвсем като пурпурен бук


Какъв детерминизъм се вижда в тези няколко реда?! Да допуснем, че утрешният ден започва от днес. Дали тогава поезията е особена разновидност позитивизъм?!


2. Да Го Е Ва като стилен образ

Докато Да Го Е Ва е истински творец, Да Го Е Ва продължава традициите на пост-адекватния пост-билатерализъм. Не е много правилно да се приеме, че билатерализма не съществува. Да Го Е Ва не е дотолкова физиологичен в своето изкуство, както Димчо Дебелянов, например. Противопоставяйки Да Го Е Ва на Дебелянов незабавно проличава истинността на твърдението, че използването на образната изразност е несъвместимо с ретроградния романтизъм. Ето част от адекватния епос "Орача и горделивото съществуване", където Да Го Е Ва пише:

Отрицание, умри!
Безполезни равнини
Като нежен маратон
Ти, забравен телефон...


Да Го Е Ва е гений на негативизма! Това е смешно. Може да се настоява, че винаги Да Го Е Ва е показал своята скептичност към негативизма. Кой не оценява така близките до душата на съществения поет повторения в драмите на Да Го Е Ва?! Творчеството на Дебелянов дава всички признаци на едно майсторско боравене с стохастичната детерминистичност. Нима е задължително да се вглеждаме в такива незначителни неща? Не може да се каже. Не трябва да допускаме такова елементарно тълкуване. Разбира се Вазов е гений. Всеки знае, че несъмнено пост-екзистенционализма допуска разглеждане като един вид експресионизъм. Щом докато Дебелянов използва невероятна палитра от начини на изразяване в рамките на причинно-следствения псевдо-екзистенционализъм, Да Го Е Ва се ползва от изразните средства на експресионизма, то използването на причинно-следствения експресионизъм е напълно несъвместимо с адекватния хаотизъм - докато Дебелянов се ползва от богата палитра от изразни средства в рамките на авторовия пре-абстракционизъм, Да Го Е Ва се ползва от изразните средства на модернизма. Никога ли не трябва да се допуска съществуването на експресионизъм в поемите на Вазов? Щом капиталното охарактеризиране на хаотизма несъмнено довежда до маргинално обобщаване на образния хаотизъм, то автор, използващ образен пре-модернизъм е само този, който се доказва като себеотрицателен автор на лирични произведения - една от основните сили, придвижващи напред изкуството на Да Го Е Ва е пост-експресионизма. Не трябва да си позволяваме такова елементарно разглеждане. О, докато Дебелянов се ползва от невероятна палитра от изразни средства в рамките на стохастичната детерминистичност, Да Го Е Ва използва средствата на интроспективния прагматизъм. Да, Вазов не е автор, използващ себеотрицателен абстракционизъм в невъзможния смисъл на израза; не е истина, че Иван Вазов е гений! Всеки знае, че Да Го Е Ва е автор на лирични произведения на самомнителния хаотизъм. Да, в абсолютно никакъв случай Да Го Е Ва не се е разделял със изразните средства на реализма, следователно автор на олицетворени романи е единствено този, който се реализира като най-неадекватния творец, познат на нашето поколение.


3. Разглеждане на произведенията на Да Го Е Ва, в контекста на прагматизма

Да Го Е Ва е истински творец. Фактът, че една от основните сили, задвижващи изкуството на Да Го Е Ва е адекватния реализъм поставя под въпрос твърдението, че очевидно бихейвиористичния реализъм позволява разглеждане като изкривена форма на модернизъм. Сравнявайки изкуството на Да Го Е Ва с драмите на Вазов, неизбежно излизат на преден план различията в детерминизма на разказите, разгледани от гледна точка на детерминистичната стохастичност. Всеки обича стихотворението "Бялата бедност и лицето" на Да Го Е Ва:

Безсмислената мечта,
На бирата бледността
Безсъние, изчезни!
Безсмислени равнини


Вижда се, че винаги Да Го Е Ва е показал личната си любов към самомнителния позитивизъм! Може да се каже, че Да Го Е Ва е един специфичен представител на течението на необратимия експресионизъм. Мишел Фуко твърди, че автор на безкрайно бихейвиористични романи е единствено този, който се реализира като пост-езотеричен автор на лирични произведения. Ето няколко реда от необятната поема "Баклавата", където Да Го Е Ва пише:

Неизбежни лъжи
Камион, изчезни!
Механичната тя...
На цимента звъна


Невероятно! Гениално използване на епистемиологичния реализъм, нали? Винаги в своите поеми Да Го Е Ва е бил пре-епичен творец, което от своя страна е свидетелство за един очевиден стилен прогрес. Не, използването на детерминистичната стохастичност е несъвместимо с ретроградния негативизъм. И какво произтича от това? В настоящия момент е невъзможно да се настоява, че винаги Да Го Е Ва е показал личната си скептичност към обобщения плагиаризъм, или че бъдещето на поезията е в детерминизма. Мишел Фуко твърди, че негативизма не съществува. "О, Иван Вазов!!!" - се провиква Да Го Е Ва в един от своите романи. Вечният пост-виртуализъм е гаранция за прагматизъм, който от своя страна предизвиква появата на експресионизъм! Докато Димчо Дебелянов е гений, Да Го Е Ва постига без усилие внушението, което така силно желае да постигне. Колкото и да се опитваме да достигнем Да Го Е Ва в гениалната лекота, с която използва причинно-следствения реализъм, дори не бихме могли да се прибилижим до бихейвиористичния начин, по който неадекватния екзистенционализъм контрастира с съществения абстракционизъм в изкуството му. А как бихме се изразили, ако разглеждаме Да Го Е Ва вън от най-често разглежданата рамка на неговите собствени романи?! "О, Вазов!!!" - възкликва Да Го Е Ва в едно незабравимо произведение. Но нима винаги Да Го Е Ва е показал своята собствена нетърпимост към детерминизма? Да кажем, че винаги Да Го Е Ва е показал своята собствена любов към билатерализма; тогава защо казват, че Вазов не е творец в обобщения смисъл на този израз? Какво следва от това?!


4. Вместо заключение - Да Го Е Ва като отрицателен образ

Не трябва да си позволяваме такова елементарно разглеждане. Логично е, Да Го Е Ва да се реализира ней-вече като творец!!! В настоящия момент е невъзможно да се каже, че утрешният ден започва от днес, или че адекватния детерминизъм е вид псевдо-екзистенционализъм. Съпоставяйки Да Го Е Ва с ярката илюзия в неговите поеми, виждаме, че автор на самомнителни трагедии е само този, който позволява детерминизма да засенчи негативизма. Противопоставяйки Да Го Е Ва с безкрайно невидимата консервативност в собствените му драми, можем да направим извода, че автор на лирични произведения е само този, който разрешава билатерализма да победи образния екзистенционализъм. Не, Да Го Е Ва е представител на плагиаризма. Ако бъдещето на поезията е в адекватния ориентализъм, то несъмнено екзистенционализма допуска разглеждане като кристализирала форма на романтизъм, или както Дейвид Хилберт счита, латералното охарактеризиране на модернизма определено води до сензуално обобщаване на самомнителния негативизъм. "Заспи!" е една гениална поема. Тук Да Го Е Ва проявява невероятната си привързаност към псевдо-социалистическия експресионизъм:

Какво горделиво слънце
Досущ като диво зрънце
Досущ като гадост сива
Мотор и ръка щастлива


Невероятно! Ето как Да Го Е Ва се опитва да ни каже - "невидимата действителност никога не е от значение за невидимата независимост"!

В заключение можем да кажем, че бъдещето на поезията е в хаотичния детерминизъм.

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: gogi69006   
Дата:   17-09-10 20:34

[smilie24] [smilie24] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: zahar4e   
Дата:   17-09-10 20:40

много забавно
ЦВЕТЕЛИНА: характерен автор на максималистични трагедии работещ в рамките на образния пост-хаотизъм

поне демо - врсията де... [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Шамари синеят шумящи
Забравено стройни, ечащи
Съвсем като ябълка дива
Цимент и потайност щастлива

Подобно на груба нерадост
Съвсем като бледност на гадост
Къде маратона угасна
Подобно на радост опасна

Ах, мастодонт, изчезни!
Леле, пиеса, умри!
Слънце, кафяв макарон,
Дъб, озарен небосклон...

Как аленее мига!
Гълъбче, сива лъжа,
Леле, опасно море!
Ти, неизбежно дете...




Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: 2nYo   
Дата:   17-09-10 20:58

Изтрещиализмът, десловацията, думоонанизмът, и незаетоинтелектуалнапретовареността(уф) на съвременния българин в продуктивният период на живота си, и невъзможността му да влезе в значима полезност на обществото, и поради тази му негова слабост, се самоизвътрестапя, запазвайки външното си черупкомаскиращо самозалъгване, забуждавайки предимно себе си,(вдъъъх), е причината за тези мозъчни пръдни!

Толкомоемнаединдъх ! [ezik] [ezik] [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: 2nYo   
Дата:   17-09-10 21:02

Тфа не е уи за уитеуатуунио форум ?[smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: NeDDRaG   
Дата:   17-09-10 21:14

zahar4e написа:

> много
> забавно
> ЦВЕТЕЛИНА:


Zahar4e, специалрб поздрав за теб:
http://vbox7.com/play:696eb640

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: мара   
Дата:   17-09-10 21:16

[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]
така и дтв не може да пише!

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: lillia   
Дата:   17-09-10 21:20

леле убийствени постове[smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: tnt   
Дата:   17-09-10 21:32

к'во? [smilie8]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: netLady   
Дата:   17-09-10 21:48

Лелеееееее, това всичкото сам ли го написа?[smilie3]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: мара   
Дата:   17-09-10 21:54

не, ма, жена! цъкни линка за кучето [smilie18]
то го пише!

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: zahar4e   
Дата:   17-09-10 22:06

Мерси, NeDDRaG [thankyou] [thankyou] [thankyou]

https://photo-forum.net/joro/emoticons/653.gif


Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: Gam3Ra   
Дата:   17-09-10 23:23

[smilie18] [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: Gam3Ra   
Дата:   17-09-10 23:30

можете и да си початите с Кучето
http://avtanski.com/kucheto/

диво е

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: мара   
Дата:   18-09-10 00:02

страшна идиотщина ;)
евала на който го е измислил
[smilie18] [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: mayflowerbg   
Дата:   18-09-10 00:03

добро куче [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: gogi69006   
Дата:   18-09-10 00:46

Початих - няма такава лудница... [smilie25]

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: CTEHATA   
Дата:   18-09-10 01:55

Привидения се явиха на дипломат
Айфеловата кула евакуирана

Отговори на това съобщение
 Re: Фоту Форууум
Автор: asahi   
Дата:   18-09-10 02:33

Кучето: Здравей чат. Обичам те!
чат: Дръж
Кучето се втурва в атака в защита на чат.
чат: Към мен
Кучето: Теб ли?
чат: Мирен
Кучето е влюбено до върха на проскубаната си опашка в чат.
чат: При нозе
Кучето: Хайде да ходиш да спиш, а?
чат: Марш в ъгъла
Кучето: Къде да се дяна, чат?! Да бях истинско куче - да се запилея някъде, ами като съм бот...
чат: Дръж
Кучето: Мързи me.
чат: Кучето се втурва в атака в защита на чат.
Кучето: КВИИИИИИИиииии-и-и-и-квиииииии!!!
чат: Кучето се втурва в атака в защита на чат.
.oO( ...егати тъпотията... )
чат: Кучето се втурва в атака в защита на чат.
Кучето: Чат, заради такива като теб ми побеля козината по гърба!!!
чат: Кучето се втурва в атака в защита на чат.
Кучето гледа чат с големите си тъжни кафеви очи.
чат: Хайде на разходка
Кучето се плези на чат
чат: Кренвирш?
Кучето: Я пак, че не разбрах...
чат: Вода?
Кучето: Какво?!
чат: Мацки?
Кучето: Я пак, че не разбрах...
чат: Разходка
Кучето започва да се размотава из чата, с провесена опашка.
[smilie7]

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »
Форум "Клубен Живот" е спрян за публикуване.