Автор: NeDDRaG
Дата: 04-11-09 17:26
cocolino, възникват следните въпроси. Както казах, фирма и офис също се свързват с адрес, телефонен и факс номер например. Разполагат ли фирмите, решили да наемат такъв офис с такива възможности? Да имат СОБСТВЕН номер на телефон и факс например? За пощенски пратки ясно, може да се организира по-лесно фирмата да си получава пощата на адреса и да си я взима. Но телефонни разговори? Какъв е смисъла да имам телефон в наетия офис, но той да е с номер, който по никакъв начин не мога да свържа с моята фирма? И не е ли по-добре, да кажеш, че не поддържаш офис, от колкото да представяш офиса за свой? В този смисъл не е ли по-коректно да се казва - конферентна зала, зала за срещи под наем, а не офис. Освен горенаписаните неща, офисът предполага и това, фирмата да разполага с някаква документация там. За бизнеса е по-добре партньорът (клиентът, доставчикът) да знае, че това там, дето е бил не е твой офис, вместо да го заблуждаваш.
Публикацията е редактирана (04-11-09 17:30)
|
|