Автор: NeDDRaG
Дата: 27-05-09 11:21
PeterPAN написа:
> Обичам да са ми ясни нещата и да знам какво правя и какво
> трябва да правя и да имам поглед върху целия процес.
>
> А иначе съм далеч от мисълта да пестя от счетоводител и юрист,
> сигурен съм че след време би ми излязло много скъпо
Да де, разбирам, ама то не е алгоритъм. Нито език за програмиране. Шегувам се. Но наистина, няма как да проиграеш на сухо целия процес. Защото той зависи от много фактори. И зависи от дейността, не само од вида и, а и от това има ли я, няма ли я, обема на оборота и т.н. Постепенно ще научиш доста. Предварително е трудно. Ще ти отнеме доста време, което би могъл да използваш по-полезно. Моя съвет е:
1. Адвокат (или някой, който се е занимавал с това, някои счетоводни къщи също го правят) да регистрираш ЕООД-то.
2. Издирване на печен и доверен счетоводител. Мисля, че не ти е необходимо толкова да знаеш, че парите, които имаш могат да бъдат по две или повече счетоводни сметки, а да знаеш колко са, от къде са дошли и как, ако е необходимо да харчиш да го направиш, че да няма проблем с осчетоводяването. Това счетоводителят ще ти го каже.
3. Да си избереш банка, която да те обслужва. Уставния капитал трябва да е в банка до регистрацията. А после може да минеш и без банка, зависи от оборота, който имаш, но за някои неща, като осигуровки, данъци, такси, плащания към доставчици е по-удобно по банков път.
|
|