Автор: Mobby_Dick
Дата: 20-01-06 18:02
"lrn
Някъде по форума четох че при SONY R1 всичко е в реално време нищо че е с ЛСД-та."
Не е така. Визьора на SONY R1 накъсва силни движения при ниска осветеност. Освен това LCD то е и дистанционен, и контактен визьор.
Не бих казал това за LCD на Leica Digilux 1.(LCD е само единият от двата визьора при нея)
Никога не ми накъсва движение - при никакви обстоятелства! Освен това LCD-то и е голямо, и с шахта. Дава пълна реална представа за яркостта.
Снимам с двата апарата
Всичко във LCD визьорите е според зависи кои и на какво. Скоро надявам се , ще има такива визьори от друга технология.
Аз цял живот снимам с контактни или дистанционни визьори - призми, шахти и т.н.
Всеки един си има незаменими приложения.
Например LCD можеш да вдигнеш камерата над глава, да я поставиш на нивото на обувките, да снимаш иззад ъгъл, да снимаш стрийт или репортаж докато не вдигаш камерата до окото. Да репродуцираш удобно от репроуредба или да снимаш през уреди, без да се катериш по масата.Да снимаш макро жива природа - без да си вреш носа в буболечката.
Професионалните филмови апарати затова имат възможността да им се сменя призмата с шахта, поставят увеличителни, ъглови и други визьори.
Добрите цифрови апарати просто ще следват тази традиция, когато технологията го позволява.
|
|