Автор: zdimitrov
Дата: 09-09-05 18:20
Започнаха проблемите с моя Samsung V50. От доста дълго време (може би след нова година) "jog dial" лостчето което се намира под спусъка започна да заяжда в едната посока при натискане, а и често пъти в освободено положение стоеше леко в ляво като натиснато и блокираше останалите бутони. Прецених, че мога да изкарам така за известно време и да го дам в сервиза в момент когато няма да ми е особенно необходим. Добре но през май и юни месец на няколко пъти спря да излиза и обектива. Нямаше съобщение за грешка, странни звуци или каквото и да е, просто обектива не излизаше. Добавям и няколкото прашинки по матрицата които бях забелязал преди време. Към края на юни реших, че е дошло времето най-накрая да занеса апарата в сервиза. Тук е мястото да отбележа, че апарата е гаранционен, закупен от "Техномаркет" преди една година и към датата на даването в сервиза е гаранционен.
На 21 юни си го занесох в сервиза който е посочен в гаранционната карта и ми беше казано, че ще бъде изпратен в Пловдив където се ремонтират фотоапаратите на Samsung. Мина време, след около 1 месец започнах да ходя в сервиза и да проверявам, седмица след седмица докато не станаха почти 2 месеца. Беше ми обеснено в сервиза, че те нямали никаква комуникация с Пловдивския сервиз и ми дадоха телефон да се оправям сам. В Техномаркет също вдигнаха ръце и казаха, че от тях нищо не зависело и посочиха същия телефон който имах и аз. От тук нататък се започнаха разговори всяка седмица. "Колегата е в отпуска", "Чакаме части" и какви ли не още обеснения получавах. Едва миналата седмица (на 1 септември) стана така, че на телефона се оказа управителя на сервиза и в разговора с него научих, че те (сервиза) имали съмнения, че въпросната повреда била по вина на клиента (т.е. моя вина). Няма да коментирам това тяхно мнение, само ще коментирам факта, че научавам за това след поредния (сигурно 10-ти или 12-ти разговор), и то именно когато аз вече съм тръгнал да си търся фотоапарата който стои на ремонт (към днешен ден 81 дни). Били пратили запитвания към централата в София и към Samsung, но нямали никакъв отговор. Поради липсата на такъв отговор управителя на своя отговорност даде обещанието, че апарата ще бъде отремонтиран като гаранционен и във вторник тази седмица ще бъде изпратен обратно. Да ама не. Два дни под ред отново се обаждам, първия път не особенно любезната дама на телефона ми обесни, че видиш ли куриера който са извикали не бил дошъл, а на втория ден - тъкмо го чакали и щял да бъде изпратен. Днес обаче нищо отново не пристига, по телефона ми казват, че въпросната дама я нямало и не можели да направят нищо, и щели да го изпратят в понеделник (което вече много ме съмнява).
Омръзна ми да въртя телефони и да ми се обещават неща които не стават. Като чуя вече Samsung и настръхвам. Честно казано ако трябва да правя отново избор - Samsung просто ми отпадат от класацията не заради друго а заради отвратителния сервиз който имат! Иначе от апарата съм доволен, само да не се случва нещо с него!!!
На никой не пожелавам фотоапарата му от същата марка да попада в този сервиз, чакат го вероятно същите проблеми!
Нямах намерение изобщо да коментирам това във форума, но вече търпението ми се свърши! Пропуснах цялото лято и куп интересни моменти които исках да останат запечатани.
|
|