Автор: kjey
Дата: 17-01-20 21:35
Бони написа:
> Пак бързаш да се радваш... това е за
> случайни зареждащи. Правят го
> заради многото оплаквания от
> абонати, че не успяват да се
> вредят. Имат си хората абонати и
> има поне 10 вида абонаментни
> планове. Примерно при 17 Евро
> месечен абонамент , плащаш 30 цента
> на квт, при 200 евро годишен
> абонамент плащаш 20цента за квт.
> Освен това всяка марка има отделна
> промо карта към мрежата , която
> сваля още цената и т.н.
> Колкото до безплатния обяд - такъв
> никога няма, всичко е въпрос на
> преценка според вида на
> използването на колата .
> Най-голямото предимство на тоя тип
> коли е градското шофиране, особено
> ако имаш условия за зареждане у
> дома:) За сега вариантът батерия за
> 80км градско + бенз. генератор за
> дълъг път ме устройва идеално с
> моите 2000+ км/месечно градско
> шофиране.
>
>
> Публикацията е редактирана (17-01-20
> 20:57)
Как пък реши че се радвам....?
Споделих информация, ако смяташ че не е вярна ме опровергай...
В момента в който се натрупа критична маса от електромобили дрането ще започне...никой няма да остави потребителя да си кара колата без пари.Логиката е - искаш да заредиш бързо и да стигнеш от точка А до точка Б за определено време ще плащаш.
Това с абонаментите е факт, всички искат вече да им плащаш абонамент, ползваш, не ползваш парите си вървят...
> Колкото до безплатния обяд - такъв
> никога няма, всичко е въпрос на
> преценка според вида на
> използването на колата .
> Най-голямото предимство на тоя тип
> коли е градското шофиране, особено
> ако имаш условия за зареждане у
> дома:) За сега вариантът батерия за
> 80км градско + бенз. генератор за
> дълъг път ме устройва идеално с
> моите 2000+ км/месечно градско
> шофиране.
По това спор нямаме, това го установихме преди 3-4 страници в темата..., няма смисъл да го повтаряме...
|
|