Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна
 итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 17:14

[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 17:15

На 10.09.2008г. от сони център България си закупих цифров фотоапарат Сони ДСЛР-А300, който не фокусираше коректно, поради липса на време го занесох за ремонт в Оторизиран 'сервиз' на сони - дарлингтон сервиз[smilie23] , откъдето ми казаха, че ще го отремонтират в рамките на 3 работни дни[smilie10] .

В сервиза апарата постъпи за ремонт на 28.11.2008г. като на бележката пише че трябва да го отремонтират до 16.12.2008г. което ме устройваше. Мина законоустановения срок от 30 дена в който трябва апарата да ми и бъде отремонтиран и реших да си потърся правата, понеже от предишен опит с ЛАС Сервиз стария ми апарат стоя повече 2м. за ремонт но беше в края на гарнцията и проявих достатъчно търпение да ги изчакам, но за чисто нов апарат мисля че чакането е недопустимо!

Та oтидох при търговеца (Сони Център в ЦУМ) и там почнаха да ме мотаят, че нищо независело от тях и т.н..

Обадих се на информационната линия на сони на България, откъдето казаха че ще вземат отношение. За мое огромно учудване ми се обадиха достатъчно бързо зада ме уведомят, че апарата бил ИЗВЪНГАРАНЦИОНЕН (купен е на 10.9.2008г. в сервиза е постъпил на 28.11.2008г.).

Обясниха ми че поръчката за тях била извънгаранционна и затова са забавили изпълнението, ядосах се но реших че каката от телефона нещо се е объркала понеже се смееше най нагло, както и дае.

На следващия ден се обадих пак на търговеца от който съм купил фотоапарата и той ми обясни че за тях въпросът е приключил и че 30 дневния срока в който трябва да ми отремонтират апарата тече от вчера 05.01.2009г.

ЗАБАВЯНЕТО БИЛО ЗАЩОТО АПАРАТА Е ИЗВЪНГАРАЦИОНЕН, тази теза беше застъпена от ДЕЗ-информационният център на сони-България, както и от търговеца, така че грешка не може да има. Сами виждате как се отнасят към клиентите си още повече ако са извън гаранционни!

Та направете си изводи сами има ли смисъл от сони-България, има ли смисъл от европейската гаранция и т.н.

Защо трябва да си купите апарат от БГ например ДСЛР-А700 който в УК стува 555 паунда което е около 1100лв, а тук се продава за 1700лв
За цените на обективите изобщо няма да коментирам!

Това е направете си извода сами. как се отнасят към клиента и как го делят на Гаранционен и Извънгаранционен!

Няма да споменавам за причинените ми неудобства и т.н..

Също така до колко компетентен е сервиза може да прецените сами.

'сервизния спец' ми обясни че на серията алфа фотоапарати фокуса не може да се калибрира и трябва тялото и обектива да се изпрати за ремонт в заводите на сони. След четене по форуми и теми си купих един фотоапарат сони А100, на който сам калибрирах фокуса, друг колега пусна обстойно обяснение как става това. Не отнема почти никакво време, и не трябва никак скъпо оборудване!

http://www.photo-forum.net/forum/read.php?f=1&i=951912&t=951912&phorum_uriauth=[\url]



Публикацията е редактирана (06-01-09 18:05)

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: danbi   
Дата:   06-01-09 17:18

Тия фотоапарати с един месец гаранция ли се продават? [smilie8] [smilie10] [smilie10] [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: Георги   
Дата:   06-01-09 17:22

30 дена текат от датата на постъпване

след ремонта (дай боже успешен, макар да ме съмнява), гаранцията ти се удължава с времето, в което е бил на ремонт. не забравяй да си го потърсиш това да ти го отбележат в гаранционната карта

явно на сони сервиза е същата кучангия като канонския

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 17:22

Също така в разговор по телефона с инфо-центърът на сони, ми обясниха че по сериен номер не можели да проверят дали апарата е в гаранция, и т.н..

направете си сами изводи какъв е сервиза и до колко спазва гаранционните споразумения[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: asahi   
Дата:   06-01-09 17:22

Що не се пробват на мен да ме моткат?

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 17:25

Понеже съм на ВИЕ с английския само го ползвам, но да пиша не ми се отдава ще съм благодарен на накой ако преведе горния пост за да го изпратя и кораба майка в СОНИ-Япония и по всички представителства.

Моля отбележете ако имате желание за превод, да не се дублира и няколко човека да се мъчат да превеждат.


Ша черпя бири[smilie24]


[beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer] [beer]

не само виртуални[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: designwerk   
Дата:   06-01-09 17:25

Върти ми се в главата "Защо не отнесе въпроса директно към пройзводителя?".... ама се сетих за един библеиски мотив...

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: designwerk   
Дата:   06-01-09 17:26

а...ти ме изпревари!

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: icikonti   
Дата:   06-01-09 17:27

АНАТЕМА .... на некоректните.....!!![smilie23]



Публикацията е редактирана (06-01-09 17:29)

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: asahi   
Дата:   06-01-09 17:37

Мисля, че мейл до местния шеф също ще свърши работа. Бони ще ти даде мейла, предполагам.
В описанието на проблема наблегни на датите, фактите и имената на хората, с които си общувал.

В гаранционната карта пишеше ли "дарлингтин сервиз"?

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: CTEHATA   
Дата:   06-01-09 17:57

По принцип НИКОГА не трябва да се съгласяваш да носиш стоката на сервиз. Имаш отношения единствено и само с търговеца, от който си закупил стоката. Това е и оптималния вариант от гледна точка на правата ти по ЗЗП.

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 18:03

Изхабих си времето и нервите, спирам се занимавам с тях повече, най много утре да пусна една жалба в КЗП и да си искам парите обратно пък после ще му мисля[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 18:06

Бях решил да не си губя времето да се занимавам с глупости, но такова отношение към гаранционен и извънгаранционен клиент направо ме разби[smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: hotsnail   
Дата:   06-01-09 18:14

абе не знам как може да помислят че е извън гаранция когато продукта се внася от Май месец 2009-а (първите бройки А300 в БГ се появиха някъде около 1-ви Май)

А това че е извън гаранционен е просто супер оправдание нищо да не правят .... то ако се позамисли човек сигурно и извън гаранционния сервиз е регламентиран. Мога да потърся в кой закон. Вероятно след датата, която са ти обявили - 16-ти Декември, дължат някаква неустойка.

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 18:16

Не си губи времето няма смисъл

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: HP   
Дата:   06-01-09 18:24

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: hotsnail   
Дата:   06-01-09 18:52

еми аз сега поразгледах

Гръцката сервизна мрежа прилича на наща всеки прави всичко и явно нищо

Ама гледам в Германия и Франция има по един сервиз за Алфа само т.е. специализирани сервизи за ДСЛР не обслужват друга техника май. Колкото и да е така по лесно ще си намерят кадри и обурудване за да си извършват дейността.

Тука познай Лас и Дарлингтон правят мп3, плазми, ЕлСиДи телевизори, компютри, радиа и компактни фото апарати, и ДСЛР-и, че и обективи сигурно трябва да могат да оправят а те сигурно са и сервизи на други марки дето хладилници и перални правят, може би принтери и микровълнови .....еми де ги тия универсални войници....

Само не ми е ясно, като имаше минолта сервиз работещ, защо са прехвърлили сервиза на аматьорската лига сега клиентите да му берат гайлето.

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: BotsRevenge   
Дата:   06-01-09 18:52

Ето един непретенциозен превод от мен. Успех!

On 10.09.2008 I bought a digital camera SONY A300. It did not achieve focus correctly.

Due to lack of time, I sent the camera to a sony-authorized service called "Darlington

service" where I was told that my camera will be serviced within 3 work days.

The camera was accepted for service on 28.11.2008. On the receipt it was written that

the camera ought to be repaired until 16.12.2008, which suited me. The law enforced

time limit of 30 days expired and I decided to seek my rights.

So I went to the dealer (SONY centre) where they tried to make a fool out of me, saying

that there was nothing they could do.

I called the SONY information service for Bulgaria. I was then assured that my case

will be taken care of. I was soon called back to be informed, that the warranty of the

camera had expired (Buy date - 10.9.2008; Entered service - 28.11.2008)

It was explained to me that the maintenance delay was due to the fact that the camera

had no warranty. I was deeply irritated, but I thought that the lady on the phone must

have made a mistake.

On the next day I called the dealer again and he explained to me that the issue was no

longer considered and the 30 day service time has begun on 05.01.2009.

The delay is due to the expired warranty - this was what the (dis)information centre

and also the dealer stated, so there can't be a mistake. This is the way clients are

being treated, especially when their SONY products are out of warranty!

I shall not mention the inconvenience that was caused to me.

Also the competence of the service staff is questionable. The "specialist" told me that

the Alpha series cannot have their focusing calibrated and therefore the camera and

lens should be sent to a SONY factory. I did some research and I bought an A100, the

focusing of which I personaly calibrated by hand and it costed me almost no time at

all!



Публикацията е редактирана (06-01-09 21:01)

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: asahi   
Дата:   06-01-09 19:04

Добавете сериен номер, име на продавача, Сони задължително с главна буква.
Малко заплаха не вреди - "трябва ли да си взимам парите обратно за да купувам камера от Канон или Никон?"

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: 3df   
Дата:   06-01-09 19:47

PeterPAN

Никъде в първия ти пост , а и по на долу не прочетох думите
гаранционна карта.
гаранционна карта с попълнен сериен номер и модел на апарата.
Фактура за покупка
касова бележка.

Всичко това доказва покупка и гаранция на техниката.
Ако ги имаш и ако си решил да пускаш писанието с превода на английски прибави и копие на посочените документи.
Пък и може да уведомиш съответното началяство, чв е вече си разлаял кучетата и посочи темата за да я разгледат и четат и те.

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 20:23

Да прав си това е важно и ще го приложа! Гаранционната карта съм я изпратил на сони-БГ!

Мерси за мненията и уточнненията!

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: b0bb0   
Дата:   06-01-09 21:01

Пиши месеците с думи, че да няма недоразумения с формата на датите.

Ако в изречението "...който не фокусираше коректно, поради липса на време го занесох за ремонт в Оторизиран 'сервиз' на сони - дарлингтон сервиз..." няма дата излиза, че си занесъл апарата поради липса на време, а не че си го занесъл КЪСНО, поради липса на време (макар, че нататък става ясен смисълът).

Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: carl_cox   
Дата:   06-01-09 21:09

PeterPAN [smilie10]

уникална история?!?! [smilie10]

това с извънгаранционните им претенции гранчи с малоумие [smilie11]

A300 е обявен официално в медиите на 30.01.2008, което означава, че дори по тази абсурдна дата да се ориентират, става ясно, че апарата Е в гаранция

акъла ми не го побира как могат да втълпяват подобна извънгаранционна глупост, още повече, не би трябвало за фирма като Сони да е проблем да ти решат бързо проблема или поне да могат да имитират както трябва...

много е странен и необясним(за мен) твоят случай...дано се получи някакво доборо развитие по-натам [smilie24]


Отговори на това съобщение
 Re: итс а сони
Автор: PeterPAN   
Дата:   06-01-09 21:26

Бе явно ще сменям системата не ми се разправя с тях, жалко че трябва да продам доста обективи на безценица но ще му мисля!

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3  4     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »