Автор: swan_
Дата: 16-12-08 19:03
Здравейте,
Преди време пуснах една тема в която питах за проблем на обектива ми и търсех съвет:
https://photo-forum.net/forum/read.php?f=1&i=920090&t=919311&phorum_uriauth=#reply_920090
Та както и съм описал, вносителите на Никон - Профайлд - се оказаха много любезни, взеха обектива и го изпратиха в Гърция за ремонт. Много хора след това ми казаха, че може би съм сбъркал, но аз се надявах че следвам правилния път - гаранция, официален вносител, оторизиран сервиз и т.н. Лошото започна след като минаха няколко седмици и в Профайлд все още не знаеха какво му е на обектива, кога ще стане и т.н. И това, при положение, че имат срок за ремонт 1 месец, който ме уверяваха, че ще бъде толкова в най-лошия случай. След като мина месец и половина позвъних настойчиво и помолих да вземат необходимите мерки и да получа обектива си възможно най-скоро, тъй като ще пътувам в чужбина и искам да го използвам. След няколко "писах им", "напомних им", "казах им че е спешно", новото 6 беше, че трябвала някаква част и я чакали от Германия и съвсем скоро щели да го пратят - не за пътуването, но скоро. Та това скоро отне още 2 седмици и нещо и след поредните разговори и мейли пристигна най-накря. Днес. Голяма радост, ама не. Оказа се, че е тук, но не бил отремонтиран. И всъщност не че не е отремонтиран, както се оказа малко по-късно, но имал друг проблем - не този, с който го оставих. Лудница... И какво да предприемат - да го върнат ли отново или ще си го взема. Можело да се снима и така, ама трябвало да "бутам" нещо си. Как да го взема по-счупен отколкото съм го дал?!? След като показах неудовлетворението ми, ми предложиха 28-70 за временно ползване, което им прави чест, но е някаква малка и бледа утеха. Най-малкото можеха да го предложат сами, когато ми трябваше за снимането в чужбина, а не когато се стига до супер лоша ситуация. И ми казаха, че надали гърците щели да се извинят гърците, да не говорим за компенсиране за неудобствата по някакъв начин.
Стана много дълго писание, за което се извинявам. Просто искам да попитам какво ме съветвате да направя? Имали ли сте подобни случки? Да пиша ли на централата на Никон? Или на комисията за защита на потребителите? Дали ще има ефект и какъв? Не друго, но аз вече не знам кога и в какъв вид ще си получа обектива, а имаше един малък на пръв поглед проблем.
|
|