Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: dreamer   
Дата:   18-05-08 23:03

Въпроса е принципен...

Производителя на определен продукт или аксесоар "Х" обявава в сайта си, че същия този продукт "Х" не работи корекнтно с продуктите "Y".
Поради тази прична производителя ще направи безплатен ъпгрейд или ремонт на продукта "Х", и вече "X" ще работи безпроблемно с "Y" и съответно поднасят извинения на скъпите си клиенти...




Тук идва времето на българския представител на тази фирма. Дадения продукт "Х" не е купуван от БГ. Има гаранция важаща за всички държави с официални представители или дилъри за тази марка.

Тук идват няколко въпроса:
1. Може ли да се разчита на безплатен ремонт?
2. Официалния представител може ли да откаже ремота или ъпгрейда?

Благодаря предварително!

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   18-05-08 23:13

2. Официалният представител ако наистина е такъв ще ти свърши всичко според предписанията на производителя.
1. Ако 2 е вярно то 1 е възможно.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: n1x0n   
Дата:   18-05-08 23:17

Понеже това със Х и У ми е твърде енигматично - ще говоря с имена : Официалните представители на Сони и Сигма в България спазват своите задължения, свързани с международната гаранция, recalls и подмяна на дефектни компоненти. Вносителите на Олимпус - не.

Това е което мога да кажа от личен опит.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   18-05-08 23:21

Има Сони България - официален представител.
Има ИДС - вносител на Сигма. Могат да се държат или да не се държат като официален представител.
С Олимпус кой се занимаваше - Амперел, Профайлд? Дали са официален представител?

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: джъмбо   
Дата:   18-05-08 23:31

пак се плещят глупости....

ако в държавата има сервиз ИЗГРАДЕН И ПОДДЪРЖАЩ се от фирмата Х то тогава ДА международната гаранция ВАЖИ

ако обаче фирмата Х си драпа топките и е оставила представителя в съответната страна да изгради СВОЙ сервиз който да поддържа със СВОИ пари идващи от продажба на техника.... то тогава международната гаранция НЕ ВАЖИ!!!!!

международна гаранция важи САМО във сервизите ОПИСАНИ НА ГАРАНЦИОНАТА КАРТА....

просто не ми е ясно как някои говорят едно и също без да са си направили труда дори малко да се поинтересуват от причините !!!!

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: dreamer   
Дата:   18-05-08 23:38

Имам светкавица Sigma EF-500 DG ST.
Проблема е че трябва да се ъпдейтне фърмуера на светкавицата за да работи коректно с Пентакс К100Д.


Sigma на сайта си пишат следното:

Notice to end-users using EF-500 DG Super Pentax and EF-500 DG ST Pentax flashguns.

To our valued customers,

Sigma’s EF-500 DG SUPER and EF-500 DG ST model flashguns for Pentax mount do not operate when Pentax K100D D-SLR camera (recently introduced to the market by Pentax) is used. To overcome this, we will start supplying a free-upgrade service to our customers*.

We regret any inconvenience this may cause our customers who own Pentax K100D D-SLR camera and we will take necessary steps for not causing any problem to our valued customers.

* This problem occurs with Pentax K100D D-SLR camera only.
* List of flashguns require update for Pentax K100D D-SLR camera:
EF-500 DG SUPER Pentax fitting
EF-500 DG ST Pentax fitting

* Update service is not available for non-DG version (EF-500 Super Pentax fitting and EF-500 ST Pentax fitting)



Интер Дата Системи ООД

Фирмата е създадена през 1993 г.
Официален представител на марките SANYO, DNP, Lowepro,
Ferrania, NORITSU, TETENAL, SIGMA, SHARP, Konica Minolta
за България, Македония, Румъния и Албания.
Разполага със собствена складова и сервизна база.

Нямат стенд за необходимия ремонт.


Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   18-05-08 23:43

Знаеш къде работя. Сервизът при нас е изграден от представителството в България. Сервизът не се издържа с пари, идващи от продажбата на техника, а от сервизна дейност.
Сервизната дейност е печеливша.

Понякога, при по-бързоликвидните стоки, в цената на продукта е включен сервизен рибейт, който се отчислява към сервиза. При такова финансиране е изгодно сервизната дейност да се прехвърля към подизпълнители. Такъв случай е ЛАС-сервиз, където ремонтират от свирки до атомни бомби.

Когато се случи производствен дефект производителят чрез сервизната мрежа финансира отстраняването на проблема.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: джъмбо   
Дата:   18-05-08 23:53

Сервизната дейност е печеливша.

по-лоша реклама от това здраве му кажи

имаме в офиса един ваш продукт и продукт на НР познай кой работи безпроблемо и е направен перфектно.....

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   18-05-08 23:57

Я помисли продуктът на НР дали всъщност не е правен от Канон?

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: джъмбо   
Дата:   19-05-08 00:00

не знам от кой е.... ама работи перфектно за разлика от продукта от фирмата с печеливш сервиз [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   19-05-08 00:02

Това не бива да става повод за лично заяждане, не мислиш ли?

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: джъмбо   
Дата:   19-05-08 00:04

мне

ама печеливш сервиз е много отблъскващ израз...

аз бих се радвал марката която ползвам да няма печеливш сервиз

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: dau   
Дата:   19-05-08 00:05

Джъмбо ползвате перфектно работещ Канон [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: джъмбо   
Дата:   19-05-08 00:07

дау пак не разбрал [smilie18] [smilie18] [smilie18]

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   19-05-08 00:20

Сервизът освен с ремонти се занимава с инсталиране, поддръжка, обслужване, вкл. и решаване на проблеми като гореописания. Когато е в рамките на CSO - Customer Service Operation, има аналитични и presales support функции.

Асансьорът, автомобилът и всяко нещо, което преодолява съпротивлението на материала или средата изисква сервизна поддръжка, дори и да е здраво и просто като чук.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: dau   
Дата:   19-05-08 00:23

Джъмбо аз разбрах перфектно, ма ти май не се усети за тайната реклама на канон [ezik]

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: theka6man   
Дата:   04-11-08 21:30

Извинявам се за избутването на тази стара тема, но имам въпрпос.
Как точно дадена фирма или сервиз се произнася за официален/оторизиран вносител/представител/сервиз на дадена марка?

"Тури му пепел" ма в сайта на сигма никъде не е споменато представителство в България нито пък оторизиран сервиз.
Бих се обадил в Япония и да взема да ги питам ма не знам японски :((.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: 3df   
Дата:   04-11-08 22:20

Един пример:

Приятел преди няколко месеца си купи от френската фирма Х автомобил. Колата с всички екстри. ГПС, Стюардеса дето му казва да си сложи колана и да затвори вратата и други подобни. На дисплея му пише, че са му меки гумите. 20 копчета само на волана 206 коня и т.н.
Та онзи ден му звънкат по телефона и му викат любезно да си закара колата в сервиза за някакъв ъпгрейд, абе да му сменят компютъра за 1 -2 дни.
Викам - ама не върви ли колата или кво.
-Не бе нищо и няма , нямам оплакване , някакъв ъпгрейд, смяна на компютъра.

Ми хората преценили, че това не работи коректно с онова и е нужна подмяна. По произв. номер на колата тук там В България - тоя клиент, обаждат се , сменят и т.н.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   04-11-08 23:09

"Как точно дадена фирма или сервиз се произнася за официален/оторизиран вносител/представител/сервиз на дадена марка?"

Това, да ме прощаваш, е смислово некоректно или с две думи няма смисъл.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: theka6man   
Дата:   05-11-08 07:06

Asashi къде се губи смисъла? Разбирам намека ти все пак.
Не ме разбирай на криво. ИДС е сервиз и фирма с много добра репутация. Отново изключително добри отзиви, но защо не виждам ИДС тук:
http://www.sigma-photo.co.jp/english/network/index.htm
Би трябвало да е в листа с оторизирани сервизи или официални представители на марката за България.
Поздрави

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   05-11-08 10:32

Глаголът "произнася" няма място в това изречение.

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: asahi   
Дата:   18-05-09 15:28

Една година по-късно какво ново?

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: ZENTEX   
Дата:   19-05-09 10:25

Ново.........световна икономическа криза,българска малоумническа криза,спад в продажбите,спад в качеството на услугите,възможни фалити...........общо взето по зле от миналата година,като гледам колко народ от бранша мисли да удря кепенците[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: ВЪПРОС: Ремонт на фото техника...(с международна гаранция)
Автор: wall   
Дата:   19-05-09 11:26

Тъй като по някаква линия съм свързана с ОлимпусБГ, моля, Никсън да сподели какво точно има предвид с изявлението, че вносителите на Олимпус не спазват международната гаранция.
Нямам много поглед върху дейността на останалите марки в частта "фототехника". Имам само горчив опит като потребител на друга електроника, но тук не му е мястото. За Олимпус твърдя следното:
Независимо от къде е купен апаратът, той се изпраща в сервиза в Чехия (разликата само е, че в единия случай е за сметка на Олимпус, а в другия - клиентът си плаща част от транспортните разходи). Олимпус поема ремонта в рамките на гаранционния срок. Само че гаранционният срок в САЩ е 1 г., в Европа - 2 год., а у нас от скоро - след регистрация в Интернет - 30 месеца (т.е. 6 мес. повече от изискванията на закона). Имате ли представа колко малко други марки дават 24 мес. гаранция в БГ?
Има случаи и на заменени "подводни" апарати, независимо че сервизът изпраща резултати от направени тестове за водонепропускливост, показващи недвусмислено, че причината за навлизането на вода не е в апарата. Въпреки това Олимпус Европа преценява, че клиентът е по-важен и сменя апарата с нов, че и даже с много по-нов модел (с повече екстри).
Оше много може да се пише по темата. Хубаво е да се говори, за да се изчистят всички недоразумения и възможни слаби места по веригата производител-вносител-дилър-потребител.
Сещам се и още нещо - освен гаранцията и менюто на български (до този момент единствени!), Олимпус се е погрижил да приобщи БГ потребителите и чрез безплатна тлф. линия до кол-центъра на компанията (и то на български) за всякакви въпроси относно позването на продуктите. А и друго (този път наистина последно) - биноклите са с 25год. гаранция, което също значи подмяна с нов модел. Това касае най-често и диктофоните.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »