Автор: wall
Дата: 19-05-09 11:26
Тъй като по някаква линия съм свързана с ОлимпусБГ, моля, Никсън да сподели какво точно има предвид с изявлението, че вносителите на Олимпус не спазват международната гаранция.
Нямам много поглед върху дейността на останалите марки в частта "фототехника". Имам само горчив опит като потребител на друга електроника, но тук не му е мястото. За Олимпус твърдя следното:
Независимо от къде е купен апаратът, той се изпраща в сервиза в Чехия (разликата само е, че в единия случай е за сметка на Олимпус, а в другия - клиентът си плаща част от транспортните разходи). Олимпус поема ремонта в рамките на гаранционния срок. Само че гаранционният срок в САЩ е 1 г., в Европа - 2 год., а у нас от скоро - след регистрация в Интернет - 30 месеца (т.е. 6 мес. повече от изискванията на закона). Имате ли представа колко малко други марки дават 24 мес. гаранция в БГ?
Има случаи и на заменени "подводни" апарати, независимо че сервизът изпраща резултати от направени тестове за водонепропускливост, показващи недвусмислено, че причината за навлизането на вода не е в апарата. Въпреки това Олимпус Европа преценява, че клиентът е по-важен и сменя апарата с нов, че и даже с много по-нов модел (с повече екстри).
Оше много може да се пише по темата. Хубаво е да се говори, за да се изчистят всички недоразумения и възможни слаби места по веригата производител-вносител-дилър-потребител.
Сещам се и още нещо - освен гаранцията и менюто на български (до този момент единствени!), Олимпус се е погрижил да приобщи БГ потребителите и чрез безплатна тлф. линия до кол-центъра на компанията (и то на български) за всякакви въпроси относно позването на продуктите. А и друго (този път наистина последно) - биноклите са с 25год. гаранция, което също значи подмяна с нов модел. Това касае най-често и диктофоните.
|
|