Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна
 Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 20:06

Конкретно по темата:

Преди повече от 3 месеца, светкавицата ми "Pentax 360 FGZ", спря да синхронизира с тялото....зарежда, светка но с никакъв синхрон.....
Изпратих я за моя сметка до ЛАС СЕРВИЗ, с уверението от тяхна страна че ще я оправят срещу около 68.00 лв...горе долу, доколкото се сещам. Изпратиха ми я след няколко дена пак за моя сметка/оправена/, на 07.06.2008 г.Работата и беше около 5-6 сработвания, този път зарежда но изобщо не светва,не може да се използва дори и тест бутона .....Изпращам я пак в ЛАС СЕРВИЗ, пак за моя сметка.......
ПОВЕЧЕ от 3 МЕСЕЦА чакам да се отремонтира.
Всяка седмица телефонни обаждания...и отлагания от тяхна страна....ама аз нали трябва да бъда коректен......"Няма проблем".....
Между временно си купувам друга чисто нова...!!!!
Та днес.......след всичките перипетии аз си получавам светкавицата.....пак за моя сметка..!!!!

И Ооооооооооо каква изненада......!!!
Светкавицата е в състоянието в което я изпратих......!!!
Пак неработеща......пак зарежда но не може да се използва дори и с тест бутона....Имам чувството че изобщо не е отваряна......!!!

Направо съм бесен.......[smilie9] [smilie9] [smilie9]

Кажете ми какво да правя....!?!
[smilie9] [smilie9] [smilie9]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: ALBIREO   
Дата:   17-09-08 20:10

Говори с управителите на сервиза и искай компенсация! (примерно - нова светкавица)
Ако ли не - съди ги!
Да се научат на отношение!

И аз имах подобен проблем с телевизор. Но всеки път когато ми го връщаха, не само не бяха решили стария проблем, но и добавяха по един нов... Нищо не направих, щото имах други дертове, но - ако ти се занимава - натрий им носа!

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: sokola   
Дата:   17-09-08 20:34

В гаранция ли е светката?



Публикацията е редактирана (17-09-08 20:36)

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 20:34

А на всичкото отгоре ми изпращат днес "Гаранцията" с дата: 05.06.2008 г.

[smilie10] [smilie10] [smilie10] [smilie10] [smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: jrr   
Дата:   17-09-08 20:49

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 20:58

Вече и аз не знам......днес ми изпращат гаранцията от.....05.06.2008 г.

[smilie2] [smilie2] [smilie2]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: tofo61   
Дата:   17-09-08 21:00

НАПРАВО ПОЛЬОМЕТ КАЛАШНИКОВ ТРЯБВА!!! ЯВНО ЧЕ С ДОБРО НЕ СТАВА ТУКА!!! А ЩО НЕ ОПИТА В ПАНСЕРВИЗ???[smilie10]

Отговори на това съобщение
 Re:
Автор: ALBIREO   
Дата:   17-09-08 21:01

С всички тия документи можеш да заведеш дело.
Управителите ще го знаят и спокойно можеш да предявиш претенции направо към тях.
Ако се направят на отворени - свържи се с http://potrebitel.bg/
и се консултирай с адвокат.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 21:07

Ами нали ЛАС СЕРВИЗ са оторизиран сервиз на Пентакс....Искам "най-доброто" за техниката си......!!!

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: stoikoo   
Дата:   17-09-08 21:10

Ако се направят на отворени-вземи една Максимовка и ги сурвакай...аман от некоректни... все някога трябва да ги сложим на мястото[smilie19]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: ivansky   
Дата:   17-09-08 21:23

obadi se na sujuza na potrebitelite.
ot poturpev6i znam, 4e vur6at rabota.[smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: ilkoks   
Дата:   17-09-08 22:05

според мен трябва да се намери контакт с по горна инстанция-главен сервиз в Европа отговорен за нашия и да се опише ситуацията

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: navy   
Дата:   17-09-08 23:04

И АЗ СЪМ БЕСЕН!

Не съм чел темата ти... няма и за какво...

Обаче идеята ти да съм бесен ме кефи [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 23:33

navy........
в момента не ми е до шеги, не само заради една евтина светкавица.....мислех че хора с подобни проблеми могат да помогнат да се събуди някакво по-рационално мислене у хората..важна е идеята...трябва ли всички да ни "...."......а за всички останали......
има тема за.......Canon EOS 5D Mark II: 21MP.............

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: navy   
Дата:   17-09-08 23:41

Ами човече, не искам да те обидя, но се оставяш да те въртят на къвто седнеш...

Ще ти цитирам нещо по памет!

НИКОЙ НЕ Е ВИНОВЕН ЗА СВОЕТО НЕЗНАНИЕ!

Ти имаш права и срокове. Научи ги, отстоявай си ги, имаш право да ги съдиш, да те компенсират, да се оплачиш на съответните места, има си и срокове...

Такъв е живота иначе...

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: Dani_Koev_BG   
Дата:   17-09-08 23:42

Още на първия месец и един ден е трябвало да им се обадиш и развикаш. Длъжни са да ти дадат нова или да възстановят сумата, за която е закупена. Друг път ползвай Комисията за защита на потребителите. Имат национален телефон.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: asenr   
Дата:   17-09-08 23:47

Говори със сервиза, ако трябва - заплаши ги с Комисията за защита на потребителите и ако това не свърши работа, пускай жалба тук - http://www.kzp.bg/

При мен това е изпитано вече и свърши работа.


Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: MILENMARINOV   
Дата:   17-09-08 23:48

Нейви..........!
Прав си.........нищо друго не мога да кажа..
Но не са разбрали май, как трябва да се работи с клиенти.
Е сега е времето.Като не стане с добрата....има и друг начин....

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: navy   
Дата:   17-09-08 23:54

Настъпи ги, за да те уважават [smilie24]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: Manchev   
Дата:   18-09-08 00:02

Преди време имахме проблем с един телевизор на Самсунг и майка ми написа гневно писмо до шефа им за европа, една нейна позната го преведе на японски и после като я видеха около сервиза и козируваха, а с телевизора всичко се оправи набързо-набързо. [smilie19] Година по-късно пералнята ни Индезит се развали, имаше разправии, разправии, сервизи, проблеми...мама пак се изнерви и написа едно гневно писмо до някакъв от шефовете в Италия, братовчедка й го преведе, и след седмица не само че ни подмениха пералнята с нова, но и шефът бе дошъл на посещение в България да ги понапляска и поиска среща с майка ми, за да се оплаче. Друг въпрос е, че от Българския офис така бяха извъртяли нещата, че й съобщиха за срещата половин час преди това и тя нямаше възможност да си осигурни преводач, така и не се видя де, но пък проблемът бе решен. Impossible is nothing казват хората, опитай по-настоятелно. В България хората имат навика да си запушват ушите за такива неща, но в Европа и по света не е така. ;) Успех.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: bozo   
Дата:   18-09-08 00:07

Само сеч за тези! КЗП ще ги оправи!

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: serjy   
Дата:   18-09-08 00:22

Само да допълня:
Когато купувате някаква техника задължително си пазете касовата бележка с гаранционната карта. Ако възникне проблем с техниката я носите в сервиз, където трябва да се подпише приемателен протокол с описание на повредата и датата на приемането на стоката. Ако не е отстранен проблемът до месец клиента има право да си поиска парите или да му бъде заменена стоката с нова. Същота компенсация може да се ползва ако се появява няколко пъти един и същи дефект нищо че винаги е отстраняван на време. Ако не сте спазвали процедурката по приемането и предаването с протоколче им оставята вратичка да шикалкавят, но едно обаждане до комисията за защита на потребителите не би навредило.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: navy   
Дата:   18-09-08 00:31

Тия дни ще напиша едно гневно писмо до админите на тоя сайт и ще Ви сгъна матриците [smilie7]

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: emo99   
Дата:   18-09-08 01:26

...и аз да кажа нещо по темата.Не е задължително да носиш стоката в сервиза.Аз я върнах на търговеца т.е. в магазина откъдето съм я купил,защото ми е по-близо.Търговецът за своя сметка доставя повредилата се,но в гаранция стока в сервиза.Направо ти се чудя,защо си пращал и получавал за твоя сметка ?!Трябваше да попиташ тук ,за да знаеш какво трябва да правиш.Също така можеш да предявиш иск за пропуснати ползи за времето през ,което си бил без светкавица.Какво да правиш-с всички документи и протокола(надявам се да е съставен )отиваш при търговеца и искаш да ти възстановят сумата.Ако не искат сезирай КЗП,а ако имаш познат адвокат ,то може и дело да заведеш.Може и едно писмо до Меглена Кунева да напишеш и тогава ще видиш какво ще стане.Законът е на наша страна.Крайно време е търговците да станат коректни с нас.

Отговори на това съобщение
 Re: Направо съм бесен.......!!!
Автор: vgramatikov   
Дата:   18-09-08 01:31

служба за защита на поребителя.
Действа.Изпробвано.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »