Автор: MarinY
Дата: 31-07-08 16:48
Този тип снимки, които харесваш - сепли, със символно значение (да стоят като "плакат"), май стават най-трудно и си плачат за подготовка.
Конкретно за показаната:
1. Композиция - кое ти е акцента? символите, ръката или силуета на главата. Всяко от тях може да бъде "разработено". Сега са в неясно отношение.
Триъгълната сянка долу в ляво - не и мястото там.
2. Да приемем, че играта със сянката е вица ти.
Тогава ръката се е деформирала, трябва друга посока на осветление, която ще я "проработи" по-детайлно - да се чете повече от ставите и пръстите.
Ако искаш да наблегнеш на лицето - отново малко игра с ъгъла на осветление - активни са устните, носа и косата. Първите две са малко извън силуета.
Има и малко "основни" постулати за композициониране (не говоря само за снимки), които трябва да се спазват. Само ще спомена едно от тях - два подобни елемента (в случая йероглифите)не могат да направят, или да са част от композиция.
Искам още веднъж да кажа, че такива снимки са "висш пилотаж" на режисура и усет за детайла. И аз много ги харесвам, но лично, не бих се впуснал в опити да правя такива.
|
|