Автор: icarus
Дата: 28-07-08 13:01
Не, напротив, не е лошо. По-скоро за длъжни да ти дадат и споразумителен протокол. Така е по закон и има образец за този документ. Сега си преснимай фактурата (или касовата бележка), направи и копие на тяхния документ, и на 30-ия ден - "напред". И пак - не излъчвай негативизъм към сервизните работници - от тях не зависи нищо, само от вносителите. А ако са изминали 30 дни, потърси си правата. Поискай официален документ, че до днешна дата апаратът ти не е "отремонтиран поради тази и тази причина", повярвай ми че това действа стресиращо и шефа на сервиза ще ти обърне персонално внимание. Поискай пред теб да говори с вносителите, дръж се културно и спокойно, като непрекъснато повтаряш "комисията" и "30 дни - Европейска гаранция". Всеки отказ от 30-ия ден нататък ден по ден - в писменна форма. И всички тези листчета - в комисията. Обясни им тези действия спокойно ... и ти гарантирам резултат.
Най-вероятно ще ти дадат оборотен апарат до отстраняване на повредата по твоя. Е, ако ти предложат К100 - откажи им, спомени, че не те устройва ....
Та накратко искам да ти кажа, че до 30-ия ден общо взето си "безправен" (освен в първите три дни след продажбата), след това обаче всяка следваща минута "работи в твоя полза".
И пак - сервизът не ти е виновен - те са само работници. Най-вероятно са виновни вносителите ...
|
|