Автор: mmjm
Дата: 28-01-23 10:56
Здравейте и благодаря за включванията. По принцип нямам проблем с партньорствата на пощенските служби, а в случая и с времето. Въпросът ми беше, дали не съм се изгубил в превода поради това, че английският ми е на ниво „Кичо лайк мъни“, вторият въпрос се отнасяше до условията на Български пощи за съдържанието на пратките, описани и на сайта им. В пощенският клон ми обясниха, че вече нямат собствен транспорт, не предлагат наземен транспорт, а приемат, че всичко се доставя по въздух и в силата са изискванията за пратки изпратени с въздушна поща, след като се чесаха мъдриха, консултираха с началника на клона, една от служителките пренебрегна доводите на колежките си с думите „щом имате етикет за връщане няма какво да се притеснявате. Дайте пакета, както са го доставили, така ще намерят начин да го върнат!“ Засега всичко върви без проблем. По номера за проследяване има движения и пак засега съм спокоен за крайната развръзка. Благодаря на всички и много ви моля не спорете и не се карайте за глупости.
|
|