Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 17:43

Сблъсках се фронтално със съпорта на DJI Германия. След два месеца чакане да ми оправят проблем с видео изображението ми върнаха Phantom 4 в абсолютно същото състояние.

Няколко часа след като го получих им се обадих и те казаха, да им го пратя пак ?!?! На въпроса защо пак, нали са имали два месеца да си го разглеждат и тестват подробно, те ми отговориха, че са го изпратили в изправно състояние и искат да видят този път какво му има. Един вид, докато е пътувал, нещо пак му е станало, но те не са виновни. И по едно съвпадение му е станало точно същото нещо, което го е имало и преди. Поисках им някакви тестови материали - видео, каквото и да е, което да доказва, че са направили нужните тестове преди да ми го върнат, и че всичко е било изправно тогава. Нямали място къде да пазят видеата... Ми да ми ги бяха запазили на SD картата, с която го бях пратил. Съжалявам, че не си маркирах тайно камерата защото имам съмнение, че въобще не са я сменяли. Видях, че това се е случвало и на други хора, да не им сменят камерите - https://www.youtube.com/watch?v=L7n-mqk3bTw и да ги връщат със същия дефект. (Моят случай с изображението не е като този от клипа)

Проблемът с изображението не е толкова забележим за повечето хора, а когато снимам видео по-голямо от 1920х1080, според мен дори изчезва. Но все пак ме дразни. И затова реших търпеливо да се доверя на сервиза.

Надявам се поне да не са ми нанесли допълнителни щети по дрона. Аз повече сервиз на DJI няма да ползвам. Чиста загуба на време.

И се надявам да се появи по-скоро сериозна конкуренция на DJI.

Сега очаквам да видя дали ще получа някакво съдействие/компенсация от местния дилър, от когото го купих.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: georgioiv   
Дата:   03-11-16 20:25

Какъв точно е проблема с видео изображението, че ме стряскаш сега, да гледам моето .. [smile]

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 20:33

Ето примери:

https://www.youtube.com/watch?v=j-QdNEwJRIk


https://www.youtube.com/watch?v=pAHk1QAks3U


Ако видеото е до 1920х1080 включително, се гъне там където съм посочил.
Вижда се най-добре когато дрона се върти, и най-отгоре няма небе, а има сгради например. Ще ми е интересно да тестваш при теб как е защото случаят не е изолиран.

P.S. Да уточня към първия пост, че аз съм в България, просто сервизът е в Германия. В България не могат да ги ремонтират.



Публикацията е редактирана (04-11-16 12:07)

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: imitev   
Дата:   03-11-16 20:38


Софтуерен проблем според мен...

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Simbon4o   
Дата:   03-11-16 20:39

Това е най-вероятно софтуерен проблем с профила за изправяне на кривото на обектива.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 20:42

Ами аз сто пъти ги питах дали не е софтуерен проблем, ама те ми казаха, че не е, и затова трябвало да си пращам дрона да го гледат.

Е, пратих им го и ми го върнаха същия.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: georgioiv   
Дата:   03-11-16 20:44

Прегледах няколко клипа, но не го забелязвам... аз снимам обаче изключително на 4к, не се сещам къде може да имам на FHD за да видя как е... Ще търся, ако не - ще го тествам утре, че ми стана интересно от какво се гъне така... Пробвал ли си без UV филтъра ?

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 20:49

Пробвал съм какво ли не, включително и с други филтри, едва ли е от UV филтъра, защото както казах, нямам проблем при резолюция по-голяма от 1920х1080.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Simbon4o   
Дата:   03-11-16 21:00

Aко беше физически проблем щеше да го има на всички резолюции [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 21:08

Aко беше физически проблем щеше да го има на всички резолюции

И аз така си мислех, звучи логично, но не разбирам много от техника.

Надявам се някой, който има опит с видео да ми обясни какви са вариантите за този проблем.

А с немски съпорт не мога да споря, все едно говоря с робот.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Dimitar.Tzankov   
Дата:   03-11-16 21:12

Мен ми изглежда нормално държание на свръхширок обектив, поне аз не съм виждал някой, който е подобен род градуси и в краищата да не гъне картината. А поне при моята Tokina 11-16 слагането на профила разпъва още повече картината. Не съм си играл обаче да снимам квадратчета.

Иначе поне за мен във видеото не е забележимо, но аз съм свикнал да си въртя апарата със свръхширок обектив и си изглежда баш така, дори и по-зле.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Simbon4o   
Дата:   03-11-16 21:16

Ако е това, което предполагам всички 4ки с този фърм ще го правят същото нещо. Скалите, които се снимат за да се направи профил за изправяне на обектив са с едни квадрати и някой като не се прочете добре(което става на ниски резолюции по-лесно) се получава такава чупка. Според мен снимай и да не ти пука :). Има някакви шансове със следващ фърм да го оправят понеже поне за мен е софтуерен проблем.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 21:18

Не говорим въобще за кривини причинени от свръхширок обектив. Има едно специфично вълнообразно изкривяване, посочил съм го къде е. И както обсъждаме, това изкривяване го няма когато резолюцията е над 1920х1080.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Krassy   
Дата:   03-11-16 21:22

Ха, ако не беше казал, нямаше да го забележа...
Баси ко гадно се гъне...

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   03-11-16 21:23

Много благодаря Simbon4o за разясненията, не знаех за тези профили. Дано да е нещо от сорта.
Въпросът е, ако другите фантом 4 го нямат тогава какво ще е? Ще чакам gorbi да види и той.

Засега намерих още 3-ма човека по чужди форуми, които са забелязали същия проблем.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: asahi   
Дата:   04-11-16 01:10

DJI Германия ще ги плюем ли или се отлага?

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   04-11-16 10:33

Аз съм доволен, че тук повечето хора видяха веднага проблема, защото на DJI им трябваше доста време.

Имам все по-сериозни основания, че не са ми сменили камерата и гимбала, както твърдяха. Лепенката, която е на гимбала се вижда, че е амортизирана, а не стои като нова. Никаква сериозна документация не са ми дали и отказват да ми дадат каквито и да е било подробности около тестовете, които са провели. Не знам кой ги контролира въобще.

Дилърът тук също не ми оказва каквото и да е съдействие след един имейл, две телефони обаждания и 48 часа чакане. Предполагам защото бизнесът им се разраства, а нямат персонал. Но това е положението.


Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: idivanov   
Дата:   04-11-16 10:51

Дали не е някаква ел. магнитна интерференция?[smilie11]

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: m.djorov   
Дата:   04-11-16 11:41

2 месеца ремонт. Тук, в България - забавят ли те месец, взимаш си парите. Защо не разучиш как седи нещата с правата на потребителите там? Например тук, трябва да минеш през търговеца взел парите за покупката и да ти даде протокол с дата. И с него след 30 дена имаш право да си искаш парите. Но ако го пратиш директно на сервиз сам или те излъже магазина да го направиш ти отпадат правата.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: ghostbuster   
Дата:   04-11-16 12:06

m.djorov
Малко подвеждащо стана, и затова да уточня.

Аз съм си в България. Просто сервизът е в Германия.
Местният дилър си прави оглушки и каза да си се оправям сам с тези в Германия защото те са лицензирания сервиз. Попитах хората, от които го купих, дали не могат да ми го заменят дрона и момичето каза, че ще пита. И след второ подсещане от моя страна все още не са ми се обадили какво могат да направят по случая. Аз затова си купих дрона от България, а не през интернет, за да разчитам на някаква помощ от тях. Обаче явно съм се излъгал.

Освен това не съм сигурен дали проблемът не е глобален, т.е. дали не е от firmware-a и затова дори да ми го сменят, не знам дали няма да го имам отново същото кривене. И просто ще си загубя времето с разправии. А ми трябва дрона. Ше снимам на по-висока резолюция и това ще е. А като снимам с по-бърза скорост (по-ниска резолюция) ще гледам да си пълня горната част с небе за да не се вижда кривенето. И през това време ще чакам да оправят firmware-a :)



Публикацията е редактирана (04-11-16 12:10)

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: imitev   
Дата:   04-11-16 12:12

Джоров чети закона - никой не е длъжен да ти връща пари, нито да ти подменя стоката. Никъде в закона не пише нищо за връщане на пари или подмяна. Могат 20 пъти да ти ремонтират едно и също нещо докато изтече гаранцията и го д.хаме като клиенти...

Магазина и сервиза действат по една схема - пишат ти дата в гаранционната карта. На практика няма значение къде ще го оставиш за ремонт. Ако сервизът е в друг град - оставяш на търговеца, така си спестяваш пари за транспорт и увеличаваш времето на престоя.

Подмяна или връщане на пари може и се прави единствено на добра воля и по желание от търговеца (примерно Кауфланд имат политика да подменят стоки и връщат пари, а Технополис - не).

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: lamerko   
Дата:   04-11-16 12:25

Всъщност има възможност за връщане на пари. На първо място закона поставя безусловен период от 1 месец за сервизно обслужване, като при приемането на протокола МОЖЕ да се укаже ПРЕДПОЧИТАНИЯ на клиента за замяна/ремонт или връщане на пари, като това не е обвързва търговеца. Ако не се спази едномесечния срок - препочитанието на клиента става обвързващо. Ако една стока се върне за ЕДИН И СЪЩИ проблем 3 пъти (основателно), то се приема, че проблема НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОТСТРАНЕН и съответното предпочитание вече е обвързващо. Тънкия момент от цялата каша: връщане на парите не е регламентирано в закона. Обаче тук идва втори тънък момент - ако някое от горните не се спази, то може да се приеме, че договора с търговеца (правно има такъв при продажба) може да се развали. Естествено всеки сам трябва да реши дали да се занимава с това, ако търговеца се запъне :)

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: Myth   
Дата:   04-11-16 12:40

Стоката се носи НА ТЪРГОВЕЦА, той да си го праща на сервиз това пише в закона, ТЪРГОВЕЦА не може да ти откаже това, при сервизиране на ЕДИН И СЪЩИ дефект ТРИ ПЪТИ имаш право да си поискаш парите или подмяна на стоката, ако те забавят повече от месец (след като си предал стоката на търговеца) също може да си искаш парите, говоря по спомен.

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: georgioiv   
Дата:   04-11-16 12:50

и това ако е купен на физическо лице. Ако е на юридическо, както при мен - сори [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: DJI support - егати смешката
Автор: marrio31   
Дата:   04-11-16 12:53

И други хора се оплакват от българските дилъри на DJI,според мен като си го купил от България трябва в България да го оставиш за ремонт,а дилъра да го оправя където си иска.Малко се губи смисъла да го купиш от България вместо на по-ниска цена от Китай примерно..

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »