Автор: ghostbuster
Дата: 03-11-16 17:43
Сблъсках се фронтално със съпорта на DJI Германия. След два месеца чакане да ми оправят проблем с видео изображението ми върнаха Phantom 4 в абсолютно същото състояние.
Няколко часа след като го получих им се обадих и те казаха, да им го пратя пак ?!?! На въпроса защо пак, нали са имали два месеца да си го разглеждат и тестват подробно, те ми отговориха, че са го изпратили в изправно състояние и искат да видят този път какво му има. Един вид, докато е пътувал, нещо пак му е станало, но те не са виновни. И по едно съвпадение му е станало точно същото нещо, което го е имало и преди. Поисках им някакви тестови материали - видео, каквото и да е, което да доказва, че са направили нужните тестове преди да ми го върнат, и че всичко е било изправно тогава. Нямали място къде да пазят видеата... Ми да ми ги бяха запазили на SD картата, с която го бях пратил. Съжалявам, че не си маркирах тайно камерата защото имам съмнение, че въобще не са я сменяли. Видях, че това се е случвало и на други хора, да не им сменят камерите - https://www.youtube.com/watch?v=L7n-mqk3bTw и да ги връщат със същия дефект. (Моят случай с изображението не е като този от клипа)
Проблемът с изображението не е толкова забележим за повечето хора, а когато снимам видео по-голямо от 1920х1080, според мен дори изчезва. Но все пак ме дразни. И затова реших търпеливо да се доверя на сервиза.
Надявам се поне да не са ми нанесли допълнителни щети по дрона. Аз повече сервиз на DJI няма да ползвам. Чиста загуба на време.
И се надявам да се появи по-скоро сериозна конкуренция на DJI.
Сега очаквам да видя дали ще получа някакво съдействие/компенсация от местния дилър, от когото го купих.
|
|