Автор: CTEHATA
Дата: 04-07-14 18:50
Колеги, като притежател на такъв да споделя:
имам Honda 20i.
Това, което разбират в случая под Инверторен е, че електрониката има някаква хитра обратна връзка с двигателя. Когато няма натоварване, двигателят трудно се чува, едва-едва ръмжи. В момента, в който се появи натоварване, влиза в друг режим и става по-шумен. Консумацията му на празен ход е много ниска, което позволява да стои запален много дълго време, въпреки малкия си резервоар - 4 литра.
Моят го бях купил за да захравам няколко сървъра при по-дълги спирания на тока. Справяше се безпроблемно със сървъри с обща мощност 1250VA (cos(f) около 0.8) при положение че в първия момент му се налагаше и да позареди УПС-а.
Тествал съм го с радиатор с мощност 2000VA - не показа да му е проблем.
Захранвал е и 4 инверторни климатика + два компютъра, също се справи отлично (за да не рискувам включих климатиците през 10-15 минути).
<Комерс>
Който иска да пита или да пробва - да пише. Защото вече сървърите ми са другаде и продавам генератора за 1500 лв. Надали има навъртяни и 50 часа.
</Комерс>
|
|