Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Инверторен Бензинов Генератор
Автор: iasen2   
Дата:   04-07-14 11:44

Някой ползва ли инверторен бензинов генератор за захранване на моноблокове на терен .

Благодаря предварително за вашето мнение .

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: imitev   
Дата:   04-07-14 13:11

Защо инверторен?

Те си правят 220в директно...

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: GZS   
Дата:   04-07-14 13:27

imitev "инверторен" е начина по който се генерират тези 220 волта.
iasen2 тези са правилния избор. Използвал съм 2 такива и никога не съм имал проблеми дори с машина metabo. Здрави, леки, безшумни без да създават проблеми.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: iasen2   
Дата:   04-07-14 13:47

Мерси много

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: ecobo   
Дата:   04-07-14 14:33

Няма по-добро от Хонда. Но казват, че Kipor не отстъпват на Хонда, двигателите са лиценз на Хонда, също толкова здрави и безшумни са, и са на много добри цени.
По-големия въпрос е каква мощност да се купи. Засега данни за консумирана мощност съм виждал само за най-новите про тела на Елин. Както казва Мечо Пух, повече винаги е повече, но в случая повече значи освен по-висока цена и много по-високо тегло, което не е без значение.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: sathv   
Дата:   04-07-14 15:02

Няма по добро от Хонда? Айде пак изцепки от рода на Canon са най-добрите, SONY са боклуци... Сега агрегати ли ще коментираме? Във фирмата имаме 5 бр. а пък са минали двойно повече. Всеки марков генератор става. Хонди не купуваме вече защото за България са китайски. Кипор стават но не са много по евтини от марковите и ги пренебрегваме. Последно купихме преди година едно японско SUBARU. Желязна машина. Те марковите всички са инверторни. Освен това имат и електронно управление на оборотите с цел икономия.



Публикацията е редактирана (04-07-14 15:05)

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: marves   
Дата:   04-07-14 15:25

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: victory13   
Дата:   04-07-14 16:38

Не знам защо си се ограничил с ламите на бензин.
Един янмар ти решава този, а и редица други проблеми [cool]

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: iasen2   
Дата:   04-07-14 18:02

Какъв е този янмар,може ли повече информация.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: ecobo   
Дата:   04-07-14 18:27

sathv написа:

> Няма по добро от Хонда? Айде пак
> изцепки от рода на Canon са
> най-добрите, SONY са боклуци... Сега
> агрегати ли ще коментираме? Във
> фирмата имаме 5 бр. а пък са минали
> двойно повече. Всеки марков
> генератор става. Хонди не купуваме
> вече защото за България са
> китайски. Кипор стават но не са
> много по евтини от марковите и ги
> пренебрегваме. Последно купихме
> преди година едно японско SUBARU.
> Желязна машина. Те марковите
> всички са инверторни. Освен това
> имат и електронно управление на
> оборотите с цел икономия.
>


Добре де, нека Субару да е по-добро. Аз съм фен на Субару. Как стои въпроса със сервиза, щото не се сещам къде има сервиз на Субару, докато на Хонда има във всеки голям град.
Ще ни споделите ли малко повече информация: с каква мощност е "вашия" генератор, колко моноблока, с каква мощност и колко компютъра сте захранвали наведнъж с него? И с какво тегло е машината - за всекидневни фотографски нужди масата определено е от значение.
И не е вярно, че всички маркови генератори са инверторни.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: tzl   
Дата:   04-07-14 18:46

Има и вариант с акумулаторни инвертори, които са по-малки, по-леки, с по-малка мощност и могат да захранят обикновено 2 моноблока.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: ecobo   
Дата:   04-07-14 18:49

tzl написа:

> Има и вариант с акумулаторни
> инвертори, които са по-малки,
> по-леки, с по-малка мощност и могат
> да захранят обикновено 2
> моноблока.

И им свършва батерията преди да е свършила сесията [smilie5]

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: CTEHATA   
Дата:   04-07-14 18:50

Колеги, като притежател на такъв да споделя:
имам Honda 20i.
Това, което разбират в случая под Инверторен е, че електрониката има някаква хитра обратна връзка с двигателя. Когато няма натоварване, двигателят трудно се чува, едва-едва ръмжи. В момента, в който се появи натоварване, влиза в друг режим и става по-шумен. Консумацията му на празен ход е много ниска, което позволява да стои запален много дълго време, въпреки малкия си резервоар - 4 литра.

Моят го бях купил за да захравам няколко сървъра при по-дълги спирания на тока. Справяше се безпроблемно със сървъри с обща мощност 1250VA (cos(f) около 0.8) при положение че в първия момент му се налагаше и да позареди УПС-а.
Тествал съм го с радиатор с мощност 2000VA - не показа да му е проблем.
Захранвал е и 4 инверторни климатика + два компютъра, също се справи отлично (за да не рискувам включих климатиците през 10-15 минути).

<Комерс>
Който иска да пита или да пробва - да пише. Защото вече сървърите ми са другаде и продавам генератора за 1500 лв. Надали има навъртяни и 50 часа.
</Комерс>


Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: langel   
Дата:   04-07-14 18:54

От '84 до към 2000-та ползвахме Москвич, много са яки, ама и са бая големички.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: tzl   
Дата:   04-07-14 19:02

> ecobo написа:
>
> И им свършва батерията преди да е
> свършила сесията [smilie5]

Както всичко на акумулатори. Същото е с акумулаторни светкавици. Ако се снима 2-3 часа, по-лекият вариант е удачен (с акумулаторен инвертор или акумулаторни светкавици). Ако се снима неопределено дълго време и трябва повече мощност, бензинов генератор.

…то зависи и как се снима, на каква мощност и дали се снима като картечница (к'вото стане) или малко и прецизно.



Публикацията е редактирана (04-07-14 19:24)

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: marves   
Дата:   04-07-14 19:13

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: GOSPODIN   
Дата:   04-07-14 20:42

Още един глас за Honda - изключителни машини. Ползват се масово за SNG и ПТС от телевизиите. От личен опит казвам , че са много устойчиви и даже имат една функция с кабел (в комплекта) да се вържат 2 генератора в синхрон и тогава може да се ползва почти пълната им мощност 4000W.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: imitev   
Дата:   04-07-14 20:46

Как летят технологиите...

Слагат електроника за да спестят метал в генератора...

Любопитно ми е с каква степен на линейност излиза синусоидата от инвертора...

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: GOSPODIN   
Дата:   04-07-14 20:54

imitev, такава, че няма никакви "шумове" и смущения в капризната ТВ техника - сателитни предаватели, камери, пултове , компютри и всичко това побрано в размерите на туба от 10 литра.

Отговори на това съобщение
 Re: Инверторен Бензинов Генератор
Автор: pif   
Дата:   04-07-14 21:49

Не петят метал а КПД. Синхронните генератори с възбуждане в ротора дават доста ниско КПД. Дори в някои случаи по-ниско от асинхронните (които трудно се управляват). За целта ползват синхронни генератори с постоянни магнити на които напрежението варира много. Ползват трифазни генератор след което изправят напрежението и го "инвертират" до 220 волта синусоидално. При този случай косинус Фи-то не товари генератора и намотката а само ключовите транзистори и филтриращите дросели.
А пък на моноблока последното което му дреме дали е на синусоида или правоъгълен както и дали е на 30-50 или 80 херца. Пука му за напрежението да не е извън граници, че се чува пук понякога.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »