Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна
 Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: KPetkov   
Дата:   18-07-13 13:35

Здравейте,надявам се тази тема да послужи като ориентир на всеки на който му се наложи посещение на сервиз.
На кратко ще обесня ситуацията около моя Canon 40D-появи се разминаване между ръчен и автоматичен фокус или по-конкретно,при ръчен фокус снимките са с далеч по-добро качество от автоматичния.По-запознатите са наясно с този характерен проблем при Canon.
В понеделник занесох апарата в посочения сервиз с молба да бъде диагностициран и да мине през евентуално калибриране на сензора.
Лошите впечатления започнаха още от входа.Дамата-приемчик с непокъртимо спокойствие започна да въргаля апарата по бюрото,все едно държи паве. Тук ще пропусна какво беше отношението за да не ви отегчавам,но предполагам вече се досещате...
След обстойното описание на проблема на фотоапарата в протокола беше записано "lo6o ka4estvo",като обеснението беше да съм се чуел по-добре направо с техника(по-късно когато се върнел в сервиза).Обадих се по-късно,свързаха ме с техника и последва втора серия "отлично" поведение към клиент.Съобщиха ми едва ли не колко съм прост да взема такъв фотоапарат,без да отида първо при тях да го диагностицират и т.н. И това ще го спестя,като за отбелязване е,че поведението към мен(клиентът) бе меко казано арогантно и крайно недопустимо!
Вторник получавам обаждане:"Фотоапаратът ви е диагностициран,но за момента не може да бъде отремонтиран,защото нямаме налична матрица.До две-три седмици ще е готов"!!!
Веднага ги попитах,за каква подмяна ми говорят и веднага да ме свържат с техника.Отговорът беше:"Техника го няма,обадетесе по-късно.Е кво,отказвате ремонта ли?".Отговарям да,при което ми тръшват телефона и точка.
Обаждам се малко по-късно за да ме свържат с техника и че идвам да си взема апарата,след кратко мълчане ми се отговаря:"Ми той го няма техника,защото си тръгна,а апарата не може да го вземете ,защото е разглобен".Тук ми прилоша.Разбираме се да го взема в сряда.
Отивам в "сервиза"(в кавички,защо според мен е всичко друго но не и сервиз) и ми връщат апарата в следното състояние:
-отлепена гумена облицовка(под нея се намират част от винтовете);
-видимо наранени и обелени винтове;
-прах по огледала и матрица;
Веднага ги помолих да извикат техника който го е разглабял,а отговорът беше(както и очаквах):"Ми той го няма".Помолих ги да извикат управител и след малко дойде някакъв човек,който така и не пожела да се представи.От вратата ме попита:"Е какъв ви е проблема сега..."
По негови думи се бил чул по телефона с техника който е отварял апарата и той му казал,че матрицата е дефектна и трябва да се подмени,като фотоапарата не е изобщо разглабян!!!!!ФЕНОМЕНАЛНА НАГЛОСТ!!!!
Питам,защо вчера тяхна колежка ми е казала по телефона,че не мога да взема апарата,защото е разглобен.
Отговорът е :"Няма такива работи.Глупости.Объркала се е.Той техника,понеже трябва да го изнесе от стаята и затова.Гумите са се разлепили от старост,тоя апарат е на толкова години,че кво искате"
Аз допълвам,че ми е казано че тогава техника го нямало и няма кой да сглоби апарата,отговаря ми се:"Е да де,той го нямаше и затова няма кой да го изнесе,ама не е разглабян изобщо"
Хора пак казвам,че такава наглост и такова лъгане не бях виждал...
Казват ми първо едно,после отричат и казват друго,после ми обеснява,че апарата ми е супер стар и смачкан от работа(на 30 000 кадъра е)и затова матрицата е дефектирала....
ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ И НЕВЕРОЯТНА НАГЛОСТ!!!

Това е от мен,правете си сметка как ни се ремонтира техниката.Оставам с надеждата,че не е извадена моята матрица(или и нещо друго) и заменена с друга.Това че е отварян е без съмнение.Винтовете в основата,дори не бяха стегнати!
Срещу цената от 25,80 лева, получих отварян апарат,със замърсени огледало и матрица и куп съмнения относно състоянието на техниката ми.

Бъдете здрави и се пазете от такива........"сервизи"!


Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: W_T   
Дата:   18-07-13 13:47

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: hotsnail   
Дата:   18-07-13 13:48

Ами защо не пита първо в кой сервиз да го занесеш? Те сервизите дето стават са малко. ПАН определено не стават, както си разбрал вече.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: vladx   
Дата:   18-07-13 14:02

Ужас .... какви некадърници. Благодаря ти че сподели, за да имам на предвид да не ходя при тези простаци. Но и в същото време искрено ти съчувствам за това, което се е случило.
Тези мърльовци, не само че не са ти оправили апарата, но и са му нанесли козметични дефекти. Как може да ти кажат подобна глупост за гумите. И аз имам 40д и 7д и сега какво? Да очаквам да паднат кумите ли????
Страхувам се и аз да не са ти подменили някои части на апарата.
Никога няма да ида при тези мърльовци [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: kpetkov   
Дата:   18-07-13 14:35

До колкото знам само те имат еталонен обектив за калибриране на сензора и затова отидох там.За съжаление...
Останах с впечатлението,че за тях 40D е тотален ефтинджос.Споделих им цената на ново такова тяло,а те отговориха:"Даааа бе...."
Сещайте се.....компентни са.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: Блясък   
Дата:   18-07-13 14:39

Имам подобно преживяване с тях преди няколко години и една малка евтина видеокамерка. Нося я с ясно диагностициран от мен проблем. Обърнат със зъбците на обратно ремък и съответно приплъзване на колелетата по механиката. След доста време ми беше съобщено че има изгорял двигател (!!!) и че ремонта струва колкото 2/3 камерата (казах че камерата беше евтина). Щял ли съм да заявя ремонта, ако съм си я вземал обратно съм дължал 40 лева за диагностика. Каква диагностика, след като аз им обясних мо-та-мо проблема. Ремъка и колелетата дето не се превъртаха се виждат! Казах им хубави думи за близките им, и им оставих да си притежават моята камера, но нищо не им платих.

Изтрил съм ги отдавна от списъка си.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: Mondragon   
Дата:   18-07-13 14:53

И аз имам една домашна стерео уредба, която "им подарих", но както и да е. При едно от ходенията ми за нея (уж да я взимам готова) от далече ми направи впечатление, че нещо не е наред с прозорците....като се доближих, видях, че и на двата прозореца има следи от зверски удари и са начупени яко. После там дочух, че говореха, че "доволен" клиент дошъл извън работно време да изкаже благодарностите си...с вария (чук). Шибнал по два удара на джам и си отишъл...дали е така не знам, но прозорците бяха смляни. Като чета автора на темата...не се съмнявам, че е било така.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: PeterA   
Дата:   18-07-13 15:18

Лошото е че това е официалния сервиз на Канон...
Да не му се случва да му се развали техниката на човек в България...

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: pefoto01   
Дата:   18-07-13 15:21

Този потребител е деактивиран. Всички негови текстове са изтрити от администратора.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: sniffe   
Дата:   18-07-13 15:54

Не съм чел постовете, но така и аз да си изкажа НЕ доброто впечатление от тях. Та накратко си купих Canon 5D 1-цата от съфорумец и след може би 2 3 хиляди снимки по време на Кукерландия изчатка нещо и както се досещате … огледалото.. Прочетох тук там и попаднах на това че от Канон поемат сервиза и подмяната на стъклата на петиците защото фабрично нещо лепилото на някой партиди било прецакано….Свързвам се с Канон после с Пан сервиз и да всичко е както и го пише поемат ми изцяло сервиза и ми подменят огледалото с ново. Така до тук чудесно…оставям настрана чакането от над 2 седмици в които ни кост ни вест. Звъня аз на Пан сервиз и те ми казват ами да ще Ви се обадим ала бала…чакаме огледалото да ни го пратят от канон както и да е почаках още.. Като изрично им казах че ми е необходим апарата защото имам поети ангажименти….И денят настъпи обаждат ми се …-Здравейте апарата както ви казахме му сменихме огледалото със ново но колегата когато е отварял апарата да залепя огледалото е видял че едно ПИНЧЕ от СИЕФ слота ви е паднало….. счупило или и тя незнае…и аз ами как така и тя ами незнам колегата го е видял като го е отворил , викам добре какво правим сега и момичето ами по принцип може да ви го върнем така без пинче и ако желаете можем да ви го сменим срещу 90 лева…..и аз си мисля еми да беше логично нали толкова струва долу горе подмяната на огледалото …та поне да не са назад тряя си избият от някъде парите….. И момичето казва още няколко пъти че могат да ми го сменят апарата е все още отворен и може веднага да го направи и да ми го пратят след 2 часа… Викам добре правете го нямам избор…..
Та така ако им бях казал върнете ми го без никакъв проблем хората щяха да извадят едното пинче и да ми го върнат и аз пак да им го връщам и просто няма смисъл. Та въпросното пинче ми беше УЖ сменено и така… Ами просто хората знаят как да изкарват пари и така е…

Абе Здраве да е!
[beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: kpetkov   
Дата:   18-07-13 16:18

Прав си,здраве да е,но не бива така.Аз също съм сервизен техник,каквито уж са и те.НИКОГА не съм си позволявал да правя такива простотии,ама НИКОГА.Това е абсолютно недопустимо.Това е откровено самоубийство за един сервиз.Заради такива сервизи,хората са пропищели.Човек да го е страх да му се повреди колата,хладилника,готварската печка......или в случая фотоапарата.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   18-07-13 16:48

Подобни неща са недопустими.
Може би, ако е бил някой друг - вероятно ще се стигне до саморазправа с въпросните служители.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: vga   
Дата:   18-07-13 17:02

Егати историята! Ти какво направи след това? Предполагам, че се оплака надлежно където трябва? Да сме здрави е хубаво пожелание, но всеки трябва да си плаща за деянията. Оплачи се!

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: mmjm   
Дата:   18-07-13 17:09

Предполагам, че се оплака надлежно където трябва?
Туда, куда нада? Знаех си, че си от нашите.[smile]

Абсурдно е отношението и начина на работа на много от сервизите, проба-грешка и в крайна сметка клиентът е виновен за некомпетентността им. Извън шегата, наистина се оплачи, в края на краищата те са официалния сервиз.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: nacho1   
Дата:   18-07-13 17:18

.. и най-лошото е, че няма друг сервиз в Пловдив за фотоапарати [smilie2] освен ПАН сервиз.

А и не са само те така ... затова и ми беше обидно да казвам, че съм професионалист в професията си (която не е фотография). Обидно е, но винаги съм търсил любители-ентусиасти да ми свършат някоя работа, когато съм имал нужда. Такива "професионалист" пазарът трябва да ги постави на място им [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: ZED   
Дата:   18-07-13 17:25

За времето от както съществуват Пан сервиз не съм чул или прочел нито едно положително мнение за тях. Не се шегувам НИТО ЕДНО. Трябва да отбележа че доста се интересувам от сервизи в София конкретно. Е, как за толкова години може би около 10, нямаше един който да каже нещо добро за тях!?![smilie10] [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: fit_ness   
Дата:   18-07-13 17:36

хаха, колеги, минавате по път по който аз съм вървял преди 10-15години:)

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: kpetkov   
Дата:   18-07-13 17:58

За съжаление за да подам оплакване и да очаквам наказание,трябва да разполагам с доказателства.Не съм снимал дали са наранени главите на винтовете и дали са разлепени гумите преди да го оставя при тях.Няма как да докажа дали са ми подменили матрицата с дефектна.Все пак го оставих за диагностика.Правно нямам доказателство черно на бяло,на документ...

Това което мога е да предупредя хората.За съжаление,май само това,което не е малко.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: nikton1954   
Дата:   18-07-13 18:24

Нека не прозвучи като спам, но затова преминах от чисто нов Canon към Никон система.Просто се родих откъм автофокус - нищо общо с Канона.


[smilie21]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: mmjm   
Дата:   18-07-13 18:24

А едно време, с анонимно позвъняване или писмо "там, където трябва" и действащите лица отиваха да строят основите на АЕЦ Белене.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: fit_ness   
Дата:   18-07-13 18:49

Преди 15тина години си купих авто радиокасетофон Пайнер (махагонов цвят - бяха много модерни [smile] ). Развали се. Викам си те ще го оправят. Нали е гаранционен. Нося го аз във въпросния сервиз в Пловдив. Много учтиви хората. Взеха го и ми казаха, че до седмица ще го оправят. Седмица, две, три...не се обаждат (аз в това време си пея сам в колата). Решавам да звънна. Вдига някой. Усеща раздразнения ми глас и решава да ме нападне (атаката е най-добрата защита). Какво искаш бе, виж си гаранционната карта. там пише какъв е срока за отстраняване на дефекта. Да, но минават 6 (шест) месеца. Проправих пътека до сервиза. Всеки път нещо ме лъжат. Казвам им, че ще пиша до всички вестници и ще разкажа за патилата си с тях. Обадих се на Софийските телефони на пан сервиз и поисках да говоря с някой директор или по-голям. Разговарям с някакъв господин, който ми обещава, че до седмица ще ми дадат нов радиокасетофон. По-нов модел защото тези като моя били спряни от производство. След седмица ми се обаждат от офиса в Пловдив и ме викат да си взема новия касетофон. Искат ми 15 долара защото този модел по принцип бил по-скъп. Казвам им, че няма да получат и стотинка. Да ми дадат модел като моя. Ми нямали. Още 15тина минути разправий и си тръгвам от сервиза с новия касетофон без да доплащам.
Сега като си купувам електроуред питам кой сервиз ги поддържа гаранционно. Ако ми кажат Пан-Сервиз - бягам надалеч. Та това е моята история с въпросния сервиз.



Публикацията е редактирана (18-07-13 18:50)

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: tresto   
Дата:   18-07-13 19:09

Пан - сервиз [smilie23] [smilie23] [smilie23]

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   18-07-13 19:57

Защо не се съберете някой ден, напишете някой и друг плакат и застанете под прозорците на този въпросния сервиз - вярвам, че ще има полза.

Това ще го отразят по-медиите, а по-добра анти реклама от това на въпросния сервиз - едва ли ще има.



Публикацията е редактирана (18-07-13 19:58)

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: Bess_bg   
Дата:   18-07-13 20:10

Много е тъжно и жалко това, което си написал, КПетков. Не мога да разбера как съществуват толкова време. Аз имам подобен проблем с моята 40-ка (на същото количество кадри) и мислех тези дни да им го нося макар и със свито сърце, тъй като не съм чула добра дума за този сервиз.
Вечната липса на техник там мен лично ме изумява. Аз им звънях няколко пъти с идеята да се консултирам по телефона за това дали могат да се справят с моя проблем, но не попаднах на техник. Все отсъстваше в момента. Не знам дали в крайна сметка съществува такова лице - "технИка".
В крайна сметка къде в бг или околностите може да се диагностицира техника Канон.

Отговори на това съобщение
 Re: Как повече НИКОГА няма да стъпя в ПАН Сервиз
Автор: mmjm   
Дата:   18-07-13 20:11

Мутрите тактически се справят по-добре с подобни събирания.

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1  2  3     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »