Рекламирайте тук Затвори
Реклама в секции форуми и базар

Под формата на платени обяви можете да рекламирате ваши продукти, услуги или други комерсиални дейности. Обявата може да бъде публикувана избирателно във форум по ваше желание или във всички форуми на сайта.

За стандартната ценова листа и условия изпратете
запитване до webmaster@photo-forum.net.
Платени обяви
        
 Теми - forum: Фотография
 първа  назад  1     всички  напред  последна
 Въпрос за гаранционния срок
Автор: aleks81   
Дата:   04-05-13 13:57

Здравейте,
Какво точно представляват 30те дни гаранционен срок за поправяне на техниката? Какво е длъжен да направи продавачът/сервиза в тези 30 дни?
След 30 дни чакане ми върнаха фотоапарата с оправен стария проблем, но с нов друг проблем, който който преди го е нямало. Втория проблем са го предизвикали в сервиза. Сега нова гаранционна карта и нови 30 дни за оправяне на другия проблем...
Обадих се в КЗП и там ми казаха че няма нищо нередно, и че в случая това е рекламация на гаранцията и имат нови 30 дни за да си я отстранят. Също ми казаха и че няма ограничение в броя пъти за подобна рекламация на гаранцията. Т.е задължението на сервиза е да ми връщат на всеки 30 дни фотоапарата (дори и да не е оправен проблема), аз ако не съм доволен - правя рекламация на гаранцията и те си имат нови 30 дни... Как е възможно това?

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: idivanov   
Дата:   04-05-13 14:28

Доколкото си спомням, имаше условие, ако в рамките на гаранционния срок продуктът покаже три пъти един и същ дефект, или три различни дефекта, то той подлежи на връщане.[shtrak]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Pavlov   
Дата:   04-05-13 14:43

Няма такова условие, поне не и в България.
Слабата утеха е, че гаранционният срок се удължава с времето, през което уредът е бил в сервиза.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   04-05-13 15:03

До един месец са длъжни да отстранят повредата и да ти върнат техниката в този срок.
След този срок предявяваш искане към магазина - за друг подобен продукт, за замяна, за отбив в цената или в краен случай възстановят на заплатената от теб сума.
Може да ти поправят техниката, колкото пъти си поискат, няма определен брой поправки. Затова трябва да се чете договора със съответния търговец.

Относно санкции от КЗП, свързани със забавяне и други подобни, те си знаят. Но това в никакъв случай не дава зор на продавача да си оправи сметките към клиента, всичко зависи от добрата воля на продавача.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: guciguci   
Дата:   04-05-13 16:20

КЗП е на страната на магазините. Имай предвид това. Защита на потребителя няма в България!!! Технополис,Техномаркет НЕ ВРЪЩАТ ПАРИ!!! До края на гаранционния срок ще ти вземат и ще ти връщат техниката точно до 30-тия. Ден. Така реално ти няма да имаш техниката,за която си дал парите си. От КЗП ще ти отговорят,че магазинът може да ти върне парите на добра воля. Представяш ли си!! Ако те искат,могат да ти върнат парите. Познай,дали ще искат! Купувай от Метро,Карфур. Там връщат пари. Не купувайте от Технополис и Техномаркет. Нека си оправят "добрата воля" към клиентите,които ги държат на пазара.



Публикацията е редактирана (04-05-13 16:21)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: aldygreen   
Дата:   04-05-13 17:30

Сервизът е длъжен в едномесечен срок да отстрани повредата. Уредът трябва да е върнат В ИЗПРАВНОСТ. Ако е върнат неизправен, не може да се позовават на това, че има нов дефект. Така съм се оправял с "Метро". Сервизът не беше отстранил дефекта на една сапунерка, но за да прикрие това, беше разредил батерията до край. На моя въпрос "Работи ли апаратът, да или не?" управителят нямаше какво да извърта и ми върнаха парите. А с "Технополис" имах разправия за монитор, който се развали на 35-ия месец. Сервизът не можа да се оправи. Магазинът се дърпаше около двадесетина дена, докато задвижа и КЗП и накрая ми смениха монитора с чисто нов, друг модел с 3 годишна гаранция. Та добре е човек да си научи добре правата и после твърдо да си ги отстоява. Защото ония винаги ще се опитват да те изпързалят.
[shtrak]



Публикацията е редактирана (04-05-13 17:32)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Canon   
Дата:   04-05-13 17:45

С метро са фирмени отношения - картата са издава на фирма, не на физическо лице и затова не е по КЗП

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   04-05-13 18:04

1. Всичко зависи от добрата воля на търговеца.
2. От подхода на клиента.



Публикацията е редактирана (04-05-13 18:04)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: guciguci   
Дата:   04-05-13 18:18

"2. От подхода на клиента." Няма такива работи. В сервизите на Технополис те гледат като зомбита. Ти май не си попадал там.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: tuizzl   
Дата:   04-05-13 18:44

Не купувайте от Технополис и Техномаркет.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: mmjm   
Дата:   04-05-13 18:44

Затова там се ходи с дървен кол и мнооого остър нож. Връзката чесън е добре да си изял предварително (маринования прокаран с домашнярка върши още по-добра работа)
По темата - послушай aldygreen дръж на това Уредът трябва да е върнат В ИЗПРАВНОСТ. и не им позволявай въобще да вземат думата и да те убеждават, че проблемът е в теб.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: aldygreen   
Дата:   04-05-13 19:43

Още едно важно нещо:
Ако сервизът не се е справил в рамките на 1 месец и задържи уреда, независимо по какви причини, изпада в нарушение. Всъщност той не се е справил. Оттук нататък се влиза в процедура на замяна или връщане на пари. Не е необходимо клиентът да е груб. Много повече работа върши твърдият аргументиран тон с позоваване на действащите разпоредби. И никакви полуофициални недокументирани съглашения. Важно е цялата сага да е добре документирана, с копия, входящи номера и т.н. Добре е да се пита (документирано) 1-2 пъти в рамките на законния срок "какво става".


Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Pavlov   
Дата:   04-05-13 19:52

guciguci написа:
"В сервизите на Технополис те гледат като зомбита. Ти май не си попадал там."

И няма как да попадне - Технополис нямат сервизи [smile] . Само магазини.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   04-05-13 20:32

Точно в Технополис Силистра - отношението към клиента е на първо място, не искам да ги хваля момчетата, който работят в този магазин но съм изключително доволен. Държание, коректност, отговорност, отношение към клиента.
Същото може да кажа за търговската верига на Фото Павилион - коректно отношение, отговорност към клиента. Нека да звучи като реклама, но си разбират от работата, и знаят как да задържат клиент. Поздрави от Силистра.

За автора на темата: ако са минали 30 дни, си поискай парите от магазина от който си пазарил, или замяна на техниката. В противен случай: ако в твоя град има отдел на кзп - посети ги. Ако няма отдел на кзп - може да попълниш през интернет жалба като посочиш всичко нужно за целта, и добавиш файлове(снимка) на фактура/касова бележка.
Успех и кажи след това какво е станало.



Публикацията е редактирана (04-05-13 20:36)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: guciguci   
Дата:   04-05-13 20:36

Как да нямат сервиз. Това е едно малко пунктче,отстрани на магазина,където приемат развалената стока. То винаги е препълнено,но това е друга тема. Аз не говоря за отношението на продавачите,а за отношението там където,вече като си се прецакал да купиш и се връщаш да занесеш разваленото.
aldygreen те знаят добре ,да не закъсняват повече от законовия срок. Обаче на мен ми се е случвало с един фотоапарат,тъй като го нямаха вече като модел,да ми предложат да си купя нещо на същата стойност. Казаха ми дори,че можело да си взема бойлер. [smilie10] Паднах...
От тогава Техномаркет и Технополис ги ползвам само като изложение на стоки. Отивам харесвам си нещо,разцъкам го и след това си го купувам от нормален магазин или онлайн. Не че онлайн не може да ми пратят нещо развалено,но въпросът е ,че двата магазина не заслужават да си оставя парите в тях и няма да го правя.
За Фотопавилион е вярно,че се държат по-добре. Нямат избор,борят се за оцеляване и за задържане на клиентите си. На мен са ми връщали пари от повреден фотоапарат само по семпли,които им пратих по Скайп



Публикацията е редактирана (04-05-13 20:43)

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: баби-играят-с-теб   
Дата:   04-05-13 20:48

Фото Павилион [smilie24] [beer]

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Sokola   
Дата:   04-05-13 21:02

[smilie25]
Баби - да не би да е време за реклама

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Pavlov   
Дата:   04-05-13 21:04

Позагледай се внимателно в "пунктчето" - дали пък няма да се окаже, че е на друга фирма, която просто се помещава там? [smile]
Сервизите в България са по марки, а не на търговците. Разбира се, има и изключения, но за Технополис е както ти казвам.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: guciguci   
Дата:   04-05-13 21:08

Е,то това ясно,но и там правят дребни ремонтчета. Позагледай вътре и ти.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: Pavlov   
Дата:   04-05-13 21:26

Всъщност, в Пловдив наистина имали сервиз ... [smilie11] .Справка с Google Street View. Не знаех.
Във Варна няма. Има, но е на отделна фирма - "Роял Електроникс", която ремонтира определени марки.

Отговори на това съобщение
 Re: Въпрос за гаранционния срок
Автор: BOZO   
Дата:   04-05-13 22:44

От сервиза към Технополис - гр.Кюстендил
съм изключително недоволен
Там по всякакъв начин гледат да те преебат. Връщах им настолен вентилатор, който си беше разбил втулките на оста след няколко месеца работа. След 21 дни отидох да проверя... седеше "оправен" и целия изцапан. На телефона, отбелязан на сервизния приемен протокол никой не бил отговарял... един вид аз не си вдигам телефона.
ОК, не ми се спореше с дебилите там...
На въпроса защо е мръсен вентилатора - не било аптека, било сервиз.
ОК.
Пускам го - работи 2 часа без да стърже. После пак се върна на старото си състояние.
Отворих го сам - сервизната манипулация, която беше извършена - мощно гресиране на старите разбити втулки и ос...

Върнах им го със срязан кабел и пожелания да си го ползват със здраве...
Представям си, ако по-сериозна техника опре до тях за ремонт...

Отговори на това съобщение
 първа  назад  1     всички  напред  последна

За да пишете мнения трябва да влезете с потребителското си име.
Влезте от тук »