Автор: guciguci
Дата: 04-05-13 20:36
Как да нямат сервиз. Това е едно малко пунктче,отстрани на магазина,където приемат развалената стока. То винаги е препълнено,но това е друга тема. Аз не говоря за отношението на продавачите,а за отношението там където,вече като си се прецакал да купиш и се връщаш да занесеш разваленото.
aldygreen те знаят добре ,да не закъсняват повече от законовия срок. Обаче на мен ми се е случвало с един фотоапарат,тъй като го нямаха вече като модел,да ми предложат да си купя нещо на същата стойност. Казаха ми дори,че можело да си взема бойлер. Паднах...
От тогава Техномаркет и Технополис ги ползвам само като изложение на стоки. Отивам харесвам си нещо,разцъкам го и след това си го купувам от нормален магазин или онлайн. Не че онлайн не може да ми пратят нещо развалено,но въпросът е ,че двата магазина не заслужават да си оставя парите в тях и няма да го правя.
За Фотопавилион е вярно,че се държат по-добре. Нямат избор,борят се за оцеляване и за задържане на клиентите си. На мен са ми връщали пари от повреден фотоапарат само по семпли,които им пратих по Скайп
Публикацията е редактирана (04-05-13 20:43)
|
|